Nicholas Inlagd November 6, 2015 Dela Inlagd November 6, 2015 Smart av Thailand att hålla inne sin sänkning av räntan tills säsongen över. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd November 6, 2015 Dela Inlagd November 6, 2015 Kan ju tipsa om den bästa kursen i Pattaya Högs upp på Topps När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd November 6, 2015 Dela Inlagd November 6, 2015 Kan ju tipsa om den bästa kursen i Pattaya Högs upp på Topps Hur vet du det? Var väl ett tag sen du var i Feskebyn. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd November 6, 2015 Dela Inlagd November 6, 2015 Kan ju tipsa om den bästa kursen i Pattaya Högs upp på Topps Vilket tops dåDet som ligger på samma gata som globetrotterBTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd November 6, 2015 Dela Inlagd November 6, 2015 Det stora problemet är att kronan tappar mot dollarn.Även lite mot Euro http://www.oanda.com/currency/converter/ Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd November 6, 2015 Dela Inlagd November 6, 2015 (ändrad) Vilket tops då Det som ligger på samma gata som globetrotter BTT Tops som butik finns tydligen inte mer i Feskebyn eller ombyggnad.Bild lånad från tidigare tråd. Ändrades November 6, 2015 av Stoneys fel Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd November 6, 2015 Dela Inlagd November 6, 2015 Kan ju tipsa om den bästa kursen i Pattaya Högs upp på Topps Det är klart att den bästa kursen är i Pattaya, det har barägarna fixat så ni ska ha pengar som dom snor av er,puckos Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd November 6, 2015 Dela Inlagd November 6, 2015 Hur vet du det? Var väl ett tag sen du var i Feskebyn. Februari i år fick tippset av en Thaidam och det stämde När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd November 6, 2015 Dela Inlagd November 6, 2015 Tops som butik finns tydligen inte mer i Feskebyn eller ombyggnad.Bild lånad från tidigare tråd. Rulltrappan upp finns valuta affären även internet cafe Finns inte Topps kvar det betvivlar ja har ju funnits sen hedenös tid ja Jive vet nog han och darlingen bowlar ju där.Men ja får ju se nu den 28 november 5555 När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd November 6, 2015 Dela Inlagd November 6, 2015 Vilket tops dåDet som ligger på samma gata som globetrotterBTTNej men nära .Förstår herrns bekymmer om stället det är ju inte riktigt i dina kvarter 5555 När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd November 6, 2015 Dela Inlagd November 6, 2015 Rulltrappan upp finns valuta affären även internet cafe Finns inte Topps kvar det betvivlar ja har ju funnits sen hedenös tidja Jive vet nog han och darlingen bowlar ju där.Men ja får ju se nu den 28 november 5555före tops låg det en shellmack där och det var på 90 talet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd November 6, 2015 Dela Inlagd November 6, 2015 (ändrad) före tops låg det en shellmack där och det var på 90 talet Tack för den infon 33an Ja herre jävlar va det växt 90 talet ja det var då jag var gift med 1 Thaidamen blev inte så möcke resor på den tiden mötte ju henne på Volvo lastvagnar där hon städade sen blev det 3 ungar med henne 1an mor är från Filipinerna från höger 1 an 4 an 3an å 2an som nu har en pojke på 4 månader med blondinen jämte Fan va stolt ja är Ändrades November 6, 2015 av clion När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 6, 2015 Dela Inlagd November 6, 2015 Det är klart att den bästa kursen är i Pattaya, det har barägarna fixat så ni ska ha pengar som dom snor av er,puckos Och hur vet hovnarren det ???? Du som aldrig varit i Pattaya “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jrk Inlagd November 6, 2015 Dela Inlagd November 6, 2015 Tack för den infon 33an Ja herre jävlar va det växt 90 talet ja det var då jag var gift med 1 Thaidamen blev inte så möcke resor på den tiden mötte ju henne på Volvo lastvagnar där hon städade sen blev det 3 ungar med henne 1an mor är från Filipinerna från höger 1 an 4 an 3an å 2an som nu har en pojke på 4 månader med blondinen jämte Fan va stolt ja är Det ska du vara. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd November 6, 2015 Dela Inlagd November 6, 2015 Och hur vet hovnarren det ???? Du som aldrig varit i Pattaya Jag är ju Hovnarren men du, vete tusan, narr men väldigt långt, långt ner. Clion skrev ju det om du hade läst, men som vanligt nå koll Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd November 6, 2015 Dela Inlagd November 6, 2015 Jag är ju Hovnarren men du, vete tusan, narr men väldigt långt, långt ner. Clion skrev ju det om du hade läst, men som vanligt nå borje222, jrk gav karma till kenneth okaj, men läser inte ni nåt innan ni ger karma, vi ska kunna skoja, retas och skriva lite dumt men läser man inte tre inlägg före utan bara skriver en massa floskler då undrar jag om allt står rätt till Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd November 6, 2015 Dela Inlagd November 6, 2015 Nej men nära .Förstår herrns bekymmer om stället det är ju inte riktigt i dina kvarter 5555 Jo det är det faktiskt.Väldigt nära till sjuan och åttan. Har ofta suttit i matsalen på bottenvåningen och dragit i mig sangsom och coke,BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd November 6, 2015 Dela Inlagd November 6, 2015 Jo det är det faktiskt.Väldigt nära till sjuan och åttan. Har ofta suttit i matsalen på bottenvåningen och dragit i mig sangsom och coke,BTTDå har du fått bästa barkursen, grattis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenneth073 Inlagd November 6, 2015 Dela Inlagd November 6, 2015 Fina barn du har Clion Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd November 6, 2015 Dela Inlagd November 6, 2015 Ja, det går ju inte uppåt...För det lär det väl finnas lite substans i Kronan...http://www.kasikornbank.com/EN/RatesAndFees/ForeignExchange/Pages/ForeignExchange.aspx Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd November 7, 2015 Dela Inlagd November 7, 2015 Den som är riktig glad är Ingves. Nu får vi en härlig inflation. Och vi vanliga blir bara fattigare och fattigare. Måste kännas skönt. Sedan när vi ska låna till våra kulturberikare. Vilken ränta kommer Sverige behöva betala inom snar framtid 5-10-20 %. Sedan hyperinflation. Så grattis Ingves. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Horst Inlagd November 17, 2015 Dela Inlagd November 17, 2015 Hej alla ekonomerUSA höjer "nog" räntan snart, hur påverkar det svenska kronan? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd November 27, 2015 Dela Inlagd November 27, 2015 Någon som vet aktuell kurs om man växlar in 500 USD till battingar? "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd November 27, 2015 Dela Inlagd November 27, 2015 Någon som vet aktuell kurs om man växlar in 500 USD till battingar? Om Du menar i Thailand, vassego! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 3, 2015 Dela Inlagd December 3, 2015 Hej alla ekonomer USA höjer "nog" räntan snart, hur påverkar det svenska kronan? USA höjer INTE räntan som jag har skrivit vid tidigare gånger. Det kommer att bli mer minus räntor istället. Dollarn visar mer styrka på pappret gentemot verkligheten. Därför startar dom ett krig per år. Dollarn är uppbackad av militärstyrkan. Dessutom kommer oljan att fortsätta neråt och Bitcoin blir starkare för var dag. Guldet shortade dom ner på 30 minuter hos COMEX nyligen med 18.000 kontrakt dvs. 1,8 miljoner troy ounce. Lika mycket som hela världen tar upp på över 1 vecka. Samtidigt meddelade COMEX att dom hade 150.000 ounce. Vadå manipulerat pris 555. 300 certifikat per styck riktigt guld. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu