Soengsang Inlagd September 15, 2013 Dela Inlagd September 15, 2013 (ändrad) Jo .om Leksand vann ...sen skulle Brynäs haft ett matchstraff för tackling mot huvudet. Ni är i högsta serien nu, var det förvånande att det är lite hårdare! Finns många liknande incidenter från båda håll i matchen, kärringaktigt av ett kärringlag som Leksand att pipa över detta! Ändrades September 15, 2013 av tomurdoc Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd September 15, 2013 Dela Inlagd September 15, 2013 Mycket brödsmulor blev det igår. Brynäs J20 piskade masarna med 5-2 http://www.brynas.se/Nyheter/J20-Vinst-mot-Leksand/ Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
oddtom Inlagd September 15, 2013 Dela Inlagd September 15, 2013 Jaha, så är det dags igen att bita ner naglarna. Det är något med matcherna Bif- Lif som får hjärtat att klappa lite extra. Jag är så gammal att jag varit på matcher på uterinken i Gävle, innan Gavlerinken byggdes. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
flor Inlagd September 15, 2013 Dela Inlagd September 15, 2013 Jaha, så är det dags igen att bita ner naglarna. Det är något med matcherna Bif- Lif som får hjärtat att klappa lite extra. Jag är så gammal att jag varit på matcher på uterinken i Gävle, innan Gavlerinken byggdes. Var också med när Leksand spelade på uterink, var på Åke Lassas tid och jäklar vad kallt det var i gropen i Leksand. morsan skickade med en termos med varm buljong i och det behövdes för att få upp värmen. bor i Korat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd September 15, 2013 Dela Inlagd September 15, 2013 Mycket brödsmulor blev det igår. Brynäs J20 piskade masarna med 5-2 http://www.brynas.se/Nyheter/J20-Vinst-mot-Leksand/ Ja mot det överbetalda (skattepengar) korplaget från obygden hade det räckt med pojklaget he he Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd September 15, 2013 Dela Inlagd September 15, 2013 Ähh jag tror vi övergår till att käka oskalad potatis istället Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acarls Inlagd September 19, 2013 Dela Inlagd September 19, 2013 BIF - HV71 ikväll Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thai412 Inlagd September 19, 2013 Dela Inlagd September 19, 2013 tomurdoc.....spelar f-n ingen roll om det är ett "kärringlag" eller toppklubb som spelar..tacklingar mot huvudet måste beivras..kan ju ödelägga en persons liv om det tar illa..fattar du inte det eller? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peter_BKK Inlagd Oktober 1, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 1, 2013 Änterligen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Oktober 1, 2013 Dela Inlagd Oktober 1, 2013 (ändrad) tomurdoc..spelar f-n ingen roll om det är ett "kärringlag" eller toppklubb som spelar..tacklingar mot huvudet måste beivras..kan ju ödelägga en persons liv om det tar illa..fattar du inte det eller? Du har nog inte varit på mycket hockey ! Leksand är och förblir ett gnälligt skitlag fult med masar, förstår att SHL/elitserien var ett uppvaknade för masarna! Men kul att gnällaget är tillbaka, så kul att se deras och masarnas patetiska förklaringar efter de får dingel i derbyn mot storebror och grannen BRYNÄS! Givetvis är tacklingar mot huvudet inte bra alls, men det händer oavsiktligt, speciellt då de man möter vekare lag med kärringar som viker ner sig och blottar huvudet i närkamper, stå upp. vänd inte ryggen till och huvudet blir inte lika utsatt! Ändrades Oktober 1, 2013 av tomurdoc Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Oktober 2, 2013 Dela Inlagd Oktober 2, 2013 Lite offtopic men djurgårn krossade timråflickorna igår. Vill bara lyfta tråden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acarls Inlagd Oktober 9, 2013 Dela Inlagd Oktober 9, 2013 Underbar vändning igår Räcker tydligen att spela en period bra mot FBK... 2-1 43.23 Bill Sweatt (Anton Rödin, Lukas Kilström) EQ2-2 49.31 Greg Scott SH13-3 52.25 Petteri Nokelainen (Anton Rödin, Ryan Gunderson) PP13-4 58.16 Ryan Gunderson (Simon Bertilsson) EQ3-5 59.42 Jesper Ollas EQ ENG Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thaiger Inlagd Oktober 9, 2013 Dela Inlagd Oktober 9, 2013 lagom och ta ledningen när det är två minuter kvar . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acarls Inlagd Oktober 10, 2013 Dela Inlagd Oktober 10, 2013 Dags för närkingarna att få sig en omgång... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Oktober 10, 2013 Dela Inlagd Oktober 10, 2013 Ska kolla matchen i natt om det är bra internetanslutning i obygden, fungerade ju bra kolla när Brynäs vann over Färjestad. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd Oktober 10, 2013 Dela Inlagd Oktober 10, 2013 Dags för närkingarna att få sig en omgång... Puss på dig för de vackra bilderna Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acarls Inlagd November 28, 2013 Dela Inlagd November 28, 2013 Snyggt jobbat att komma igen från ett 0-3 underläge och vinna i sudden med 6-5 Skellefteå har nog mardrömmar om Brynäs Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mrco Inlagd November 28, 2013 Dela Inlagd November 28, 2013 Snyggt jobbat att komma igen från ett 0-3 underläge och vinna i sudden med 6-5 Skellefteå har nog mardrömmar om Brynäs Skellefteå har inte mardrömmar om något lag eftersom vi är helt överlägsna i SHL. Vi kan i princip spela med juniorlaget och ändå vinna SM-guld, sen att vi ger bort några poäng på vägen är OK (Brynäs lär behöva alla gratispoäng de kan få). // mrco Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd November 28, 2013 Dela Inlagd November 28, 2013 Skellefteå har inte mardrömmar om något lag eftersom vi är helt överlägsna i SHL. Vi kan i princip spela med juniorlaget och ändå vinna SM-guld, sen att vi ger bort några poäng på vägen är OK (Brynäs lär behöva alla gratispoäng de kan få). // mrco Ytterligare en Skellefteåit som drömmer..... Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acarls Inlagd November 28, 2013 Dela Inlagd November 28, 2013 Skellefteå har inte mardrömmar om något lag eftersom vi är helt överlägsna i SHL. Vi kan i princip spela med juniorlaget och ändå vinna SM-guld, sen att vi ger bort några poäng på vägen är OK (Brynäs lär behöva alla gratispoäng de kan få). // mrco Så mycket att kommentera i detta ogenomtänkta inlägg... Orealistiska drömmar Vi tackar inte, och ber inte om ursäkt för några poäng vi tar Men som du säger när vi möter Skellefteå är ju poängen så gott som gratis... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
striden Inlagd November 28, 2013 Dela Inlagd November 28, 2013 Mycket brödsmulor blev det igår. Brynäs J20 piskade masarna med 5-2 http://www.brynas.se/Nyheter/J20-Vinst-mot-Leksand/ i nedersta raden i mitten sitter brorsan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd November 28, 2013 Dela Inlagd November 28, 2013 i nedersta raden i mitten sitter brorsan I ett sånt fint lag, och lagkapten? . . . . Du ska vara stolt över din bror! Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
striden Inlagd November 28, 2013 Dela Inlagd November 28, 2013 I ett sånt fint lag, och lagkapten? . . . . Du ska vara stolt över din bror! Han har ju redan fått lira några matcher med A-laget, han fick ju sätta en puck mot Modo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acarls Inlagd November 28, 2013 Dela Inlagd November 28, 2013 i nedersta raden i mitten sitter brorsan Ett riktigt "Jag mötte Lassie" ögonblick TACK striden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thaiger Inlagd Mars 10, 2014 Dela Inlagd Mars 10, 2014 (ändrad) Gunderson skadad och borta resten av säsongen . Ändrades Mars 10, 2014 av Thaiger Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu