svampen Inlagd Februari 12, 2015 Dela Inlagd Februari 12, 2015 Som rumpmas måste jag väl hålla på Hm Örebro!!!!!!!!! Alla dagar i veckan i kväll nitar vi Smållänningar !!!!!!! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thaiger Inlagd Februari 12, 2015 Dela Inlagd Februari 12, 2015 Rena mumsbiten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 12, 2015 Dela Inlagd Februari 12, 2015 4-1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Februari 12, 2015 Dela Inlagd Februari 12, 2015 9-2 Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acarls Inlagd Februari 13, 2015 Dela Inlagd Februari 13, 2015 Hmmmmm husse är tyst idag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Februari 13, 2015 Dela Inlagd Februari 13, 2015 Hmmmmm husse är tyst idag. Försöker ladda om inför morrondagens match mot LHF Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Februari 13, 2015 Dela Inlagd Februari 13, 2015 Försöker ladda om inför morrondagens match mot LHF Då får du nog ladda ordentligt Leksand tycks gå på 12volt men Örebro ser ut som ett Kärnkraftverk nu!!!!! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acarls Inlagd Februari 13, 2015 Dela Inlagd Februari 13, 2015 Försöker ladda om inför morrondagens match mot LHF Går nog åt LHF ser otroligt starka ut nu Nästan som BIF Vi har sillstryparna från Jötlabörg imorrn Blir en kul liten utflykt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acarls Inlagd Februari 21, 2015 Dela Inlagd Februari 21, 2015 Sådärja Bara två poäng upp till Jurgårn nu Hoppas vi kan ta Färjesta ikväll Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 21, 2015 Dela Inlagd Februari 21, 2015 Sådärja Bara två poäng upp till Jurgårn nu Hoppas vi kan ta Färjesta ikväll Ja, men djyrgårn har ju häng på SAIK just nu. Hur fan kan SAIK leda serien spelar som skit nu och domarjävlarna är helkass åxå Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acarls Inlagd Februari 23, 2015 Dela Inlagd Februari 23, 2015 Ja, men djyrgårn har ju häng på SAIK just nu. Hur fan kan SAIK leda serien spelar som skit nu och domarjävlarna är helkass åxå Samma som förra säsongen. SAIK håller på att förbereda sig inför slutspelet. Nertränade nu och då blir det jämnt mot de övriga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Februari 23, 2015 Dela Inlagd Februari 23, 2015 Örebro har säsongens värsta bortamatch i morgon,men med den form laget har nu är ingenting omöjligt.Forza ÖHK Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acarls Inlagd Februari 23, 2015 Dela Inlagd Februari 23, 2015 Örebro har säsongens värsta bortamatch i morgon,men med den form laget har nu är ingenting omöjligt.Forza ÖHK Ja det har varit hemmavinster genomgående den här säsongen Vi får hoppas det håller i sig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
oddtom Inlagd Mars 1, 2015 Dela Inlagd Mars 1, 2015 Äntligen kan man andas ut, efter en usel säsong. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thaiger Inlagd Mars 7, 2015 Dela Inlagd Mars 7, 2015 Seger Färjestad borta YES. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Mars 8, 2015 Dela Inlagd Mars 8, 2015 (ändrad) Det är fanimig helt underbart.. Ändrades Mars 8, 2015 av tomurdoc Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
oddtom Inlagd Mars 8, 2015 Dela Inlagd Mars 8, 2015 Vad hände, hade gett upp hoppet när det blev förlängning. Allt kan tydligen hända i hockey. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thaiger Inlagd Mars 10, 2015 Dela Inlagd Mars 10, 2015 Seger Färjestad borta YES. Puhhh. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thaiger Inlagd Mars 18, 2015 Dela Inlagd Mars 18, 2015 Psssscchhh där öppnades gravölen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
striden Inlagd Mars 19, 2015 Dela Inlagd Mars 19, 2015 Dom fick ju 2 matcher hemma iaf Sent from my iPhone using Maipenrai mobile app Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd September 17, 2015 Dela Inlagd September 17, 2015 Såja, nu får rappsnegrerna lite Brynäs-spö! Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
conservator Inlagd September 17, 2015 Dela Inlagd September 17, 2015 Såja, nu får rappsnegrerna lite Brynäs-spö! Hinner inte koncentrera mig på vintersporter mitt under pågående CL gruppspel, tar upp intresset igen efter att spelet är avslutat på gräset. Men det ska bli kul att följa i år! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd September 17, 2015 Dela Inlagd September 17, 2015 Den här killen är en trevlig prick, tror han kan fostra de även något svaga. Många har ju redan dömt ut Brynäs, åter igen... Tommy Sjödin – en efterlängtad återvändarehttp://www.svt.se/nyheter/regionalt/gavleborg/tommy-sjodin-en-efterlangtad-atervandareMvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd September 26, 2015 Dela Inlagd September 26, 2015 Kom det bara lite mer publik på matcherna så skulle det vara riktigt bra för det av de sk experterna tippade bottenlaget! Idag fick smålänningarna lite Brynäs-spö! Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd April 14, 2017 Dela Inlagd April 14, 2017 (ändrad) Yeeeeeeeeesssss! 9-1 i de två senaste matcherna mot Frölunda, inget annat än ren utklassning och förnedring, endast gjorda mål räknas och inget annat. HV har ett eget spel, och är nu utvilade, blir en svårare nöt att knäcka! Samtidigt har inte HV fått någon värdemätare ännu i slutspelet, de har vunnit mot lag som slutade 7 och 8, Brynäs har slagit ut betydligt bättre lag. Ändrades April 14, 2017 av Soengsang Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu