Jive Inlagd December 23, 2013 Dela Inlagd December 23, 2013 http://www.di.se/artiklar/2013/12/23/politisk-oro-sanker-bahten/ Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cobra Inlagd December 26, 2013 Dela Inlagd December 26, 2013 high:5.01566 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd December 26, 2013 Dela Inlagd December 26, 2013 Superrich växlar till kursen 4,95. http://www.superrichthailand.com/new/exchange.html Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 26, 2013 Dela Inlagd December 26, 2013 Den var uppe över 5 kr en liten liten stund idag !!!! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mal03 Inlagd December 26, 2013 Dela Inlagd December 26, 2013 Jag fick 4.98 på handelsbanken igår Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 26, 2013 Dela Inlagd December 26, 2013 YES !!!! Över 5 kr/baht Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 26, 2013 Dela Inlagd December 26, 2013 YES !!!! Över 5 kr/baht {style_image_url}/attachicon.gif Skärmklipp.JPG Euron också uppe på 45 idag, vilket gläder oss euroluder, det var rätt surt i våras då den nosade på 37. Härlig graf, så länge det nu varar Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
1609offe Inlagd December 26, 2013 Dela Inlagd December 26, 2013 Hej Jag undrar varfor du med flera har Eu Yrkes eller boende Kan man tjäna på att gå Sek Eu Thaibath Eu kan man ju fixa i vissa ATM i Svedala Undrar Offe Ps bra inlägg om Nu har en gräns passerats i Uppdateringar Ds YES !!!! Över 5 kr/baht Skärmklipp.JPG Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 26, 2013 Dela Inlagd December 26, 2013 Hej Jag undrar varfor du med flera har Eu Yrkes eller boende Kan man tjäna på att gå Sek Eu Thaibath Eu kan man ju fixa i vissa ATM i Svedala Undrar Offe Ps bra inlägg om Nu har en gräns passerats i Uppdateringar Ds Kan du förklara lite tydligare exakt vad du funderar över? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 26, 2013 Dela Inlagd December 26, 2013 (ändrad) Hej Jag undrar varfor du med flera har Eu Yrkes eller boende Kan man tjäna på att gå Sek Eu Thaibath Eu kan man ju fixa i vissa ATM i Svedala Undrar Offe Ps bra inlägg om Nu har en gräns passerats i Uppdateringar Ds Hahha, jag sparkade igång engima maskinen och lyckades transkribera meddelandet Fritt översatt i min engima maskin: "Hej Jag undrar varför du med flera har/nämner euro, är det pg av era yrken/anställningar, eller är det så att man kan tjäna på att först växla sek till euro och sen eruon till Thai bath? Euro kan man ju ta ut i vissa ATM i Sverige! Undrar Offe" -Ang Euro för min egen del så är det intressant pga att jag ej jobbar i Svenskt företag, utan i ett Europeiskt företag som betalar min lön i Euro till min Thailändska bank, jag är också fast boende i Thailand, och har inget med Sverige att göra för utom mitt medborgarskap. Ändrades December 26, 2013 av tomurdoc Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sarne Inlagd December 27, 2013 Dela Inlagd December 27, 2013 (ändrad) Genombrott idag också... Ändrades December 27, 2013 av Sarne Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls. Sverige: Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 eller Swish 0708 575 222 Thailand: Bangkok Bank 284-7-697634 eller PromtPay 080 070 5977. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 27, 2013 Dela Inlagd December 27, 2013 Ser bra ut Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd December 27, 2013 Dela Inlagd December 27, 2013 (ändrad) Som falang kan man alltid hoppas på en Thaidvalvering Såsom dom skoter sin ekonomi Påminner inte så lite om Salig Palme o K O Feldt Offe Du yrar mycket. Det var stadsminister Carl B. som skattemässig och skärpte Sverige! Den odågan skyllde sedan ifrån sig. Han avgick med en valuta kurs på minst -25% på grund av skattesänkningar som inte var finansierade i budgeten. Halsar pigge01 Ändrades December 27, 2013 av pigge01 Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Singha711 Inlagd December 27, 2013 Dela Inlagd December 27, 2013 Kursen över 5 THB/SEK håller tydligen i sig: //Singha711 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mal03 Inlagd December 27, 2013 Dela Inlagd December 27, 2013 Är det läge att skicka över en större summa nu?? Eller ha is i magen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
khun-petch Inlagd December 27, 2013 Dela Inlagd December 27, 2013 Är det läge att skicka över en större summa nu?? Eller ha is i magen Det gissar nog du lika bra som någon annan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenke Inlagd December 27, 2013 Dela Inlagd December 27, 2013 (ändrad) 5.0498 0.0636(1.2800%) 5:21AM EST det tuggar på Ändrades December 27, 2013 av kenke Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 27, 2013 Dela Inlagd December 27, 2013 Blir bara bättre och bättre Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 27, 2013 Dela Inlagd December 27, 2013 Högsta idag låg på 5.07514 Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 27, 2013 Dela Inlagd December 27, 2013 Oro pressar thailändsk ekonomi Thailands ekonomi pressas av den senaste tidens politiska tumult. Utsikterna för 2014 ser osäkra ut och på fredagen kom ny statistik som pekade på en negativ konjunkturutveckling. Landets industriproduktion har fallit åtta månader i rad och störtdök i november med 10,6 procent jämfört med samma månad i fjol. Den inhemska konsumtionen föll under samma period med 1,2 procent rapporterar Thailands centralbank. I omkring två månader har det pågått protester mot den sittande premiärministern Yingluck Shinawatra, som nyligen utlyste nyval till den 2 februari. Oroligheterna har fått konsekvenser för finansmarknaderna och den för landet mycket viktiga turismen. Som en konsekvens av det osäkra politiska läget har den thailändska bahten tryckts ner. Till glädje för de svenska semesterfirarna ligger den nu på den lägsta nivån gentemot kronan sedan i september 2008. Under de senaste två månaderna av politisk oro har Bangkok-börsens SET-index tappat omkring 10 procent. Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sarne Inlagd December 27, 2013 Dela Inlagd December 27, 2013 Är det läge att skicka över en större summa nu?? Eller ha is i magen Jag förbereder nu.;-) Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls. Sverige: Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 eller Swish 0708 575 222 Thailand: Bangkok Bank 284-7-697634 eller PromtPay 080 070 5977. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest BpaijingKatai Inlagd December 27, 2013 Dela Inlagd December 27, 2013 YES !!!! Över 5 kr/baht Skärmklipp.JPG Nja, det får vi väl ändå hoppas att det aldrig någonsin inträffar! Förutom om man säljer något i Thailand...... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
maakaao Inlagd December 30, 2013 Dela Inlagd December 30, 2013 Växlade på soi 5 Yenjit jomtien idag, jag fick 5,25 bästa kursen hittills. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd December 30, 2013 Dela Inlagd December 30, 2013 Växlade på soi 5 Yenjit jomtien idag, jag fick 5,25 bästa kursen hittills. Hur är det möjligt att få mer än vad kursen ligger på? Gör de inte en förlustaffär då? Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HajKaj Inlagd December 30, 2013 Dela Inlagd December 30, 2013 Hur är det möjligt att få mer än vad kursen ligger på? Gör de inte en förlustaffär då? FALSKA STÅLAR KANSKE? ;-) Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu