Jump to content
IGNORERAD

Svenska kronan VS Thai baht


StefanJ

Recommended Posts

Avregistrerad clion

Kan ju tipsa om den bästa kursen i Pattaya Högs upp på Topps   

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan ju tipsa om den bästa kursen i Pattaya Högs upp på Topps   

Hur vet du det? Var väl ett tag sen du var i Feskebyn.

 

Pattaya

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Kan ju tipsa om den bästa kursen i Pattaya Högs upp på Topps   

Vilket tops då

Det som ligger på samma gata som globetrotter

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Vilket tops då

Det som ligger på samma gata som globetrotter

BTT

Tops som butik finns tydligen inte mer i Feskebyn eller ombyggnad.Bild lånad från tidigare tråd.

DSCN2634_thumb_JPG_84b37adf42ace75d7448a

Ändrades av Stoneys
fel

Pattaya

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan ju tipsa om den bästa kursen i Pattaya Högs upp på Topps 

Det är klart att den bästa kursen är i Pattaya, det har barägarna fixat så ni ska ha pengar som dom snor av er,puckos

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Hur vet du det? Var väl ett tag sen du var i Feskebyn.

 

Februari i år fick tippset av en Thaidam och det stämde

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Tops som butik finns tydligen inte mer i Feskebyn eller ombyggnad.Bild lånad från tidigare tråd.

DSCN2634_thumb_JPG_84b37adf42ace75d7448a

Rulltrappan upp finns valuta affären även internet cafe

Finns inte Topps kvar det betvivlar ja har ju funnits sen hedenös tid

ja Jive vet nog han och darlingen bowlar ju där.Men ja får ju se nu den 28 november 5555

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Vilket tops då

Det som ligger på samma gata som globetrotter

BTT

Nej men nära .Förstår herrns bekymmer om stället det är ju inte riktigt i dina kvarter 5555 

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Rulltrappan upp finns valuta affären även internet cafe

Finns inte Topps kvar det betvivlar ja har ju funnits sen hedenös tid

ja Jive vet nog han och darlingen bowlar ju där.Men ja får ju se nu den 28 november 5555

före tops låg det en shellmack där och det var på 90 talet 

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

före tops låg det en shellmack där och det var på 90 talet 

Tack för den infon 33an  Ja herre jävlar va det växt 90 talet ja det var då jag var gift med 1 Thaidamen blev inte så möcke resor på den tiden mötte ju henne på Volvo lastvagnar där hon städade sen blev det 3 ungar med henne 1an  mor är från Filipinerna

från höger 1 an 4 an 3an å 2an som nu har en pojke på 4 månader med  blondinen jämte  

Fan va stolt ja är:oh:

31736_432140696899_605691899_5964898_5502780_n.jpg

Ändrades av clion

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är klart att den bästa kursen är i Pattaya, det har barägarna fixat så ni ska ha pengar som dom snor av er,puckos

Och hur vet hovnarren :jester:det ????

Du som aldrig varit i Pattaya

 

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack för den infon 33an  Ja herre jävlar va det växt 90 talet ja det var då jag var gift med 1 Thaidamen blev inte så möcke resor på den tiden mötte ju henne på Volvo lastvagnar där hon städade sen blev det 3 ungar med henne 1an  mor är från Filipinerna

från höger 1 an 4 an 3an å 2an som nu har en pojke på 4 månader med  blondinen jämte  

Fan va stolt ja är:oh:

31736_432140696899_605691899_5964898_5502780_n.jpg

Det ska du vara.

Link to comment
Dela på andra sajter

Och hur vet hovnarren :jester:det ????

Du som aldrig varit i Pattaya

 

Jag är ju Hovnarren men du, vete tusan, narr men väldigt långt, långt ner. Clion skrev ju det om du hade läst, men som vanligt nå koll

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är ju Hovnarren men du, vete tusan, narr men väldigt långt, långt ner. Clion skrev ju det om du hade läst, men som vanligt nå

borje222, jrk gav karma till kenneth okaj, men läser inte ni nåt innan ni ger karma, vi ska kunna skoja, retas och skriva lite dumt men läser man inte tre inlägg före utan bara skriver en massa floskler då undrar jag om allt står rätt till

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Nej men nära .Förstår herrns bekymmer om stället det är ju inte riktigt i dina kvarter 5555 

Jo det är det faktiskt.

Väldigt nära till sjuan och åttan. Har ofta suttit i matsalen på bottenvåningen och dragit i mig sangsom och coke,

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo det är det faktiskt.

Väldigt nära till sjuan och åttan. Har ofta suttit i matsalen på bottenvåningen och dragit i mig sangsom och coke,

BTT

Då har du fått bästa barkursen, grattis

Link to comment
Dela på andra sajter

Den som är riktig glad är Ingves. Nu får vi en härlig inflation. Och vi vanliga blir bara fattigare och fattigare. Måste kännas skönt. Sedan när vi ska låna till våra kulturberikare. Vilken ränta kommer Sverige behöva betala inom snar framtid 5-10-20 %. Sedan hyperinflation. Så grattis Ingves.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
  • 2 veckor senare...

Någon som vet aktuell kurs om man växlar in 500 USD till battingar?

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

Någon som vet aktuell kurs om man växlar in 500 USD till battingar?

Om Du menar i Thailand, vassego!

 

Skärmbild från 2015-11-28 06:29:08.png

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej alla ekonomer

USA höjer "nog" räntan snart, hur påverkar det svenska kronan?

USA höjer INTE räntan som jag har skrivit vid tidigare gånger. Det kommer att bli mer minus räntor istället. Dollarn visar mer styrka på pappret

gentemot verkligheten. Därför startar dom ett krig per år. Dollarn är uppbackad av militärstyrkan.

Dessutom kommer oljan att fortsätta neråt och Bitcoin blir starkare för var dag.

Guldet shortade dom ner på 30 minuter hos COMEX nyligen med 18.000 kontrakt dvs. 1,8 miljoner troy ounce. Lika mycket som hela världen tar upp 

på över 1 vecka. Samtidigt meddelade COMEX att dom hade 150.000 ounce. Vadå manipulerat pris 555. 300 certifikat per styck riktigt guld. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...