Dolemon Inlagd December 20, 2018 Dela Inlagd December 20, 2018 1 minut sedan, skrev matz: 3,58 på Superrich nu i Bangkok Räntehöjningen kanske inte har nått Thailand än 555555 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
matz Inlagd December 20, 2018 Dela Inlagd December 20, 2018 1 minut sedan, skrev Dolle: Räntehöjningen kanske inte har nått Thailand än 555555 Nja kanske lite ändå det va 3,56 vid kl 14 får hoppas på att det går upp mer imorgon 🤑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 20, 2018 Dela Inlagd December 20, 2018 Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd December 20, 2018 Dela Inlagd December 20, 2018 Om kronan stärkts till 4,00 lovar jag att bjuda samtliga medlemmar på ett glas rött vin vid den största forumfesten i Naklua. Hälsningar, BERIT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd December 20, 2018 Dela Inlagd December 20, 2018 18 minuter sedan, skrev broder tuk tuk: Om kronan stärkts till 4,00 lovar jag att bjuda samtliga medlemmar på ett glas rött vin vid den största forumfesten i Naklua. Hälsningar, BERIT Det du skall söka för hos farbror doktorn kallas för multipel personlighetsstörning. Blir det än värre i kväll - ring 112. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd December 20, 2018 Dela Inlagd December 20, 2018 Vad år det du inte förstår Somwang? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
soi covboy Inlagd December 21, 2018 Dela Inlagd December 21, 2018 3.58 just nu superrich Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
NiceBeaver Inlagd December 21, 2018 Dela Inlagd December 21, 2018 11 timmar sedan, skrev broder tuk tuk: Om kronan stärkts till 4,00 lovar jag att bjuda samtliga medlemmar på ett glas rött vin vid den största forumfesten i Naklua. Hälsningar, BERIT Vilket fantastiskt erbjudande men jag undrar några saker. Gäller detta även om kronan går upp till 4 någon gång under året för att sedan dippa, eller bara den aktuella dagen. Eller kanske endast den gången då du faktiskt är i Thailand. Nu dricker jag inte vin. Om jag mot förmodan skulle komma på träffen, kan jag då få byta ut det glaset vin mot en öl. Billigaste dom har på 7-eleven duger. "Att försöka är första steget till att misslyckas" - Homer Simpson -NICE BEAVER!!! -Thank you, I just had it stuffed. (Leslie Nielsen & Pricilla Presley i Nakna Pistolen) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd December 21, 2018 Dela Inlagd December 21, 2018 23 minuter sedan, skrev NiceBeaver: Vilket fantastiskt erbjudande men jag undrar några saker. Gäller detta även om kronan går upp till 4 någon gång under året för att sedan dippa, eller bara den aktuella dagen. Eller kanske endast den gången då du faktiskt är i Thailand. Nu dricker jag inte vin. Om jag mot förmodan skulle komma på träffen, kan jag då få byta ut det glaset vin mot en öl. Billigaste dom har på 7-eleven duger. Kronan kommer givetvis att stärkas när folk i Thailand vet att den största forumträffen är i antågande. Hur mycket den kommer att stärkas är ju omöjligt att sia om men skulle Atom och resten av Bangkoknomenklaturen dyka upp kan vi räkna med en bra bit över 4. BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd December 21, 2018 Dela Inlagd December 21, 2018 Skickade lite idag och fick 3.62 av Swedbank. Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
born41 Inlagd December 21, 2018 Dela Inlagd December 21, 2018 18 timmar sedan, skrev broder tuk tuk: Om kronan stärkts till 4,00 lovar jag att bjuda samtliga medlemmar på ett glas rött vin vid den största forumfesten i Naklua. Hälsningar, BERIT Om du övertalar politikerna, i den kommun där du, bor att döpa en plats till NUKLA så blir det lättare för dig att ordna en träff. Glöm bara inte att informera på forumet vilken plats som avses så vi åker till rätt ställe. Born41 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd December 21, 2018 Dela Inlagd December 21, 2018 52 minuter sedan, skrev born41: Om du övertalar politikerna, i den kommun där du, bor att döpa en plats till NUKLA så blir det lättare för dig att ordna en träff. Glöm bara inte att informera på forumet vilken plats som avses så vi åker till rätt ställe. Born41 Nja tror inte många medlemmar skulle uppskatta att sitta utanför seven i - grader. BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd December 21, 2018 Dela Inlagd December 21, 2018 Tror att vi kan samla ihop en ansenlig skara medlemmar till den största forumfesten i Naklua. Det gäller bara att planera i tid och att inte lämna något åt slumpen. Berit har lovat att baka kanelbullar. BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd December 21, 2018 Dela Inlagd December 21, 2018 8 minuter sedan, skrev broder tuk tuk: Tror att vi kan samla ihop en ansenlig skara medlemmar till den största forumfesten i Naklua. Det gäller bara att planera i tid och att inte lämna något åt slumpen. Berit har lovat att baka kanelbullar. BTT Du har väl egna trådar där du kan svamla på hur mycket du vill om dina forumträffar men låt bli att härja i trådar som denna! Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd December 21, 2018 Dela Inlagd December 21, 2018 (ändrad) Fick 3.56 banköverföring från Sverige när avgift avdragen HB - SCB nöjd såg SR 3.58 idag Phrapadeng 👍 Ändrades December 21, 2018 av svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
matz Inlagd December 21, 2018 Dela Inlagd December 21, 2018 Tog sig upp till 3,60 på superrich i em //matz Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 21, 2018 Dela Inlagd December 21, 2018 Uppgången höll bara drygt ett dygn..... Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd December 21, 2018 Dela Inlagd December 21, 2018 (ändrad) On 2018-12-21 at 11:42, skrev broder tuk tuk: Tror att vi kan samla ihop en ansenlig skara medlemmar till den största forumfesten i Naklua. Det gäller bara att planera i tid och att inte lämna något åt slumpen. Berit har lovat att baka kanelbullar. BTT Be henne baka sandkakor istället för det kommer ändå att rinna ut i sanden. Ändrades December 23, 2018 av Alarik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 22, 2018 Dela Inlagd December 22, 2018 Och nu var ordningen helt återställd Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd December 22, 2018 Dela Inlagd December 22, 2018 Jag hade tre förhoppningar för en fylligare plånbok. 1. Högre styrränta i Sverige 2. Regering på plats 3. Lägre SINK-skatt Återstår alltså bara nr. 2, så det bidde bara en tumme. Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 22, 2018 Dela Inlagd December 22, 2018 Ja nu lär det bara gå utför, 1:3 inom en snar framtid. https://www.di.se/live/uppattrenden-for-svenska-ekonomin-bruten/ Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd December 22, 2018 Dela Inlagd December 22, 2018 (ändrad) 13 minuter sedan, skrev Soengsang: Ja nu lär det bara gå utför, 1:3 inom en snar framtid. https://www.di.se/live/uppattrenden-for-svenska-ekonomin-bruten/ Ja, jag kan faktiskt inte se nånting framöver som talar mot 1:3. Det som skulle kunna lindra smärtan lite för oss thailandboende är, en fortsatt nedgång i turismen och lite lägre priser. Boendepriserna i Pattis har gått ner markant det senaste året och det finns en mängd ledigt boende. Ändrades December 22, 2018 av Jive Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd December 22, 2018 Dela Inlagd December 22, 2018 10 minuter sedan, skrev Soengsang: Ja nu lär det bara gå utför, 1:3 inom en snar framtid. https://www.di.se/live/uppattrenden-for-svenska-ekonomin-bruten/ Var i artikeln du refererar till hittar du stöd för det du påstår? Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd December 22, 2018 Dela Inlagd December 22, 2018 Normalt sett, så borde en höjning av styrräntan innebära en högre värdering av valutan, men tydligen har annat vägts in av omvärlden så att valutavärdet, iaf mot THB, blev oförändrat. Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 22, 2018 Dela Inlagd December 22, 2018 7 minuter sedan, skrev Jive: Ja, jag kan faktiskt inte se nånting framöver som talar mot 1:3. Det som skulle kunna lindra smärtan lite för oss thailandboende är, en fortsatt nedgång i turismen och lite lägre priser. Boendepriserna i Pattis har gått ner markant det senaste året och det finns en mängd ledigt boende. Hoppas innerligt att jag har fel, men inget har stött tesen om framtida stärkt krona. De senaste årens tendens är tydlig, samtidigt som THB stärks, surt sa räven. 3 minuter sedan, skrev Fritz: Var i artikeln du refererar till hittar du stöd för det du påstår? Slutsatsen av artikeln är naturligtvis försvagad valuta, finns inget som tyder på att de senaste årens kräftgång är på väg att brytas, snarare tvärtom då vi troligen snart går in i en lågkonjunktur. Jag om någon hoppas att det inte blir så, har ändå en del bundet i SEK som var planerat till min långa ledighet, pension. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu