Jump to content
IGNORERAD

Kim Eriksson Sirawan igen

gst

Recommended Posts

3 minuter sedan, skrev Swippe:

Ja t ex sexköp och pedofili kan man ju dömas för i Sverige även om man begått brotten utomlands där det kanske inte ens var brottsligt... 😮

Jasså ?

Förslaget om att utöka sexköpslagen även för sexköp utomlands röstades väl ned i riksdagen om jag inte minns fel ?

Du kanske tänker på norge ?

• Ge karma 4

Being nice is overrated - Garfield

Dela på andra sajter

9 minuter sedan, skrev Tallviking:

Jasså ?

Förslaget om att utöka sexköpslagen även för sexköp utomlands röstades väl ned i riksdagen om jag inte minns fel ?

Du kanske tänker på norge ?

Jag har för mig att det gäller även i Sverige men kan ha fel, de fall jag läst om där folk blivit dömda så har det ju handlat om sexbrott mot barn.

It´s the choices You make, not the chanses You take, that´s determines Your destiny

Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev Swippe:

Jag har för mig att det gäller även i Sverige men kan ha fel, de fall jag läst om där folk blivit dömda så har det ju handlat om sexbrott mot barn.

Och du kritiserar andra om juridikkunskaper......

Det gäller INTE i Sverige. Möjligen kan du bli straffad och bli av med jobbet om du begår sexköp utomlands om du samtidigt representerar Sverige i någon form som FN-soldat, ambassadtjänst eller andra officiella "sverigetjänster" men inte dömas enligt sexköpslagen.

Pedofili är en annan lag.....

• Ge karma 2

Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Tallviking:

Och du kritiserar andra om juridikkunskaper......

Det gäller INTE i Sverige. Möjligen kan du bli straffad och bli av med jobbet om du begår sexköp utomlands om du samtidigt representerar Sverige i någon form som FN-soldat, ambassadtjänst eller andra officiella "sverigetjänster" men inte dömas enligt sexköpslagen.

Pedofili är en annan lag.....

Sa aldrig att det gällde sexköp av vuxna, de som blivit dömda för sexköp har ju köpt sex av barn. Så du behöver inte leka bror duktig

• Ge karma 2

It´s the choices You make, not the chanses You take, that´s determines Your destiny

Dela på andra sajter

59 minuter sedan, skrev Swippe:

Sa aldrig att det gällde sexköp av vuxna, de som blivit dömda för sexköp har ju köpt sex av barn. Så du behöver inte leka bror duktig

Nä det är väl du som har ensamrätt om att vara bror duktig verkar det som på dina inlägg.....

• Ge karma 2

Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Tallviking:

Nä det är väl du som har ensamrätt om att vara bror duktig verkar det som på dina inlägg.....

Ok, och om du kollar länken som Kenneth la ut så står det ganska tydligt att man KAN dömas för sexköp utomlands om det är olagligt att köpa sex i landet som brottet har begåtts i. 

Måste vara jobbigt att ha fel när du själv tvärsäkert påstår att jag har fel.

Så ok, jag är bror duktig och du är en "wannabee bror duktig" som tror du har rätt när du i själva verket har fel.

Tack Kenneth, du har bra koll! 😉

• Ge karma 3
  • Haha 1

Dela på andra sajter

ThailandNovise
43 minuter sedan, skrev Swippe:

Ok, och om du kollar länken som Kenneth la ut så står det ganska tydligt att man KAN dömas för sexköp utomlands om det är olagligt att köpa sex i landet som brottet har begåtts i. 

Måste vara jobbigt att ha fel när du själv tvärsäkert påstår att jag har fel.

Så ok, jag är bror duktig och du är en "wannabee bror duktig" som tror du har rätt när du i själva verket har fel.

Tack Kenneth, du har bra koll! 😉

Eftersom din idol gjorde något olagligt i Thailand så ska din idol straffas för samma sak i Sverige också. 

• Haha 1
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev ThailandNovise:

Eftersom din idol gjorde något olagligt i Thailand så ska din idol straffas för samma sak i Sverige också. 

Näe jag har inga idoler faktist, tyvärr, hade varit kul att ha det. Så Kim är verkligen inte nån idol för mig. Du vet, man kan faktist vara intresserad av den juridiska biten i ett fall utan att försvara den personen. Man behöver inte ha en person som idol bara för att man är nyfiken på om allt har gått rätt till. Sen tycker jag väl förvisso att Kim är en intressant person, tycker det är intressant att läsa om honom och lyssna på det han säger. Men idol, nej. 

Och han har ju suttit av sitt straff för vad han är dömd för både i Sverige och i Thailand, det är väl inte så mycket att tjöta om, man får väl ändå säga att han avtjänat sitt straff nu oavsett om han faktist tilverkade det där knarket eller ej. Han har ju inte mördat någon, han är ingen pedofil. För i mina ögon så är det mördare och pedofiler som förtjänar att ruttna i fängelse tills de dör. Kim är inte på den "skalan" för de brott han begått, tycker jag, helt ok att du eller någon annan tycker annorlunda! :-)

• Ge karma 1

Dela på andra sajter

Det är lite kul för jag vet ju att så fort jag skriver nåt i denna tråden så kommer jag få en hel svärm med arga tangetbordskrigare emot mig som konstant kommer skriva nåt i sil med "knark är skit, alla som tjänar pengar på sån skit ska ruttna i fängelse, han ska bara vara tacksam att han är fri!!!"

Forumet består ju främst av äldre män och då har man lärt sig just det, att knark är skit och de som tjänar pengar på sånt må ruttna i h-vetet. Då är det inte så konstigt att man tolkar mina inlägg som att jag försvarar Kim eller det som han gjort eller påstås ha gjort. Majoriteten av er verka ju till och med att det är hemskt att röka lite Majja, undrar om ni går runt arga i Thailand nu när det rökas överallt och typ 10 000 butiker säljer det helt öppet :-O 

Men det är lite synd att ni snöar in på den biten, just det där mantrat som upprepas "knark är skit, han ska ruttna i fängelse". För det är ju inte det jag försöker diskutera. Jag är ju nyfiken på vad som ligger bakom att han åkte dit, vilka var inblandade och varför? Är Svensk polis inblandad, har de i så fall följ regelboken?

Det är väl det som är det intressanta, för om Svensk polis myglat i detta fallet så kan man ju undra i vilka mer fall de varit runt och myglat med? Vi ska ju vara säkra på att vi lever i ett rättssäkert samhälle, man ska inte bli ditsatt för brott som man med lagliga medel INTE kan bevisa att man faktist begått. Hellre fria än fälla som det heter. För börjar polisen mygla, precis som man gör i många andra länder där rättssäkerheten är lite si så där, ja då är vi ute på tunn is.

Och kom inte och säg nu, "han begick brott i Thailand, han blev dömd för brott i Thailand". Ja det vet vi ju redan, men frågan är ju som sagt om Svensk polis hade ett finger med i spelet, var de orsaken till att Kim åkte dit?

• Ge karma 2

Dela på andra sajter

ThailandNovise
1 timme sedan, skrev Swippe:

Det är lite kul för jag vet ju att så fort jag skriver nåt i denna tråden så kommer jag få en hel svärm med arga tangetbordskrigare emot mig som konstant kommer skriva nåt i sil med "knark är skit, alla som tjänar pengar på sån skit ska ruttna i fängelse, han ska bara vara tacksam att han är fri!!!"

Forumet består ju främst av äldre män och då har man lärt sig just det, att knark är skit och de som tjänar pengar på sånt må ruttna i h-vetet. Då är det inte så konstigt att man tolkar mina inlägg som att jag försvarar Kim eller det som han gjort eller påstås ha gjort. Majoriteten av er verka ju till och med att det är hemskt att röka lite Majja, undrar om ni går runt arga i Thailand nu när det rökas överallt och typ 10 000 butiker säljer det helt öppet 😮

Men det är lite synd att ni snöar in på den biten, just det där mantrat som upprepas "knark är skit, han ska ruttna i fängelse". För det är ju inte det jag försöker diskutera. Jag är ju nyfiken på vad som ligger bakom att han åkte dit, vilka var inblandade och varför? Är Svensk polis inblandad, har de i så fall följ regelboken?

Det är väl det som är det intressanta, för om Svensk polis myglat i detta fallet så kan man ju undra i vilka mer fall de varit runt och myglat med? Vi ska ju vara säkra på att vi lever i ett rättssäkert samhälle, man ska inte bli ditsatt för brott som man med lagliga medel INTE kan bevisa att man faktist begått. Hellre fria än fälla som det heter. För börjar polisen mygla, precis som man gör i många andra länder där rättssäkerheten är lite si så där, ja då är vi ute på tunn is.

Och kom inte och säg nu, "han begick brott i Thailand, han blev dömd för brott i Thailand". Ja det vet vi ju redan, men frågan är ju som sagt om Svensk polis hade ett finger med i spelet, var de orsaken till att Kim åkte dit?

Frågan är varför du ställer dessa frågor på ett forum? 

Självklart har ingen på något forum någon insyn överhuvudtaget för att kunna delge dig ett svar. 

Vi utgår ifrån att Svensk polis följer de lagar och regler som gäller vid var tillfälle, tills någon framför bevis att så inte är fallet. 

Knarkare ska självklart avtjäna straff.

Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev ThailandNovise:

Frågan är varför du ställer dessa frågor på ett forum? 

Självklart har ingen på något forum någon insyn överhuvudtaget för att kunna delge dig ett svar. 

Vi utgår ifrån att Svensk polis följer de lagar och regler som gäller vid var tillfälle, tills någon framför bevis att så inte är fallet. 

Knarkare ska självklart avtjäna straff.

För att det här forumet handlar om Thailand och att tråden handlar om Kim, kan det vara så enkelt kanske? 😉 Inte jag som startade tråden och hade inte kommit på tanken att starta en tråd om honom heller, men nu finns den här och då är det väl rimligt att "tjöta" med andra som väljer att läsa och skriva i tråden. :-P

• Ge karma 1

Dela på andra sajter

ThailandNovise
1 minut sedan, skrev Swippe:

För att det här forumet handlar om Thailand och att tråden handlar om Kim, kan det vara så enkelt kanske? 😉 Inte jag som startade tråden och hade inte kommit på tanken att starta en tråd om honom heller, men nu finns den här och då är det väl rimligt att "tjöta" med andra som väljer att läsa och skriva i tråden. 😛

Oavsett vilket land forumet handlar om har ingen insyn för att kunna delge dig svar. Om någon ändå hade insyn hade de ändå inte fått delge dig svar.

Dela på andra sajter

14 minuter sedan, skrev ThailandNovise:

Oavsett vilket land forumet handlar om har ingen insyn för att kunna delge dig svar. Om någon ändå hade insyn hade de ändå inte fått delge dig svar.

Och det vet du? Flera personer från forumet har ju träffat Kim i verkligheten, Kim har dessutom varit aktiv här på forumet. Jag förväntar mig givetvis inte att nån myndighetsperson med direkt insyn i fallet ska sitta här och delge sekretessbelagd information, men det finns uppenbarligen gott om personer här som kan spekulera om olika orsaker och det är väl kul. För så mycket annat finns det ju inte att gå efter. Är man som jag nyfiken så får man sitta och spekulera tills vi får veta sanningen om den nu nån gång kommer fram. Är väl inget fel i det, man brukar sitta och spekulera om saker på forum när det inte finns så mycket säkra fakta att gå efter.

Ändrades av Swippe
  • Ge karma 4

Dela på andra sajter

27 minuter sedan, skrev Nicholas:

sannolikheten att svensk polis åker till Thailand för att plantera falska bevis hos en småtjuv är ju fullständigt bisarr. 

Det är helt löjligt på så många plan. 

Hur skrev dom i sin reseräkning? 

Vem godkände den reseräkningen? 

Vem godkände plantering av falska bevis. 

Vem godkände operation på främmande mark. 

Helt stört-löjligt. 

De två första kan du ju få svar på redan nu, INGEN Svensk polis har ju varit på plats i Thailand för att genomföra denna (påstådda) operationen, det var ju Kims vän som redan var på plats som ska ha genomfört brottsprovokationen på uppdrag av Svensk polis eller CIA eller vad nu Kim och hans advokat påstår.

De två sista frågorna är ju dom intressanta i så fall, Kims advokat säger ju att de har namn på den/de som är ansvariga men att de är belagda med sekretess och inte får avslöja den informationen, att de två förhandlingar som redan varit har varit med stängda dörrar för att inte sekretessbelagd information ska komma ut.

Löjligt är kanske fel ord, osannolikt är kanske bättre. Men konstigare saker har ju hänt förr. :-P :-P :-P 

• Ge karma 1

Dela på andra sajter

26 minuter sedan, skrev Swippe:

De två första kan du ju få svar på redan nu, INGEN Svensk polis har ju varit på plats i Thailand för att genomföra denna (påstådda) operationen, det var ju Kims vän som redan var på plats som ska ha genomfört brottsprovokationen på uppdrag av Svensk polis eller CIA eller vad nu Kim och hans advokat påstår.

De två sista frågorna är ju dom intressanta i så fall, Kims advokat säger ju att de har namn på den/de som är ansvariga men att de är belagda med sekretess och inte får avslöja den informationen, att de två förhandlingar som redan varit har varit med stängda dörrar för att inte sekretessbelagd information ska komma ut.

Löjligt är kanske fel ord, osannolikt är kanske bättre. Men konstigare saker har ju hänt förr. 😛 😛 😛

okej. 

Så det skedde emot betalning med bitcoin? 

lite som när polischefen lindström köpte tavlor, med skillnaden att han själv tjänade en hacka och således var motiverad. 

Svensk polis går inte utanför regelverket ens i Sverige, sista gången var väl baseboll ligan på VD1. 

länge sen nu. 

Lite smisk i hissen, inget avancerat som plantering av bevis direkt. 

Ändrades av Nicholas
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Nicholas:

okej. 

Så det skedde emot betalning med bitcoin? 

lite som när polischefen lindström köpte tavlor, med skillnaden att han själv tjänade en hacka och således var motiverad. 

Svensk polis går inte utanför regelverket ens i Sverige, sista gången var väl baseboll ligan på VD1. 

länge sen nu. 

Lite smisk i hissen, inget avancerat som plantering av bevis direkt. 

Bitcoin kan vi nog glömma, knappt nån som visste vad det var vid den tidpunkten. :-P  Men att det förekommer skumma saker inom polisen i Sverige är ju dokumenterat i några fall, infiltratören Peter Rätz t ex hade ju en del saker att berätta och "Operation Playa" visade också att polisen kanske inte alltid jobbar enligt regelboken... :-O 

Dela på andra sajter

Jag kan gott och väl tänka mig att svenska polisen (eller annan passande myndighet) krypit för yttre påverkan.

Se bara på Julian Assange. Mycket konstigt i det fallet.

Ett senare fall är hur Aron Flams bok, Det här är en svensk tiger, hamnade i fängelse, är också mycket intressant.

Att tro att svenska polisen eller myndigheter är korruptionsfria, låter dumt tycker jag.

• Ge karma 4
Dela på andra sajter

10 timmar sedan, skrev Swippe:

Forumet består ju främst av äldre män och då har man lärt sig just det, att knark är skit och de som tjänar pengar på sånt må ruttna i h-vetet. Då är det inte så konstigt att man tolkar mina inlägg som att jag försvarar Kim eller det som han gjort eller påstås ha gjort. Majoriteten av er verka ju till och med att det är hemskt att röka lite Majja, undrar om ni går runt arga i Thailand nu när det rökas överallt och typ 10 000 butiker säljer det helt öppet 😮

Jag följer tråden och tycker faktiskt att du har bra uppslag. Naturligtvis har jag min uppfattning, det är ändå lite skillnad på tvål och knark. Oavsett vad du vill diskutera handlar ändå tråden om Kim har han gjort ett labb för tvål, så är ju det en skandal. Har han gjort labb för knark är det en annan skandal.  Det är väl ändå så att Thailand har stora problem med jabaa? 

Ändrades av Wangthong
  • Ge karma 3
Dela på andra sajter

5 timmar sedan, skrev Surin P3:

Jag kan gott och väl tänka mig att svenska polisen (eller annan passande myndighet) krypit för yttre påverkan.

Se bara på Julian Assange. Mycket konstigt i det fallet.

Ett senare fall är hur Aron Flams bok, Det här är en svensk tiger, hamnade i fängelse, är också mycket intressant.

Att tro att svenska polisen eller myndigheter är korruptionsfria, låter dumt tycker jag.

Vet inte vad för "yttre påverkan" som fått svenska polisen att lägga ner miljontals kronor på att få en dopingdömd på 3 år som avvikit från sitt straff i Sverige dömd till livstid i Thailand?

Vem skulle vilja få svenska polisen att göra det och framförallt varför?

Hans tidigare domar i Sverige, knark och dopingbrott, lyser det ju inte precis Pablo Escobar eller Clark Olofsson om?

En misslyckad småkriminell? Köper inte att någon bigshot velat sätta dit honom, så jävla stor är tvålkokaren inte...

Ändrades av MaiChai
  • Ge karma 9

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Dela på andra sajter

23 minuter sedan, skrev MaiChai:

Vet inte vad för "yttre påverkan" som fått svenska polisen att lägga ner miljontals kronor på att få en dopingdömd på 3 år som avvikit från sitt straff i Sverige dömd till livstid i Thailand?

Vem skulle vilja få svenska polisen att göra det och framförallt varför?

Hans tidigare domar i Sverige, knark och dopingbrott, lyser det ju inte precis Pablo Escobar eller Clark Olofsson om?

En misslyckad småkriminell? Köper inte att någon bigshot velat sätta dit honom, så jävla stor är tvålkokaren inte...

Jag är förmodligen lika säker som du på att Kim inte är oskyldig och att han fick det han förtjänade.

Mitt påpekande var helt enkelt att polisen och åklagare i många fall lagt ner en himla massa tid och pengar på fall som enligt varit pga yttre påverkan eller rena förföljelsefasoner inom Sverige.

Med andra ord litar jag inte på vare sig svenska polisen eller rättsväsendet så mycket som vore önskvärt.

I Kims fall så kan det självklart också ha hänt att ivriga och klåfingriga poliser gjort nåt snedsteg i 'rättvisans namn'. Det återstår att se vad som händer.

• Ge karma 3
Dela på andra sajter

8 timmar sedan, skrev MaiChai:

Kim verkar vara en öm tå för dig?

Kim hävdar att det varit en svensk polis som utsatt honom för brottsprovokation i Thailand.

Fine, inser du hur korkat det låter och vilka enorma resurser svensk polis måste lagt ner för att få fast en dömd dopinglangare som Kim var när han avvek? Vi pratar flera månaders utlandstationering och dess kostnader här.

Det är ju knappast så att infiltratören åkte ner på fredagen, övertygade Kim om att snickra ihop ett methlabb under helgen och sen dök upp med polisen på måndagen. 

Svensk polis har hyrt in "CIA agenter" för att sätta dit en eftersökt doping/knark langare. Tja, men vad får CIA i utbyte då? Det är ingen agentur där man kan gå in och hyra infiltratörer precis.

Det svensk polis har gjort är att de informerat polisen i Thailand om att det finns en efterlyst, dömd svensk doping/narkotika langare på rymmen i Thailand, han var ju inte precis diskret, och då börjar ju givetvis de kolla vad han pysslar med i sitt hus, garage, här i Thailand. De hade bara behövt hämta honom och skicka honom till sverige för att sitta sina 3 år på kåken. Varför lägga ner enorma resurser på att få en misslyckad småkriminell dömd till livstid?

Är det brottsprovokation för polisen att avslöja var efterlysta befinner sig så vet inte jag?

Jag jobbade med Källman om detta när det var färskt och även om det finns en del tveksamheter i materialet från thailands sida så är Kims försvar ihåligare än en schweizerost. När han väl sen kom till sverige har han utvecklats till en första klassens rättshaverist.

Dina förhoppningar om mig för stå för dig själv och ditt eget sinne.

En öm tå? Varför skulle det vara det? Men ca 95% av de trådar som skrivs här inne intresserar mig överhuvudtaget inte, så när jag väl hittar nåt ämne som jag faktist tycker är intressant så lägger jag min energi på att skriva där. Jag skriver ju att en jäkla massa saker som Kim påstår låter helt osannolikt, varför Svensk polis skulle bry sig ett dugg om honom nere i Thailand t ex. De hade ju bara kunnat sitta och vänta på att han nån gång skulle komma hem igen så kunde de gripa honom på flygplatsen och sätta honom i fängelse de 3,5 år han redan var dömd för. Dopingbrott är ju inget speciellt allvarligt brott, vid den tidpunkten så tror jag det var 4 år som max på straffskalan. Kanske för "lindrigt" brott för att få han utlämnad till Sverige av Thaipolisen men att hjälpa till att få han dömd till döden för att ha tillverkat meth verkar ju minst sagt långsökt.

Som du redan vet så skulle ju brottsprovokationen bestå i att Svensk polis hjälpt till eller i vart fall varit medvetna/inblandade i att knark placerades hemma hos Kim. INGEN påstår att det skulle vara brottsprovokation att säga till Thaipolisen eller nån annan att de de borde kolla upp en skum snubbe som bor i ett fint hus i Thailand. Som du själv skriver, han var ju inte direkt diskret, han gömde sig inte.

Jag kan inte läsa någonstans i alla inlägg jag skrivit under åren att jag vet att Kim är oskyldig eller att de som påstår att han är skyldig är dumma. Men det finns så mycket oklarheter i detta fallet, därför jag ifrågasätter så mycket.

Precis som dig så tycker jag att snacket om CIA låter fantasifullt, varför skulle de bry sig om Kim? Köper inte riktigt Kims förklaringar där, minst sagt.

Men som sagt, Kims advokat påstår ju tvärsäkert att det FINNS bevis för att CIA var inblandat, liksom att Svensk polis var inblandade och antingen själva såg till att en brottsprovokation genomfördes eller åtminstone var väl medvetna om att det skulle ske. Eftersom de säger att de inte får ge ut mer info så får vi väl hoppas att de nån gång när allt är klart, när rättegången varit osv, kan säga allt. Exakt vad har Svensk polis gjort och på vilket sätt har de samarbetat med CIA, som de nu påstår har skett.

Bara för att jag återger Kims version så betyder väl inte det att jag tror på honom eller att jag försvarar allt han gjort. Men för mig så är det mer intressant att ifrågasätta uppgifter och försöka hitta svar än att följa stimmet och skriva "rätt åt pundaren, må han ruttna i fängelset". 

Vem vet. en vacker dag så har du kanske fått saftiga uppgifter som nån journalistkollega till dig rotat fram och kan komma med ny intressant information i tråden. För tråden kommer leva i många år till, åtminstone till 2025 då det verkar som det ska avgöras om Kim ska få några cash eller ej. Sen kan det överklagas oavsett hur det går där så klart. Så du får nog dras med mina inlägg ett bra tag till! 😉😉😉 

Dela på andra sajter

5 timmar sedan, skrev Wangthong:

Jag följer tråden och tycker faktiskt att du har bra uppslag. Naturligtvis har jag min uppfattning, det är ändå lite skillnad på tvål och knark. Oavsett vad du vill diskutera handlar ändå tråden om Kim har han gjort ett labb för tvål, så är ju det en skandal. Har han gjort labb för knark är det en annan skandal.  Det är väl ändå så att Thailand har stora problem med jabaa? 

Ja Kim har ju ändrat sin version en del under årens lopp, ena stunden skulle han tillverka tvål, sen skulle han lära sig hur man byggde ett knarklabb för att sen kunna tjäna pengar på att lära upp andra i sin tur hur man bygger ett sånt labb. Och även om den biten låter fantasifull så finns det säkert folk på denna gjord som hjälper folk mot ersättning att bygga saker som man sen kan använda till att begå brott. Om nån får 1000 kr för att stå bredvid och instruera mig hur jag bygger en hembrännare så har ju inte den personen begått nåt brott, det är ju jag som begår brottet :-P

Men det är ju massa saker andra saker han påstår som låter väldigt osannolikt också.

Det är ju inte det som i mina ögon är det intressanta för 5 öre, jag skiter i ifall han byggde ett tvål-labb eller ett meth-labb. Det som jag är nyfiken på är ju om nåt av det han säger stämmer när det gäller om Svensk polis var inblandad och om CIA var inblandade och i så fall varför?

Det är nog många här som skriver i tråden som sett dokumentären "Operation Playa", då är det lite konstigt att inte fler ifrågasätter saker i detta fallet. Istället så avfärdar man allt som Kim säger som lögner och trams. Jag tycker ju också att mycket av det som Kim påstår verkar vara lögner och trams, men jag avfärdar det inte helt, jag vill veta exakt allt om det nu går att få reda på vad som faktist hänt. För har Svensk polis fifflat förut för att sätta dit nån så kan det ha skett i andra fall också.

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...