BanFang Inlagd April 3, 2016 Dela Inlagd April 3, 2016 Jag växlade igår på siam comersial bank. Fick 4,16 det tycker jag är rätt bra. Förra året fick jag 3,5. pissdåligt Det var på Big C i Korat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd April 3, 2016 Dela Inlagd April 3, 2016 Följer Thaibathen dollar. Då verkar det som vi får en massa mer bath för vår krona till sommaren. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herluf Inlagd April 4, 2016 Dela Inlagd April 4, 2016 (ändrad) Nu rör vi oss uppåt, dags att testa om vi kan gå över 4.41 från 6 okt. Kanske har vi 4.50 till sommaren? Ändrades April 4, 2016 av Herluf Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd April 4, 2016 Dela Inlagd April 4, 2016 Jag tror faktiskt på ännu bättre om dollar och bathen följs åt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herluf Inlagd April 5, 2016 Dela Inlagd April 5, 2016 6 hours ago, John Khonken said: Jag tror faktiskt på ännu bättre om dollar och bathen följs åt En sak är klar, om vi någonsin kommer över 5kr igen, då flyger champagnkorken i taket. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kennakanon Inlagd April 5, 2016 Dela Inlagd April 5, 2016 vad är dags kursen nere i Thailand idag? nån som kan ge info...... mvh kenna Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd April 5, 2016 Dela Inlagd April 5, 2016 Superrich ger 4,32 idag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
soi covboy Inlagd April 5, 2016 Dela Inlagd April 5, 2016 (ändrad) brukar vxla hos kinesen på second road .men det har man ingen glädje av idag mvh36 kvar Ändrades April 5, 2016 av soi covboy Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd April 5, 2016 Dela Inlagd April 5, 2016 Vilket är väldigt nära trading kursen. Nog inget som slår superrich. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd April 5, 2016 Dela Inlagd April 5, 2016 kanon VAR kan jag växla till denna kurs ??????? Superrich. Väldigt nära iallafall. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 5, 2016 Dela Inlagd April 5, 2016 4,32 på Swedbank just nu “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thai412 Inlagd April 5, 2016 Dela Inlagd April 5, 2016 Såg just nu på Kasikorn Bank......4,40.......kanske 4,20 när du växlar på plats.....skicka pengar igår till svägerskan,,ska bli kul o se vad kursen blir där. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd April 5, 2016 Dela Inlagd April 5, 2016 http://www.vasuexchange.com/ Cash SEK4.31 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd April 5, 2016 Dela Inlagd April 5, 2016 Var ligger superrich? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd April 5, 2016 Dela Inlagd April 5, 2016 1 minut sedan, skrev BanFang: Var ligger superrich? ligger knöligt till tycker jag enklare är att hitta hit nana skytrainstation och har samma kurs eller en satang lägre http://www.vasuexchange.com/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd April 5, 2016 Dela Inlagd April 5, 2016 Tapatalkat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd April 6, 2016 Dela Inlagd April 6, 2016 Nu är det igång igen att Superrich inte tar emot svenska 500 kronor from 1 april. Någon som varit där nyligen och växlat och kan berätta om det bara är rykten som vanligt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd April 6, 2016 Dela Inlagd April 6, 2016 On 2016-04-05 at 09:40, skrev BanFang: Var ligger superrich? http://www.superrich1965.com/location.php Sen kan du klicka på de olika kontoren och få upp deras adresser, visserligen utan karta, den får du bara till huvudkontoret. Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd April 8, 2016 Dela Inlagd April 8, 2016 Sååå. Ca 10k plus idag. Men långt kvar till vettig nivå. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd April 10, 2016 Dela Inlagd April 10, 2016 Tapatalkat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lasseiudon Inlagd April 11, 2016 Dela Inlagd April 11, 2016 On 2016-04-06 at 13:44, skrev MickeN: Nu är det igång igen att Superrich inte tar emot svenska 500 kronor from 1 april. Någon som varit där nyligen och växlat och kan berätta om det bara är rykten som vanligt. Är det inte så att det är sedelbyte på gång i Sverige? Som jag fattar det kommer inte någon i Thailand växla in de gamla sedlarna men med de nya kommer det att gå bra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd April 11, 2016 Dela Inlagd April 11, 2016 Växlade igår med gamla 500. Inga problem. Gamla 500 sedlar går ut först nästa sommar. Tapatalkat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd April 11, 2016 Dela Inlagd April 11, 2016 Verkar som tendensen stämmer. Dollarn sjunker vi får mer Bath för kronan. Tror det fortsätter Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd April 15, 2016 Dela Inlagd April 15, 2016 On 2016-04-11 at 03:04, skrev lasseiudon: Är det inte så att det är sedelbyte på gång i Sverige? Som jag fattar det kommer inte någon i Thailand växla in de gamla sedlarna men med de nya kommer det att gå bra. On 2016-04-11 at 03:16, skrev Nilsson68: Växlade igår med gamla 500. Inga problem. Gamla 500 sedlar går ut först nästa sommar. Tapatalkat Var det inte något som skulle försvinna i år? Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gst Inlagd April 15, 2016 Dela Inlagd April 15, 2016 http://www.riksbank.se/sv/Sedlar--mynt/Sedlar/Tidplan/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu