Kenneth4618 Inlagd Juli 4, 2022 Dela Inlagd Juli 4, 2022 Man ser väll inte ut som en pundare 🤣🤣 Skämt å sido så har man nog haft frugan med sig för det mesta utom i december 2017 när jag åkte med polarn. Fick inga erbjudanden då heller Frugan skrämmer bort dem😉 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 4, 2022 Dela Inlagd Juli 4, 2022 2 timmar sedan, skrev spooncreek: Utanför ett av Sin Citys köpcenter som jag passerade fem dagar i veckan under flera års tid, blev jag erbjuden droger varje gång av taxigänget utanför. Flera av försäljarna av solglasögon/kamagra/målningar etc, kan också ofta mumla om maja när de kommer in på baren där man sitter. WS: omöjligt pre-covid att trava in där utan erbjudanden, snubbarna som marknadsförde ping pong showerna frågade nästan alltid. I Bangkok, som @M33 beskriver det ovan, stämmer bra på min upplevelse. Jag tror inte att någon av alla er ovan som säger sig inte ha blivit erbjudna droger på typ 20 års resor ljuger, absolut inte, men finner det klart förvånande. Har ni aldrig varit ute? 😎 Vissa förstår nog inte ens när de blir erbjuda… Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd Juli 4, 2022 Dela Inlagd Juli 4, 2022 (ändrad) 46 minuter sedan, skrev M33: Vissa förstår nog inte ens när de blir erbjuda… Snart kommer det väl någon och påstår att de aldrig träffat en endaste thailändsk tjej när de besökt Sin Citys alla lampaffärer som går på droger...Alternativt att de "har hört" att det knarkas i byarna i provinsen frun kommer ifrån, men minsann aldrig sett nått i fruns by....🤣 😎🥳 Ändrades Juli 4, 2022 av spooncreek Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 4, 2022 Dela Inlagd Juli 4, 2022 3 minuter sedan, skrev spooncreek: Snart kommer det väl någon och påstår att de aldrig träffat en endaste thailändsk tjej när de besökt Sin Citys alla lampaffärer som går på droger...Alternativt att de "har hört" att det knarkas i byarna i provinsen frun kommer ifrån, men minsann aldrig sett nått i fruns by....🤣 😎🥳 Jodå i byn knapras det friskt på yaba. Till och med två av svågrarna har suttit inne i omgångar för att de även sålt. Men de snåla jävlarna har aldrig bjudit mig på nått ☹️ “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 4, 2022 Dela Inlagd Juli 4, 2022 (ändrad) I byn har det där jävla yaban ökat drastiskt tyvärr. Redan 2009 tog de granngubben för langning. Numera äger frugan både huset tomten som hon fick köpa billigt. Får se om frun hittar något intressant nu när hon ska odla där 🙂 Ändrades Juli 4, 2022 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Juli 4, 2022 Dela Inlagd Juli 4, 2022 i Phuket röktes det på friskt Thai sticks det var ju beacher där det var lovligt snutarna brydde sig inte först var det Kata , där en joint kosta 10 baht en bungalow 30 sen blev det striktare men då flytta hippie folket till Nai harn i flera år var det l,er eller mindre lagligt , sen tuffare där också ja då flytta dom till Samui och Phangan . Nu är det väl Payam som har tagit över Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd Juli 4, 2022 Dela Inlagd Juli 4, 2022 31 minuter sedan, skrev spooncreek: Snart kommer det väl någon och påstår att de aldrig träffat en endaste thailändsk tjej när de besökt Sin Citys alla lampaffärer som går på droger...Alternativt att de "har hört" att det knarkas i byarna i provinsen frun kommer ifrån, men minsann aldrig sett nått i fruns by....🤣 😎🥳 25 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Jodå i byn knapras det friskt på yaba. Till och med två av svågrarna har suttit inne i omgångar för att de även sålt. Men de snåla jävlarna har aldrig bjudit mig på nått ☹️ Ja inte är det raketforskarna från bla. Pattaya som smugglar in Yaba från grannländerna det är bara läsa av storleken av beslagen samt vart dom kommer ifrån. Samma gäller väl dom som inte har sett eller hört nåt i hembyn, att det skulle förekomma Yaba i hembyn som är helig ko och inget händer där, utan är det riktiga Thailand och alla sköter sig och följer lagen, och säger folk nåt annat så är det inget annat än förtal om hembyn. Dom förnekar även att det finns prostitution i hembyn, fast det finns studier som visar att prostitution är vanligast bland thai själva och står för ca 70 % prostitutionen i LOS. Men jag har både sett och blivit erbjuden Yaba i hembyn, dock inte har by lampaffärsbiträdet erbjudet mig sina tjänster men vet vem hon är. Och alla pratar lite tyst om det, för ingen vill väl att just deras gubbe hängs ut. Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Juli 4, 2022 Dela Inlagd Juli 4, 2022 1 minut sedan, skrev Nerike: Ja inte är det raketforskarna från bla. Pattaya som smugglar in Yaba från grannländerna det är bara läsa av storleken av beslagen samt vart dom kommer ifrån. Samma gäller väl dom som inte har sett eller hört nåt i hembyn, att det skulle förekomma Yaba i hembyn som är helig ko och inget händer där, utan är det riktiga Thailand och alla sköter sig och följer lagen, och säger folk nåt annat så är det inget annat än förtal om hembyn. Dom förnekar även att det finns prostitution i hembyn, fast det finns studier som visar att prostitution är vanligast bland thai själva och står för ca 70 % prostitutionen i LOS. Men jag har både sett och blivit erbjuden Yaba i hembyn, dock inte har by lampaffärsbiträdet erbjudet mig sina tjänster men vet vem hon är. Och alla pratar lite tyst om det, för ingen vill väl att just deras gubbe hängs ut. Stämmer bra det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd Juli 4, 2022 Dela Inlagd Juli 4, 2022 19 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Redan 2009 tog de granngubben för langning. Numera äger frugan både huset tomten som hon fick köpa billigt. Får se om frun hittar något intressant nu när hon ska odla där 🙂 Weed är ju lagligt, säljs rätt bra nu i Thailand på olika marknader caféer mm. Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Juli 4, 2022 Dela Inlagd Juli 4, 2022 Paj/Pai Norr om CM Jesus vad folk var höga. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Juli 5, 2022 Dela Inlagd Juli 5, 2022 Ska fanimig stämma både Tesco Lotus och BigC, det här är ju helt värdelöst🤣. Visst har jag blivit erbjuden både det ena och det andra många gånger i Pattaya, cigarettförsäljarna längs med Beach Road och Walking Street brukade börja med om jag ville köpa Malboro, sa jag nej så ville de sälja det mesta av andra starkare varor men det blev nej då också. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Juli 5, 2022 Dela Inlagd Juli 5, 2022 4 minuter sedan, skrev stefan5300: Ska fanimig stämma både Tesco Lotus och BigC, det här är ju helt värdelöst🤣. Visst har jag blivit erbjuden både det ena och det andra många gånger i Pattaya, cigarettförsäljarna längs med Beach Road och Walking Street brukade börja med om jag ville köpa Malboro, sa jag nej så ville de sälja det mesta av andra starkare varor men det blev nej då också. Vad hade du väntat dig!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Juli 5, 2022 Dela Inlagd Juli 5, 2022 Finns det någon som kommer ihåg Magic muchroom som man kunda köpa som omelett eller soppa helt lagligt fast det innehöll LSD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 5, 2022 Dela Inlagd Juli 5, 2022 Precis nyss, skrev Scandinaviancorner: Finns det någon som kommer ihåg Magic muchroom som man kunda köpa som omelett eller soppa helt lagligt fast det innehöll LSD Och även magic cookies. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Juli 5, 2022 Dela Inlagd Juli 5, 2022 Precis nyss, skrev ellim63: Och även magic cookies. Soppa och omelett sålde vi i första baren jag hade i Patong, svamparna skulle man plocka i buffelskiten efter det hade regnat då var dom som bäst Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Juli 5, 2022 Dela Inlagd Juli 5, 2022 2 timmar sedan, skrev Scandinaviancorner: Vad hade du väntat dig!! Inget. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
navion hispania Inlagd Juli 5, 2022 Dela Inlagd Juli 5, 2022 25 minuter sedan, skrev Scandinaviancorner: Soppa och omelett sålde vi i första baren jag hade i Patong, svamparna skulle man plocka i buffelskiten efter det hade regnat då var dom som bäst Då Inge fyllde 50 då var det en mustig soppa vällkryddad med marijuana. Serverades på Bambu hut hos Texas gubben Mark. Inge tog över hans gamla hora och Mark fick smak på katoj k*k. Vilket sned tändning. Gotland du har väl några kort på den gamla banditen Inge. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
LTD Inlagd Juli 5, 2022 Dela Inlagd Juli 5, 2022 18 timmar sedan, skrev Scandinaviancorner: i Phuket röktes det på friskt Thai sticks det var ju beacher där det var lovligt snutarna brydde sig inte först var det Kata , där en joint kosta 10 baht en bungalow 30 sen blev det striktare men då flytta hippie folket till Nai harn i flera år var det l,er eller mindre lagligt , sen tuffare där också ja då flytta dom till Samui och Phangan . Nu är det väl Payam som har tagit över Nä nu är det tillbaka i Phuket igen, thc dimman ligger tät här nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Juli 5, 2022 Dela Inlagd Juli 5, 2022 13 minuter sedan, skrev navion hispania: Då Inge fyllde 50 då var det en mustig soppa vällkryddad med marijuana. Serverades på Bambu hut hos Texas gubben Mark. Inge tog över hans gamla hora och Mark fick smak på katoj k*k. Vilket sned tändning. Gotland du har väl några kort på den gamla banditen Inge. Ja kort har jag hur många som helst Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Juli 5, 2022 Dela Inlagd Juli 5, 2022 Precis nyss, skrev Scandinaviancorner: Ja kort har jag hur många som helst Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
navion hispania Inlagd Juli 5, 2022 Dela Inlagd Juli 5, 2022 7 timmar sedan, skrev Scandinaviancorner: Ja där har vi fjällapan Inge till höger vilket år kom han till Thailand 70 talet? Har haft en del fyllor med den galningen. Kommer ihåg en gång då jag hjälpte han hem efter han lagt motorbiken utan för Jims English pub som låg Soien in från Bangla mitt imot Buffalo steak house, var väl på den tiden Gösta och Sören hade det eller om Mogens som drev det kommer inte riktigt ihåg. Backspegeln hade knäckts så den stoppa jag bakfickan på han sedan stöp han i kojen. Inge vakande upp dagen efter va fan har hänt, var är motorbiken och en jävla backspegeln i bakfickan. Inges Thai var verkligen "imponerande" med röstläget som en 5 åring och gick uteslutande ut på fittslickning. Tydligen så verkar det var väl rotat i norskafolksjälen likväl som att gå på tur. En annan tid men fan så roligt. Du Gotland har ju känt han fan så länge. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Juli 5, 2022 Dela Inlagd Juli 5, 2022 Har ni inte tappat tråden lite, nu skriver ju bara hur dum ni va i Thailand Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Juli 6, 2022 Dela Inlagd Juli 6, 2022 9 timmar sedan, skrev navion hispania: Ja där har vi fjällapan Inge till höger vilket år kom han till Thailand 70 talet? Har haft en del fyllor med den galningen. Kommer ihåg en gång då jag hjälpte han hem efter han lagt motorbiken utan för Jims English pub som låg Soien in från Bangla mitt imot Buffalo steak house, var väl på den tiden Gösta och Sören hade det eller om Mogens som drev det kommer inte riktigt ihåg. Backspegeln hade knäckts så den stoppa jag bakfickan på han sedan stöp han i kojen. Inge vakande upp dagen efter va fan har hänt, var är motorbiken och en jävla backspegeln i bakfickan. Inges Thai var verkligen "imponerande" med röstläget som en 5 åring och gick uteslutande ut på fittslickning. Tydligen så verkar det var väl rotat i norskafolksjälen likväl som att gå på tur. En annan tid men fan så roligt. Du Gotland har ju känt han fan så länge. Ja sen 70 talet och jag har seglat ihop med mannen, nu bor han i Mukdahan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Juli 6, 2022 Dela Inlagd Juli 6, 2022 Men för att återgå till tråden Jag blev erbjuden en helt otrolig massa pengar om jag svalde knullgummin med heroin och flög upp till till Copenhagen med , men först skulle jag tränas upp och det skulle försigå i en förtäckt affär som sålde aqvariefisk i Pattaya, Som tur var backa jag ur . Vet att åtminstone en av gubbarna som skulle lura in mig i den skiten fortfarande lever och bor i Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Juli 6, 2022 Dela Inlagd Juli 6, 2022 8 timmar sedan, skrev Boa52: Har ni inte tappat tråden lite, nu skriver ju bara hur dum ni va i Thailand Tror inte det är många som varit kloka i Thailand Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu