Horst Inlagd Mars 18, 2015 Dela Inlagd Mars 18, 2015 Nu lär det bli en riktigt patlogisk rusning på börsen och bostadsmarknaden, var i helvete ska detta sluta? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Mars 18, 2015 Dela Inlagd Mars 18, 2015 Har vi 3.50 när jag vaknar imorgon? Kaffet i vrångstrupen. Ja kanske om du växlar på forex så Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Mars 18, 2015 Dela Inlagd Mars 18, 2015 Nu lär det bli en riktigt patlogisk rusning på börsen och bostadsmarknaden, var i helvete ska detta sluta? Patalogisk ? Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Horst Inlagd Mars 18, 2015 Dela Inlagd Mars 18, 2015 Patalogisk ? Fritz.. Nej inte patalogisk, jag skrev faktiskt patlogisk, men det ska vara patologisk. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Mars 18, 2015 Dela Inlagd Mars 18, 2015 Ja kanske om du växlar på forex så bara 3.42 hos forex just nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Mars 18, 2015 Dela Inlagd Mars 18, 2015 bara 3.42 hos forex just nu Ja då får man väl ca 372 nere i Thailand då Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thai412 Inlagd Mars 18, 2015 Dela Inlagd Mars 18, 2015 Svägerskan tog ut pengar igår på Bangkok Bank med vårat Swedbank kort....kurs 3,74....men va f-n blir det sen efter Sveriges räntesänkning?????....3,5 eller lägre?...... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benjamas Inlagd Mars 18, 2015 Dela Inlagd Mars 18, 2015 (ändrad) Största anl till räntesänkningen var att kronan blivit starkare mot euron sista tiden, man vill tydligen att kronan ska följa euron, en sk "mjuk pegg". Det kommer ju innebära att kronan kommer att tappa mer mot baht eftersom dollarn går som tåget mot euron. Ändrades Mars 18, 2015 av Benjamas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Mars 18, 2015 Dela Inlagd Mars 18, 2015 Nä, nu måste jag snart säga till på skarpen... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Horst Inlagd Mars 18, 2015 Dela Inlagd Mars 18, 2015 Nä, nu måste jag snart säga till på skarpen... Till Ingves? Hälsa då från mig också. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Mars 18, 2015 Dela Inlagd Mars 18, 2015 Personligen är jag mer förgrymmad på kommunistpacket i Grekland. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benjamas Inlagd Mars 18, 2015 Dela Inlagd Mars 18, 2015 Personligen är jag mer förgrymmad på kommunistpacket i Grekland. Ja dom är en stor bov i det här dramat. Lägg ner hela Euro skiten och tillbaka med pesetas och drachmer. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Horst Inlagd Mars 18, 2015 Dela Inlagd Mars 18, 2015 Personligen är jag mer förgrymmad på kommunistpacket i Grekland. Finns inget lyckligt slut på den soppan, den saken är klar. Blir nog grexit tillsist, med total kaos i eurozonen som följd. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Mars 18, 2015 Dela Inlagd Mars 18, 2015 Finns inget lyckligt slut på den soppan, den saken är klar. Blir nog grexit tillsist, med total kaos i eurozonen som följd. Eller tvärt om, slut på kaoset när de försvinner. Mvh den naive positive. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Mars 18, 2015 Dela Inlagd Mars 18, 2015 De kronor som blev thaibattingar förra året tänker jag växla tillbaka med god förtjänst. Räntan på lånen i Sverige kanske också har sjunkit, jag kanske är en vinnare till slut. Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Mars 18, 2015 Dela Inlagd Mars 18, 2015 De kronor som blev thaibattingar förra året tänker jag växla tillbaka med god förtjänst. Räntan på lånen i Sverige kanske också har sjunkit, jag kanske är en vinnare till slut. Är du dessutom inne på stockholmsbörsen, så är du definitivt en vinnare (så här långt). Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Mars 18, 2015 Dela Inlagd Mars 18, 2015 Är du dessutom inne på stockholmsbörsen, så är du definitivt en vinnare (så här långt). Mina pensionspengar är nog där utan mitt samtycke. Känns som en dags för en extra liten "wirre" innan "shower and go to bed" Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Mars 18, 2015 Dela Inlagd Mars 18, 2015 Mina pensionspengar är nog där utan mitt samtycke. Känns som en dags för en extra liten "wirre" innan "shower and go to bed" Do dät !! Säger Fritz med fru.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
navion hispania Inlagd Mars 18, 2015 Dela Inlagd Mars 18, 2015 Tja det är löneförhöjning 9 till påsk 10 till midsommar mot dollarn . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Mars 18, 2015 Dela Inlagd Mars 18, 2015 Gumman tar hem ex antal bath på onsdag. Tror hon vinner igen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rave on Inlagd Mars 18, 2015 Dela Inlagd Mars 18, 2015 Ska växla in några tusen baht, känns som det är bättre att göra det här än i Sverige. På beach road kostade sek 3.64 i kväll kollar nu på Forex.se 4.01. I går soi buakhao 4.05. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Mars 18, 2015 Dela Inlagd Mars 18, 2015 http://www.va.se/nyheter/2015/03/13/nar-allt-blir-digitalt-maste-vi-bli-smartare/ Kul att länkade till denna artikel. Där fanns personliga intressen. Men vad säger ANN. Vi måste bli smartare. Borde hon inte skicka artikeln till Ingves istället. Enligt mig är denna väg en kross på den svenska modellen med samförstånd. Där alla kunde ha det någorlunda drägligt. Vi kommer att bli fattigjon och en liten elit. Tyvärr följer vi det landet som började slaviskt. Men med några års eftersläpning Njut nu att vi arbetare ännu en dag förlorade pengar som vi kämpat ihop. Grattis Sverige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Mars 18, 2015 Dela Inlagd Mars 18, 2015 Fan också Jag som tänkte ta med frugan till LA och Vegas vid midsommar då jag såg flygbiljetter för drygt 4000 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Mars 18, 2015 Dela Inlagd Mars 18, 2015 Läs Andreas Cervenka idag I Svenskan. Läs hela artikeln. För mig stämmer slutet précis vilka feltankar världens centralbanker gör. Troligtvis är riksbanken också en bubbla. För hjärna har dom inte. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Mars 18, 2015 Dela Inlagd Mars 18, 2015 Snart får nog Ragson göra en "Changöl och dunka dunka" -version av den här med tanke på allt elände med valuta och ekonomi Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu