judazzz Inlagd December 5, 2018 Dela Inlagd December 5, 2018 (ändrad) 1 hour ago, Fritz said: Okki dokki om du sponsrar mig med säg 500 battingar varje dag så har vi ett deal. Du tror väl inte att jag är så jäkla naiv att jag käper ditt förslag rakt av? Felpost Ändrades December 5, 2018 av judazzz Fail Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wanchai Inlagd December 5, 2018 Dela Inlagd December 5, 2018 Varför använder man en skitbank? Är det för att den ingår i (maffia)rörelsen? Eller som det heter på sossespråk, folkrörelsen? Organisationen är annars snarlik! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd December 5, 2018 Dela Inlagd December 5, 2018 1 minut sedan, skrev Wanchai: Varför använder man en skitbank? Är det för att den ingår i (maffia)rörelsen? Eller som det heter på sossespråk, folkrörelsen? Organisationen är annars snarlik! Är du full nu igen? jag har ju sagt åt dig att blanda inte tabletterna psykdoktorn ger dig ihop med alkohol........................... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wanchai Inlagd December 5, 2018 Dela Inlagd December 5, 2018 2 minuter sedan, skrev Cavemannen: Är du full nu igen? jag har ju sagt åt dig att blanda inte tabletterna psykdoktorn ger dig ihop med alkohol........................... Och jag har sagt att du inte ska blanda sprit med testotabs som du käkar med Koskenkorvan! Internetacces hos Kriminalvården fortfarande, för jävligt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd December 5, 2018 Dela Inlagd December 5, 2018 (ändrad) 6 minuter sedan, skrev Wanchai: Och jag har sagt att du inte ska blanda sprit med testotabs som du käkar med Koskenkorvan! Internetacces hos Kriminalvården fortfarande, för jävligt! Ja nu när Wanchai är hög igen på psykmedicinen så kan vi väl räkna med en +15inläggs monolog igen, så som det brukar bli, värre än Clirre hehehe Ändrades December 5, 2018 av Cavemannen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wanchai Inlagd December 5, 2018 Dela Inlagd December 5, 2018 6 minuter sedan, skrev Cavemannen: Ja nu när Wanchai är hög igen på psykmedicinen så kan vi väl räkna med en +15inläggs monolog igen, så som det brukar bli, värre än Clirre hehehe Ja och dina förnedrande inlägg om medlemmarna här när dina restriktioner hos Kriminalvården uppenbarligen har släppts! Var inte ledsen, en fotboja kan vara din vän mot framtiden! Ha en bra framtid, ja även kronkursen som denna tråd handlar om. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd December 5, 2018 Dela Inlagd December 5, 2018 3 minuter sedan, skrev Wanchai: Ja och dina förnedrande inlägg om medlemmarna här när dina restriktioner hos Kriminalvården uppenbarligen har släppts! Var inte ledsen, en fotboja kan vara din vän mot framtiden! Ha en bra framtid, ja även kronkursen som denna tråd handlar om. Du behöver inte vara orolig, jag bär varken fotboja eller är kriminell. Det är dessutom väldigt svårt att bli antagen på det jobbet jag är på nu utan att lämna in blanka papper , och med fotboja funkar det nog inte alls ps. hur har du det med ditt jobb? går färgen bort när du tvättar tunnelbanevagnarna? ta inte för mycket av det där starka som luktar, då snurrar det bara i skallen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Esspe Inlagd December 6, 2018 Dela Inlagd December 6, 2018 12 timmar sedan, skrev Fritz: Okki dokki om du sponsrar mig med säg 500 battingar varje dag så har vi ett deal. Du tror väl inte att jag är så jäkla naiv att jag käper ditt förslag rakt av? Men ju mer du växlar desto bättre kurs får du ju nästa gång, hade du tänkt att jag skulle sponsra din kursvinst? Lägger du in en procentuell höjningsgaranti så kan vi nog hitta en deal. Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 13, 2018 Dela Inlagd December 13, 2018 Tvivlar på att räntan höjs nu i December... https://www.svd.se/inflationen-faller--sa-paverkas-ditt-bolan#sida-2 Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Esspe Inlagd December 13, 2018 Dela Inlagd December 13, 2018 3 minuter sedan, skrev Soengsang: Tvivlar på att räntan höjs nu i December... https://www.svd.se/inflationen-faller--sa-paverkas-ditt-bolan#sida-2 Men oljepriset måste väl ha en väldigt stor inverkan där eller det räknas inte in alls? Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd December 13, 2018 Dela Inlagd December 13, 2018 57 minuter sedan, skrev Esspe: Men oljepriset måste väl ha en väldigt stor inverkan där eller det räknas inte in alls? Inflationen i nov låg på 2,1%, inflationsmålet är 2,0%. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 13, 2018 Dela Inlagd December 13, 2018 (ändrad) ECB lämnar styrräntan oförändrad https://www.svd.se/ecb-lamnar-rantan-oforandrad-y92g Anders Borg: Vore inte klokt att höja räntan https://www.svd.se/anders-borg-hoj-inte-rantan-riksbanken Ändrades December 13, 2018 av Tallviking Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 13, 2018 Dela Inlagd December 13, 2018 8 timmar sedan, skrev Fritz: Inflationen i nov låg på 2,1%, inflationsmålet är 2,0%. Inflationen har ju avstannat om minskat det är ju ett faktum..... Även att den är 0,1% högre än inflationsmålet är ett faktum... Så man ska nog inte bli allt förvånad om Ingves inte höjer nu i Dec. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Batting Inlagd December 13, 2018 Dela Inlagd December 13, 2018 8 timmar sedan, skrev Tallviking: ECB lämnar styrräntan oförändrad https://www.svd.se/ecb-lamnar-rantan-oforandrad-y92g Anders Borg: Vore inte klokt att höja räntan https://www.svd.se/anders-borg-hoj-inte-rantan-riksbanken Ja han verkar ju stabil och pålitlig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
judazzz Inlagd December 13, 2018 Dela Inlagd December 13, 2018 27 minutes ago, Batting said: Ja han verkar ju stabil och pålitlig. Han? Mario Draghi eller Anders Borg? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd December 18, 2018 Dela Inlagd December 18, 2018 Växlade idag på superrich. Gul och grön låg på samma 3.56Växlingskontoren på bagage bands våningen låg alla på 3.07Skickat från min SM-N950F via Tapatalk En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 20, 2018 Dela Inlagd December 20, 2018 Ja, idag får vi se.... Jag tror på sista alternativet i texten nedan. Hoppas innerligt att jag har fel. Av Sveriges sex största banker tror hälften på en höjning i december – och hälften att Riksbanken väntar tills februari. Flera flaggar dessutom för att Riksbanken kanske inte alls kommer att kunna höja räntan om ekonomin mattas av och inflationen viker. https://www.svd.se/rysaren-det-har-talar-for--och-emot--en-rantehojning?utm_source=ab-box&utm_medium=iframe&utm_campaign=2018-12-20 Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
j43 Inlagd December 20, 2018 Dela Inlagd December 20, 2018 Räntan höjs den 9 januari med 0,25 %, enligt beslut idag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
evert 1 Inlagd December 20, 2018 Dela Inlagd December 20, 2018 Nu jävlar kommer kronan att stiga i förhållande till bahten = Ingves julklapp till alla Thailandsresenärer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hakancnx Inlagd December 20, 2018 Dela Inlagd December 20, 2018 (ändrad) Ja, en höjning med 0,25 procentenheter i Sverige och Thailand....Så förvänta er ingen bättre kurs.... Ändrades December 20, 2018 av hakancnx /hakancnx Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd December 20, 2018 Dela Inlagd December 20, 2018 25 minuter sedan, skrev hakancnx: Ja, en höjning med 0,25 procentenheter i Sverige och Thailand....Så förvänta er ingen bättre kurs.... Upp hittills 1.4% mot THB är väl inte så pjåkigt. Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd December 20, 2018 Dela Inlagd December 20, 2018 36 minuter sedan, skrev hakancnx: Ja, en höjning med 0,25 procentenheter i Sverige och Thailand....Så förvänta er ingen bättre kurs.... Var hittar du uppgiften att Thailand höjt sin styrränta? Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 20, 2018 Dela Inlagd December 20, 2018 1 minut sedan, skrev Fritz: Var hittar du uppgiften att Thailand höjt sin styrränta? https://www.bangkokpost.com/business/news/1597314/bot-steps-onto-rate-hike-bandwagon Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dolemon Inlagd December 20, 2018 Dela Inlagd December 20, 2018 1 timme sedan, skrev hakancnx: Ja, en höjning med 0,25 procentenheter i Sverige och Thailand....Så förvänta er ingen bättre kurs.... Ja om det bara vore % som styrde valutan 555555 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
matz Inlagd December 20, 2018 Dela Inlagd December 20, 2018 3,58 på Superrich nu i Bangkok Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu