frogfish Inlagd September 13, 2018 Dela Inlagd September 13, 2018 7 minuter sedan, skrev leifen: Jag tror alla klarade av stavfelet, annars får du grubbla hela natten. Ledtråd Brexit Trodde det var nån Plattanslang...... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd September 13, 2018 Dela Inlagd September 13, 2018 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
soi covboy Inlagd September 14, 2018 Dela Inlagd September 14, 2018 3.59 superrich Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd September 14, 2018 Dela Inlagd September 14, 2018 Lite OTMen jag gillar utvecklingen mellan Sek och Nok Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd September 17, 2018 Dela Inlagd September 17, 2018 Idag kom ett uttalande från vice riksbanksshefen: " den nuvarande fleråriga perioden med minusräntor kan upprepas om inget annat förändras" - och då gjorde SEK ett skutt uppåt mot Bahten. Hur fan resonerar marknaden? Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
JohanR Inlagd September 17, 2018 Dela Inlagd September 17, 2018 (ändrad) 19 minuter sedan, skrev Jive: Idag kom ett uttalande från vice riksbanksshefen: " den nuvarande fleråriga perioden med minusräntor kan upprepas om inget annat förändras" - och då gjorde SEK ett skutt uppåt mot Bahten. Hur fan resonerar marknaden? Men protokollet från senaste Riksbanksmötet visar att Ingves verkar svänga lite mot högre räntor. Bl a står det att han tycker svenska styrräntan på sikt borde vara högre än den europeiska och det är den inte nu. Har sa också att höjningarna borde vara minst 0,25%-enheter och inte mindre då det inte har effekt. Ändrades September 17, 2018 av JohanR Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd September 18, 2018 Dela Inlagd September 18, 2018 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd September 19, 2018 Dela Inlagd September 19, 2018 Här uttalar sig Riksbankens 6 bossar... https://www.svd.se/stefan-ingves-beslut-kan-hoja-riksbankens-ranta Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 19, 2018 Dela Inlagd September 19, 2018 Dagens kurs Superrich SEK Sweden 3.61 3.64 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd September 19, 2018 Dela Inlagd September 19, 2018 32 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Dagens kurs Superrich SEK Sweden 3.61 3.64 Det var på huvudkontoret det... Suvarnabhumi enl nedan, hela en satang skillnad Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Esspe Inlagd September 20, 2018 Dela Inlagd September 20, 2018 Verkar som det hjälpte att jag ringde Ingves och sa att jag snart skulle åka. Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd September 20, 2018 Dela Inlagd September 20, 2018 1 timme sedan, skrev Esspe: Verkar som det hjälpte att jag ringde Ingves och sa att jag snart skulle åka. Tacka även mig! Kursen går alltid upp strax efter att jag fört över pengar till min Thailändska bank, same same hvergang. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 25, 2018 Dela Inlagd September 25, 2018 3,67 på Swedbank alldeles nyss “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Esspe Inlagd September 25, 2018 Dela Inlagd September 25, 2018 On 2018-09-21 at 00:31, skrev Fritz: Tacka även mig! Kursen går alltid upp strax efter att jag fört över pengar till min Thailändska bank, same same hvergang. Kan du inte göra det lite oftare? Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd September 25, 2018 Dela Inlagd September 25, 2018 3 minuter sedan, skrev Esspe: Kan du inte göra det lite oftare? Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd September 27, 2018 Dela Inlagd September 27, 2018 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd September 28, 2018 Dela Inlagd September 28, 2018 Fick 3,6489075 efter alla avgifter. Skickade från Swedbank i onsdags. Kom till Bangkok bank nu på fredagsmorgonen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gst Inlagd September 28, 2018 Dela Inlagd September 28, 2018 4 minuter sedan, skrev rolba: Fick 3,6489075 efter alla avgifter. Skickade från Swedbank i onsdags. Kom till Bangkok bank nu på fredagsmorgonen Avvakta tills vi har en regering, så blir det säkert bättre Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Esspe Inlagd September 28, 2018 Dela Inlagd September 28, 2018 3 timmar sedan, skrev gst: Avvakta tills vi har en regering, så blir det säkert bättre Kan han vara utan pengar så länge? Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 28, 2018 Dela Inlagd September 28, 2018 4 timmar sedan, skrev gst: Avvakta tills vi har en regering, så blir det säkert bättre Du menar väl utan en regering/maffia. Med en regering så blir vi alltid... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd September 28, 2018 Dela Inlagd September 28, 2018 2 timmar sedan, skrev Esspe: Kan han vara utan pengar så länge? Inte @rolba i dyra Phuket, där måste man ha mycket pengar 55555555 Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd September 28, 2018 Dela Inlagd September 28, 2018 2 timmar sedan, skrev Soengsang: Inte @rolba i dyra Phuket, där måste man ha mycket pengar 55555555 Tur man har en dam som drar in dyra thaipengar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 29, 2018 Dela Inlagd September 29, 2018 Superrich ska börja börja acceptera kryptovalutor så som Bitcoin. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd September 29, 2018 Dela Inlagd September 29, 2018 30 minuter sedan, skrev Mr atm: Superrich ska börja börja acceptera kryptovalutor så som Bitcoin. Snackade med en stammis igår som betalade med Bitcoin-kort, han hävdade bestämt att Bitcoin kommer upp till mellan 20.000-30.000$ vid årsslutet... Köpläge? står väl runt 6000$ nu. MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jed Inlagd September 29, 2018 Dela Inlagd September 29, 2018 11 minuter sedan, skrev Tommy: Snackade med en stammis igår som betalade med Bitcoin-kort, han hävdade bestämt att Bitcoin kommer upp till mellan 20.000-30.000$ vid årsslutet... Köpläge? står väl runt 6000$ nu. MVH Han försökte väl också sälja Bitcoin för 10 000 $ samtidigt till dig . Eller ville han köpa "dina" för att göra en god affär själv 😉. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu