Jump to content
IGNORERAD

Svenska kronan VS Thai baht

StefanJ

Recommended Posts

HuaHindinnge
18 minuter sedan, skrev John Khonken:

Vad är du inte förstår i texten. Vi talade om demokrati. 

Jag förstår inte varför du skrev  "...inte Junker och EU"?

Dela på andra sajter

Det går bra nu, säger ju experterna på mpr :)

58835352_314570909210818_6475632796177006592_n.jpg.4c23acfdcf00f7d30e93148c5c14ecd4.jpg

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

7 minuter sedan, skrev Soengsang:

Det går i alla fall bättre än vad den störste experten predikat om flera gånger, nämligen att man numera bara skulle få 3 battingar för en SEK. :thumbsup:

Det är aldrig försent att ge upp.

Dela på andra sajter

HuaHindinnge
10 minuter sedan, skrev Soengsang:

58835352_314570909210818_6475632796177006592_n.jpg.4c23acfdcf00f7d30e93148c5c14ecd4.jpg

Ja, håller snittet för Euroländerna och bättre än de största ekonomierna. Sverige är väl inget mindre utvecklat östland så det passar bra. Synd bara att Danmark och Finland kommer att få bätte utveckling.

Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Fritz:

Det går i alla fall bättre än vad den störste experten predikat om flera gånger, nämligen att man numera bara skulle få 3 battingar för en SEK. :thumbsup:

Kul att du tog åt dig :)

Det där var väll ett snurrigt inlägg, för övrigt borde du vara glad för att det inte blivit 1:3, men det är troligen närmare 1:3 än 1:4 inom en överskådlig framtid :(

Behövs inte så mycket för det sista raset.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

4 minutes ago, Soengsang said:

Behövs inte så mycket för det sista raset.

Greta i riksdagshuset? 😂😂😂

Dela på andra sajter

Guest Fredman
1 timme sedan, skrev Soengsang:

Försökte hitta den men du kanske har en länk? Det där med tillväxt i procent har ju med bastal att göra. Tror inte att jag skulle vilja bosätta mig i varken Bulgarien eller Rumänien trots deras procentuella tillväxt.

Dela på andra sajter

15 minutes ago, Fredman said:

Försökte hitta den men du kanske har en länk? Det där med tillväxt i procent har ju med bastal att göra. Tror inte att jag skulle vilja bosätta mig i varken Bulgarien eller Rumänien trots deras procentuella tillväxt.

Ta det försiktigt med hur du kommenterar 😉, du lägger upp för att få mängder av inlägg i retur om bättre länder att bo i än Sverige :-) . Måhända inte om Bulgarien och Rumänien, men däremot om högerpopulisternas nya paradis, Ungern som också ligger högt på den här typen av listor.   

Ändrades av spooncreek
Dela på andra sajter

Guest Fredman
2 minuter sedan, skrev spooncreek:

Ta det försiktigt med hur du kommenterar 😉, du lägger upp för att få mängder av inlägg i retur. Måhända inte om Bulgarien och Rumänien, men däremot högerpopulisternas nya paradis, Ungern som också ligger högt på den här typen av listor.   

Ha ha Ungerns valuta har ju haft sämre utveckling än SEK. Jag hävdade i ett inlägg att det berodde på att de taget emot för många arbetsskygga sverigedemokrater. Trodde att det skulle ta hus i helvetet men det var nog fakta som var svåra att bortse ifrån! 😜

Dela på andra sajter

3 minutes ago, Fredman said:

Ha ha Ungerns valuta har ju haft sämre utveckling än SEK. Jag hävdade i ett inlägg att det berodde på att de taget emot för många arbetsskygga sverigedemokrater. Trodde att det skulle ta hus i helvetet men det var nog fakta som var svåra att bortse ifrån! 😜

Nej för fan, du har missförstått helt. Det som inte är bra med Ungern är George Soros fel! Det säger till och med premiärministern, så det så! 😉

Ändrades av spooncreek
Dela på andra sajter

Ja Ungern och Polen måste ju vara dumma i huvudet som säger nej till den " VINSTMASKIN" som flyktingar och invandrare innebär.

Tycker det vore klädsamt om politikerna erkänner sina misstag och att lurat svenska folket angående detta.

Dela på andra sajter

18 minuter sedan, skrev bambam:

Ja Ungern och Polen måste ju vara dumma i huvudet som säger nej till den " VINSTMASKIN" som flyktingar och invandrare innebär.

Tycker det vore klädsamt om politikerna erkänner sina misstag och att lurat svenska folket angående detta.

:)

D5PJffjXkAM9H2W.jpg-large.jpeg.704e09564503a307ce664afc01757511.jpeg

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Dela på andra sajter

Guest Fredman
20 minuter sedan, skrev bambam:

Nej det tror jag inte men har du någon förklaring till den ungerska valutans fall? 

Dela på andra sajter

10 minutes ago, Fredman said:

Nej det tror jag inte men har du någon förklaring till den ungerska valutans fall? 

Appropå Svenska kronan VS Thai baht som väl ämnet är eller något helt annat? Rätt enkelt att skapa en ny tråd om man vill. Vet du inte hur så skicka ett PM. 😀

Dela på andra sajter

Guest Fredman
2 minuter sedan, skrev keptang:

Appropå Svenska kronan VS Thai baht som väl ämnet är eller något helt annat? Rätt enkelt att skapa en ny tråd om man vill. Vet du inte hur så skicka ett PM. 😀

Grattis vi har fått en ny moderator till! Den frågan tycker du då inte borde ha kommit något inlägg tidigare eller var de i din linje? Snacka om stolpe ut men byt nick och gör ett nytt försök. 

Dela på andra sajter

1 minute ago, Fredman said:

Grattis vi har fått en ny moderator till!  

Nej tack, men ställ upp du. Kan man byta nick efter 11 år? Finns det någon guide hur man gör du som ändå varit här 9 år som kan lära mig? Som ändå har med SEK vs. THB att göra så att du håller dig till ämnet möjligen.

Dela på andra sajter

Guest Fredman
7 minuter sedan, skrev keptang:

Nej tack, men ställ upp du. Kan man byta nick efter 11 år? Finns det någon guide hur man gör du som ändå varit här 9 år som kan lära mig? Som ändå har med SEK vs. THB att göra så att du håller dig till ämnet möjligen.

Ja efter 147 inlägg på 11 år så borde med automatik få troll som del  i sitt nick. 

Dela på andra sajter

2 minutes ago, Fredman said:

Ja efter 147 inlägg på 11 år så borde med automatik få troll som del  i sitt nick. 

Grattis, något som står i några regler eller bara du som är korkad? Med dina otroliga kunkaper på 9 år så hade du inte mer att dela med dig.

Ändrades av keptang
Dela på andra sajter

Guest Fredman
Precis nyss, skrev keptang:

Grattis, något som står i några regler eller bara du som är korkad?

Trevlig kille kul att du hittar hit efter 147 inlägg på 11 år. 

Dela på andra sajter

1 minute ago, Fredman said:

Trevlig kille kul att du hittar hit efter 147 inlägg på 11 år. 

Ok, grattis, du slipper mig då du år så viktig, precis som medlemmarna MPR söker, du lär dra grymt med nya medlemmar till MPR., great success liksom.. @Surin P3, @Nicholas

Dela på andra sajter

Guest Fredman
1 minut sedan, skrev keptang:

Ok, grattis, du slipper mig då du år så viktig, precis som medlemmarna MPR söker, du lär dra grymt med nya medlemmar till MPR., great success liksom.. @Surin P3, @Nicholas

Imorgon kanske du ska fundera lite efter dina inlägg. Har inget emot dig personligen men har dina inlägg något som drar till sig medlemmar tycker du? 

Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Fredman:

Grattis vi har fått en ny moderator till! Den frågan tycker du då inte borde ha kommit något inlägg tidigare eller var de i din linje? Snacka om stolpe ut men byt nick och gör ett nytt försök. 

Rösta på mej som moderator!

Jag lovar att banna alla jag inte gillar på livstid, och visst, jag gillar BTT, på nåt vis!

Bidragsfuskare, pensionärer och misstänkta hottentotter åker direkt! (jag har en lista klar, för att få den via PM, Swisha 100 Sek eller motsvarande summa i THB, ca 245, till: 0708567376!)

MVH

(OBS Buskis)

Ändrades av Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Dela på andra sajter

Guest Fredman
2 minuter sedan, skrev Tommy:

Rösta på mej som moderator!

Jag lovar att banna alla jag inte gillar på livstid, och visst, jag gillar BTT, på nåt vis!

Bidragsfuskare, pensionärer och misstänkta hottentotter åker direkt! (jag har en lista klar, för att få den via PM, Swisha 100 Sek eller motsvarande summa i THB, ca 245, till: 0708567376!)

MVH

(OBS Buskis)

Du har min röst den dagen det blir omröstning, inte pga av ovan utan för den du är här. 

Dela på andra sajter

9 minutes ago, Fredman said:

Imorgon kanske du ska fundera lite efter dina inlägg. Har inget emot dig personligen men har dina inlägg något som drar till sig medlemmar tycker du? 

Det är väl upp till dig uppenbarligen. :D

Congrats!

Dela på andra sajter

8 minuter sedan, skrev Fredman:

Du har min röst den dagen det blir omröstning, inte pga av ovan utan för den du är här. 

Fattas bara annat!

Tackar!

Listan finns i ditt PM!

Tack för bidraget, och kom gärna med förslag på fler som bör bannas!

MVH

Ändrades av Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...