måne Inlagd April 24, 2013 Dela Inlagd April 24, 2013 Vad var det för snack om devalvering av THB? Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IsaanWarrior Inlagd April 24, 2013 Dela Inlagd April 24, 2013 Får väl ta ut hela reskassan när vi landat imorgon bitti...<br /><br />Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2<br /><br /> Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
areeya Inlagd April 24, 2013 Dela Inlagd April 24, 2013 Får väl ta ut hela reskassan när vi landat imorgon bitti...<br /><br />Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2<br /><br /> Åja...så länge vi är över 4 svkr så överlever man ju...men utförsbacken för svkr/Baht går nog inte att undvika i framtiden...diagrammet över en femårsperiod talar ju sitt tydliga språk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kollba Inlagd April 24, 2013 Dela Inlagd April 24, 2013 Åja...så länge vi är över 4 svkr så överlever man ju...men utförsbacken för svkr/Baht går nog inte att undvika i framtiden...diagrammet över en femårsperiod talar ju sitt tydliga språk! Om det är diagrammet ovan du menar så stämmer det inte. Den enda egentliga raset skedde 2008. Därefter har medelvärdet legat ganska stabilt runt 4.50. Det löser sig, sa han som sket i vasken. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Moipenyang Inlagd April 24, 2013 Dela Inlagd April 24, 2013 And down we go..4.31 på superrich nu som har en av de bästa kurserna helvetes perkele.. Tysken får nog vänta med mitt mc köp... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ban_kog_wat Inlagd April 24, 2013 Dela Inlagd April 24, 2013 4,29 på vasu , Sukhumvit Soi 7 mai-mii, mai.mii mai.mii Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IsaanWarrior Inlagd April 25, 2013 Dela Inlagd April 25, 2013 4,24 fick jag på Suvarnabhum för ett par timmar sedan.<br /><br /><br />Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2<br /><br /> Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd April 25, 2013 Dela Inlagd April 25, 2013 Får väl ta ut hela reskassan när vi landat imorgon bitti...<br /><br />Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2<br /><br /><br /><br />Kan tänka mig att det är en hel del. Typ 6000:-....efter skatt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest BpaijingKatai Inlagd April 25, 2013 Dela Inlagd April 25, 2013 Forex ger just nu 3971bath för ett tusen kronor. Det ni var inte kul Forex används av amatörer och rekommenderas av amatörer och aktie ägarna i företaget :crazy: :crazy: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd April 25, 2013 Dela Inlagd April 25, 2013 Hoppas det håller på att räta till sig nu..allt under 40 bth för 1 eur suger. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acrobban Inlagd April 28, 2013 Dela Inlagd April 28, 2013 4,36 på TT här i Pattis igår, Och när jag tog en promenad på beach rd häromdan hade tt 4,35 och lite längre bort på scb fick man bara 4,2250, för jävligt att det ska skilja så mycket? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
erkki Inlagd April 28, 2013 Dela Inlagd April 28, 2013 Tja, 4,40 på superrich idag. Erkki Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd April 28, 2013 Dela Inlagd April 28, 2013 Gjorde en överföring från Swedbank i fredags och fick 4.41 Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
khun-petch Inlagd April 28, 2013 Dela Inlagd April 28, 2013 Är det någon som vet om det nån gång kan löna sig att växla först till dollar eller euro eller täpps sådana skillnader snabbt till i datorn tidevarv. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd April 28, 2013 Dela Inlagd April 28, 2013 Är det någon som vet om det nån gång kan löna sig att växla först till dollar eller euro eller täpps sådana skillnader snabbt till i datorn tidevarv. Detta var bra på 70 talet. Då det var resecheckar som gällde. Nu är det bara ATM uttag som gäller. Kontanter är alltid en förlustaffär. Hälsar pigge01 Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd April 28, 2013 Dela Inlagd April 28, 2013 Är det någon som vet om det nån gång kan löna sig att växla först till dollar eller euro eller täpps sådana skillnader snabbt till i datorn tidevarv. Skulle det löna sig så har du uppfunnit en evighetsmaskin.. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
khun-petch Inlagd April 28, 2013 Dela Inlagd April 28, 2013 Ja fast nu tänkte jag nån enstaka turvecka. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FarangLao Inlagd April 28, 2013 Dela Inlagd April 28, 2013 Skulle det löna sig så har du uppfunnit en evighetsmaskin.. Mmm...farangen ATM Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acrobban Inlagd April 28, 2013 Dela Inlagd April 28, 2013 Tja, 4,40 på superrich idag. Erkki Det var ruskigt bra, När jag tog ut på ica kortet/ aeon i tisdags så fick jag bara 4,26 cash is king många gånger Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd April 28, 2013 Dela Inlagd April 28, 2013 Det var ruskigt bra, När jag tog ut på ica kortet/ aeon i tisdags så fick jag bara 4,26 cash is king många gånger TT kursen i tisdags var 4,34-4,35 så det är nog rätt. (fått 4,26) Idag 28 april är TT kursen 4,45 ( fått 4,40) Hoppas på stigande trend framöver också. Leif Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IsaanWarrior Inlagd April 29, 2013 Dela Inlagd April 29, 2013 4,42 för ett par timmar sen i Sisaket.<br /><br />Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2<br /><br /> Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gst Inlagd April 29, 2013 Dela Inlagd April 29, 2013 Går ju åt rätt håll i alla fall /GSt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd April 29, 2013 Dela Inlagd April 29, 2013 4,42 för ett par timmar sen i Sisaket.<br /><br />Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2<br /><br /> Ser ut som en laguppställning i fotboll. 5,50 är att föredra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Maj 2, 2013 Dela Inlagd Maj 2, 2013 (ändrad) Laguppställning eller ej, över 4,50 idag..... Men en annan sak, min älskade AEON ATM hade blitt sjuk...fick lov att ta ut cash på KrungThai och se på fan.dom har höjt uttagsavgiften till 180 THB på utländska kort, har alla det eller bara KrungThai? Nån som tatt ut och kan svara? Blir ju i så fall ytterligare en anledning att bara använda AEON! Ändrades Maj 2, 2013 av Baa Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Moritz Inlagd Maj 2, 2013 Dela Inlagd Maj 2, 2013 Laguppställning eller ej, över 4,50 idag..... Men en annan sak, min älskade AEON ATM hade blitt sjuk...fick lov att ta ut cash på KrungThai och se på fan.dom har höjt uttagsavgiften till 180 THB på utländska kort, har alla det eller bara KrungThai? Nån som tatt ut och kan svara? Blir ju i så fall ytterligare en anledning att bara använda AEON! AEON - automater hittar man inte så ofta så vi för över pengar till ett thailländskt bankkort och betalar en avgift till den svenska banken en gång. Växelkursen kan förstås bli bättre efteråt men den kan lika gärna bli sämre. Även på det thailändska bankkortet är det avgift på uttag: 15 baht om vi inte tar ut i frugans hemby. M Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu