Tommy Inlagd April 21, 2019 Dela Inlagd April 21, 2019 5 timmar sedan, skrev Stoneys: Och . Vad ? Vad menar du med en bild på ett helt annat bröd än det som diskuterades och dessutom på tillfälligt extrapris? MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Esspe Inlagd April 21, 2019 Dela Inlagd April 21, 2019 17 timmar sedan, skrev rolba: Kronan hålls nere pga att vi inte har någon inflation sägs det. Det första jag köpte nu i Sverige var min favoritlimpa, Pågens längtan. Den kostade nu 29 spänn. För ca två år sedan kostade den ca 21. Hur tolkar man det? Att Ingves skolkade på mattelektionerna. Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd April 21, 2019 Dela Inlagd April 21, 2019 7 minuter sedan, skrev Esspe: Att Ingves skolkade på mattelektionerna. Jag som trodde att det är SCB som räknar ut inflationen. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd April 21, 2019 Dela Inlagd April 21, 2019 5 timmar sedan, skrev Tommy: Vad menar du med en bild på ett helt annat bröd än det som diskuterades och dessutom på tillfälligt extrapris? MVH Vill bara visa att det är möjligt vad Längtan kan kosta då Energi ligger i samma pris klass och bagare. Sen att det är extrapris var väl inget som sades eller ? 😉 Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 21, 2019 Dela Inlagd April 21, 2019 18 minuter sedan, skrev Stoneys: Vill bara visa att det är möjligt vad Längtan kan kosta då Energi ligger i samma pris klass och bagare. Sen att det är extrapris var väl inget som sades eller ? 😉 Längtan är mer riktigt bröd. Inte som toast. Fast Energi är ju klart bättre än många andra toastbröd. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd April 21, 2019 Dela Inlagd April 21, 2019 Brödkursen verkar iaf vara bäst i Tavelsjö. Lata pensionärer där föresten, gå hemma o drälla hela dagarna och inte kunna baka sitt eget bröd! Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd April 21, 2019 Dela Inlagd April 21, 2019 Precis nyss, skrev Soengsang: Brödkursen verkar iaf vara bäst i Tavelsjö. Lata pensionärer där föresten, gå hemma o drälla hela dagarna och inte kunna baka sitt eget bröd! Jästen används till annat än bröd där! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd April 21, 2019 Dela Inlagd April 21, 2019 Nu har nog tråden spårat ur rejält när ni bråkar om brödpriser i Sverige, trodde det bara var pensionärer som hade dom problemen //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SatanG Inlagd April 21, 2019 Dela Inlagd April 21, 2019 3 minuter sedan, skrev Broskan: Nu har nog tråden spårat ur rejält när ni bråkar om brödpriser i Sverige, trodde det bara var pensionärer som hade dom problemen //Broskan "Whiskas, om pensionären själv får välja" tillsammans med "T-Röd, för god att kolsyra" var ju populära skämt när man växte upp, men allt förändras ju / SatanG "Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd April 21, 2019 Dela Inlagd April 21, 2019 2 timmar sedan, skrev Broskan: Nu har nog tråden spårat ur rejält när ni bråkar om brödpriser i Sverige, trodde det bara var pensionärer som hade dom problemen //Broskan Inte ens i Sverige behåller kronan värdet. För 23 kr i Tavelsjö, måste du i resten av Sverige hosta upp 32.50. Det är ingen dålig försämring av värdet när det gått från 23 kr till 32.50 kr. Nu vet vi ju inte hur länge 23 kronan i Tavelsjö möglat ihop! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd April 21, 2019 Dela Inlagd April 21, 2019 Om någon till äventyrs skulle tycka att en kort film om Riksbankens historia är intressantare än brödpriset tryck på länken https://www.riksbank.se/sv/press-och-publicerat/riksbanken-play/2018/sveriges-riksbank-1668-2018-textad-version/?fbclid=IwAR0soY4mcx_eiKtY_06fsaFQb8K6nqVl1bvz4ZJylenyBDBINkOq7RAGduY Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd April 23, 2019 Dela Inlagd April 23, 2019 Svagaste kronan någonsin. Samtidigt som BNP/capita utvecklas på ett bedrövligt sätt. Svensk pallplats i ekonomi-VM avlägsen. https://t.co/WDyhM9IxMP?amp=1 Öppnas i en pdf dokument Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd April 23, 2019 Dela Inlagd April 23, 2019 (ändrad) On 2019-04-20 at 18:37, skrev Boa52: Du svammlar som vanligt, läser du aldrig dina inlägg. ICA Maxi pratar jag om och foto bevis kan du glöma om, tönt Inflationen har nog stegrat som fan där uppe de senaste dagarna. Ändrades April 23, 2019 av Mankan Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd April 23, 2019 Dela Inlagd April 23, 2019 5 minuter sedan, skrev Mankan: Inflationen har nog stegrat som fan där uppe de senaste dagarna. Jaha... du kollar prima vara... kungen från Tavelsjö kollar bara korgen vid kassan med röda lappar på... kort datum vetu... Skadat gods... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
soi covboy Inlagd April 23, 2019 Dela Inlagd April 23, 2019 vad står bathen i nu ? hyr mycket bath får man för hundra kronor ?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd April 23, 2019 Dela Inlagd April 23, 2019 (ändrad) 1 timme sedan, skrev soi covboy: vad står bathen i nu ? hyr mycket bath får man för hundra kronor ?? Pröva följande: -google.com om du sitter på dator -app store och lämplig app, tex XE om du sitter med iPhone. -google play om du sitter med android, även tex XE där. För det är så den som ska bemöda sig och svara på din fråga gör. Ändrades April 23, 2019 av Soengsang Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd April 23, 2019 Dela Inlagd April 23, 2019 3 timmar sedan, skrev Soengsang: Pröva följande: -google.com om du sitter på dator -app store och lämplig app, tex XE om du sitter med iPhone. -google play om du sitter med android, även tex XE där. För det är så den som ska bemöda sig och svara på din fråga gör. Men det var ju bath han frågade om. Han verkar badsugen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd April 23, 2019 Dela Inlagd April 23, 2019 Hur var det nu med @rolba:s limpa/läktan? – Riksbankens inflationsprognos avviker allt för mycket från den faktiska inflationen, säger Robert Bergqvist som också tror att Riksbanken sänker sin prognos för inflationen på torsdag. inga ekonomer som SvD talat med tror på en höjning. Många tror dessutom att banken skjuter sin nästa räntehöjning på framtiden – efter att ha höjt räntan för första gången på sju år i december och signalerat ännu en höjning i september. https://www.svd.se/ingves-spas-dra-i-bromsen--redan-pa-torsdag Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd April 23, 2019 Dela Inlagd April 23, 2019 Det är klart han ska höja. Minst 50 punkter. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd April 24, 2019 Dela Inlagd April 24, 2019 THB på sin lägsta nivå mot USD sedan januari, men fortfarande stark mot SEK och EUR.. Men nått kanske är på väg att hända? https://finance.yahoo.com/news/Thailand-baht-falls-lowest-level-023306031.html?guce_referrer=aHR0cHM6Ly9uZXdzLmdvb2dsZS5jb20v&guce_referrer_sig=AQAAAHLJxFri506ynUC3QiWmwNPAm9z61gvh5kuB830Z97UeyCj93Q7-0a_6Nvc65ekYILF_n6KHdmKWp92MLMXczAo85ydJmPbhuYm8QImy_5jqYlYbw1d8v8G2UkF1_rSU_yMoT886pc00FDXYPg-Sk0xQXeAWL4uRcilptkPjo91z&guccounter=1 Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd April 24, 2019 Dela Inlagd April 24, 2019 THB på sin lägsta nivå mot USD sedan januari, men fortfarande stark mot SEK och EUR.. Men nått kanske är på väg att hända? https://finance.yahoo.com/news/Thailand-baht-falls-lowest-level-023306031.html?guce_referrer=aHR0cHM6Ly9uZXdzLmdvb2dsZS5jb20v&guce_referrer_sig=AQAAAHLJxFri506ynUC3QiWmwNPAm9z61gvh5kuB830Z97UeyCj93Q7-0a_6Nvc65ekYILF_n6KHdmKWp92MLMXczAo85ydJmPbhuYm8QImy_5jqYlYbw1d8v8G2UkF1_rSU_yMoT886pc00FDXYPg-Sk0xQXeAWL4uRcilptkPjo91z&guccounter=1 Det som händer är att omvärlden noterar Thailands tilltagande diktatur/dårhus. Så rimligen faller THBSamma enkla mekanism som drabbat SEK.Skickat från min SM-N950F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd April 24, 2019 Dela Inlagd April 24, 2019 On 2019-04-23 at 15:28, skrev Soengsang: Se på fan han ser fan bra blek ut han Stefan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nineteen68 Inlagd April 25, 2019 Dela Inlagd April 25, 2019 https://www.di.se/live/kronan-rasar-direkt-efter-rantebeskedet/ Nu sitter stollen och myser på R.B och jag säger tackar tackarrrr!! BE CAREFUL!! The toe you step on today may be connected to the ass you have to kiss tomorrow! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd April 25, 2019 Dela Inlagd April 25, 2019 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd April 25, 2019 Dela Inlagd April 25, 2019 Nu får ju S.I. som han vill,svenskarna kan inte(har inte råd) att spendera pengar utomlands,stålarna spenderas hemma och stannar i Sverige Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu