berlitz Inlagd November 29, 2018 Dela Inlagd November 29, 2018 Förde över ifrån Handelsbanken till Scb i måndags anlände idag kurs 3.600 bht efter alla avgifter. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd November 29, 2018 Dela Inlagd November 29, 2018 Länge sedan jag uppdaterade med en bild, men det beror på att snubben jag lånade bilderna på valutakurserna av inte har postat på länge. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lasseiudon Inlagd November 30, 2018 Dela Inlagd November 30, 2018 9 timmar sedan, skrev Abercrombie: Länge sedan jag uppdaterade med en bild, men det beror på att snubben jag lånade bilderna på valutakurserna av inte har postat på länge. Likabra det för vem är intressed av gamla valutakurser! Vill man veta vad kursen är NU vill jag rekommendera http://daytodaydata.net/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd November 30, 2018 Dela Inlagd November 30, 2018 11 minuter sedan, skrev lasseiudon: Likabra det för vem är intressed av gamla valutakurser! Vill man veta vad kursen är NU vill jag rekommendera http://daytodaydata.net/ Ok. Då struntar jag i att lägga upp kurserna framöver. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd November 30, 2018 Dela Inlagd November 30, 2018 13 minuter sedan, skrev Abercrombie: Ok. Då struntar jag i att lägga upp kurserna framöver. Fortsätt du det är ju en ungefärlig kurs. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Esspe Inlagd November 30, 2018 Dela Inlagd November 30, 2018 30 minuter sedan, skrev lasseiudon: Likabra det för vem är intressed av gamla valutakurser! Vill man veta vad kursen är NU vill jag rekommendera http://daytodaydata.net/ Kanske inte alla som sitter med Visa-kortet i handen för att rusa till närmaste växlingskontor när det går upp en satang. Dessutom intressant att veta ungefär hur kursen på kontantväxling i Pattaya är. Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Esspe Inlagd November 30, 2018 Dela Inlagd November 30, 2018 20 minuter sedan, skrev Abercrombie: Ok. Då struntar jag i att lägga upp kurserna framöver. Lägg gärna in den även i fortsättningen. Dom som inte är intresserade kan ju scrolla. Kontantkursen i Pattaya är ju inte detsamma som bankernas kurs. Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 30, 2018 Dela Inlagd November 30, 2018 (ändrad) Superrich https://www.superrichthailand.com/#!/en/exchange SEK 3.59 3.62 Ändrades November 30, 2018 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
soi covboy Inlagd December 1, 2018 Dela Inlagd December 1, 2018 fortsätt att lägga in kursen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd December 1, 2018 Dela Inlagd December 1, 2018 14 timmar sedan, skrev soi covboy: fortsätt att lägga in kursen. 3 nånting får man för en krona Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thaiola Inlagd December 1, 2018 Dela Inlagd December 1, 2018 skickade pa sondagen 25/11 framme 28/11 swedbank till bangkokbank och med alla avgifter blev det 3.62 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd December 2, 2018 Dela Inlagd December 2, 2018 Krungsri ATM 3,31 igår Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd December 2, 2018 Dela Inlagd December 2, 2018 8 timmar sedan, skrev thaiola: skickade pa sondagen 25/11 framme 28/11 swedbank till bangkokbank och med alla avgifter blev det 3.62 Skickade 20000 sek den 23/11 Handelsbanken till bangkokbank fick några baht mer än 72000 med alla avgifter 3.60 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd December 2, 2018 Dela Inlagd December 2, 2018 1 minut sedan, skrev Wangthong: Skickade 20000 sek den 23/11 Handelsbanken till bangkokbank fick några baht mer än 72000 med alla avgifter 3.60 Jättebra 👍 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd December 2, 2018 Dela Inlagd December 2, 2018 8 timmar sedan, skrev Scandinaviancorner: Krungsri ATM 3,31 igår Skojare ! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Esspe Inlagd December 2, 2018 Dela Inlagd December 2, 2018 54 minuter sedan, skrev svampen: Skojare ! Ingen sol i Khao Lak så miniräknaren funkar nog inte som den ska Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd December 2, 2018 Dela Inlagd December 2, 2018 9 minuter sedan, skrev Esspe: Ingen sol i Khao Lak så miniräknaren funkar nog inte som den ska Nä där nere funkar det Turism kosta mucho Put M M Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd December 2, 2018 Dela Inlagd December 2, 2018 Skickade tisdag kväll kl 21 Framme torsdag kl 11 Swedbank till bkk bank Kurs efter alla avgifter, 3.601582 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd December 2, 2018 Dela Inlagd December 2, 2018 9 minuter sedan, skrev rolba: Skickade tisdag kväll kl 21 Framme torsdag kl 11 Swedbank till bkk bank Kurs efter alla avgifter, 3.601582 Bra kurs och en dag kortare tid än det brukar ta för mig från SHB till SCB Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
chevrolet-48 Inlagd December 2, 2018 Dela Inlagd December 2, 2018 TransferWise Hej prova dom,funkar klockrent för mig ,tar bara en dag så är dom inne på banken i th från Sverige 👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
NiceBeaver Inlagd December 2, 2018 Dela Inlagd December 2, 2018 Är väl dags för riksbankens räntebesked nu i veckan eller nåt. Höjer dom den lite kanske kronan hakar på. Hoppas verkligen då vi har lite pengar som ska överföras. "Att försöka är första steget till att misslyckas" - Homer Simpson -NICE BEAVER!!! -Thank you, I just had it stuffed. (Leslie Nielsen & Pricilla Presley i Nakna Pistolen) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd December 2, 2018 Dela Inlagd December 2, 2018 Riksbanken, den Svenska centralbanken, har nästa penningpolitiska möte den 19:e December 2018 och besked över reporänta lämnas dagen efter. Den 20:e December 2018 lämnas alltså nästa reporäntebesked. Beskedet lämnas på förmiddagen klockan 9.30. https://www.fxforex.se/viktiga-datum.html Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Esspe Inlagd December 2, 2018 Dela Inlagd December 2, 2018 14 minuter sedan, skrev Fritz: Riksbanken, den Svenska centralbanken, har nästa penningpolitiska möte den 19:e December 2018 och besked över reporänta lämnas dagen efter. Den 20:e December 2018 lämnas alltså nästa reporäntebesked. Beskedet lämnas på förmiddagen klockan 9.30. https://www.fxforex.se/viktiga-datum.html Man kan ju hoppas på en liten julklapp då. Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd December 2, 2018 Dela Inlagd December 2, 2018 (ändrad) Hej Tvärt om gubbe här: SCB 75 000 THB till SEB 20 387 SEK eller kurs 0,272, tar normalt ett par timmar från Thailand till Sverige. Ha en kanonbra dag! :wai: Ändrades December 2, 2018 av stjp8729 Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Esspe Inlagd December 2, 2018 Dela Inlagd December 2, 2018 25 minuter sedan, skrev stjp8729: Hej Tvärt om gubbe här: SCB 75 000 THB till SEB 20 387 SEK eller kurs 0,272, tar normalt ett par timmar från Thailand till Sverige. Ha en kanonbra dag! :wai: Jo det är det hållet man ska skicka nu. Önskar jag haft nåt här att skicka bara Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu