flor Inlagd Augusti 8, 2013 Dela Inlagd Augusti 8, 2013 2-2 nu bor i Korat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nils Andersson Inlagd Augusti 8, 2013 Dela Inlagd Augusti 8, 2013 2-2 nu härligt, nu krigare vi in segern Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Augusti 8, 2013 Dela Inlagd Augusti 8, 2013 2-2 efter full tid, nu väntar förlängning Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Augusti 8, 2013 Dela Inlagd Augusti 8, 2013 fortfarande 2-2 nu blire straffar Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Augusti 8, 2013 Dela Inlagd Augusti 8, 2013 3-4 efter straffar till Leksand det börjar ju bra Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Augusti 8, 2013 Dela Inlagd Augusti 8, 2013 fortfarande 2-2 nu blire straffar Grattis Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
burrabus Inlagd Augusti 8, 2013 Dela Inlagd Augusti 8, 2013 Heja Leksand Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Augusti 8, 2013 Dela Inlagd Augusti 8, 2013 Magiskt Leksand Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
flor Inlagd Augusti 8, 2013 Dela Inlagd Augusti 8, 2013 Vi vann med 3-2 efter straffar bor i Korat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Augusti 20, 2013 Dela Inlagd Augusti 20, 2013 Det här var ju ingen rolig läsning. Granström ersätter man inte hur som helst! http://gd.se/sport/brynas/1.6190422-brynaschocken-granstrom-maste-opereras Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acarls Inlagd Augusti 20, 2013 Dela Inlagd Augusti 20, 2013 Gör ett försök med Alexander Larsson fd Timrå TryOut kontrakt under European Trophy http://www.expressen.se/sport/hockey/shl/granstrom-opereras---da-far-larsson-try-out/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Augusti 20, 2013 Dela Inlagd Augusti 20, 2013 Brynäs? Spelar Tord Lundström fortfarande? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd September 3, 2013 Dela Inlagd September 3, 2013 TV4 sänder premiären i SHL, då giganterna inom Svensk hockey möts för första gången i högsta serien på många år, missa inte detta! http://www.brynas.se/Nyheter/TV4-sander-premiarmatchen-i-SHL/ Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acarls Inlagd September 3, 2013 Dela Inlagd September 3, 2013 Härligt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd September 3, 2013 Dela Inlagd September 3, 2013 Hi Hi så här skrev LIF på sin sida Premiärmatchen i SHL mellan Leksands IF – Brynäs IF lördag den 14 september kl.16.00 produceras i C More och sänds även i TV4. En glad nyhet för alla som vill se lokalderbyt mellan de två SHL-klubbarna. Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd September 14, 2013 Dela Inlagd September 14, 2013 Bered er på verkligheten masjävlar Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acarls Inlagd September 14, 2013 Dela Inlagd September 14, 2013 1-2 efter 2:a och BRYNÄS dominerar!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd September 14, 2013 Dela Inlagd September 14, 2013 1 Period kvar, men jag tycker LIF spelar som skit i 2:a perioden Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
flor Inlagd September 14, 2013 Dela Inlagd September 14, 2013 ja men nu kan det ju bara bli bättre bor i Korat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bond1 Inlagd September 14, 2013 Dela Inlagd September 14, 2013 Inte bättre än så här Sand gör sig bäst på vykort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thai412 Inlagd September 14, 2013 Dela Inlagd September 14, 2013 Jo .om Leksand vann ...sen skulle Brynäs haft ett matchstraff för tackling mot huvudet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 14, 2013 Dela Inlagd September 14, 2013 Läge för en vacker bild : BIF.jpg Mvh BBJ Jag köper allt mitt stål och järn från Hedesunda Saminköp! Så heja Gävle! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd September 14, 2013 Dela Inlagd September 14, 2013 1 Period kvar, men jag tycker LIF spelar som skit i 2:a perioden dom spelar väl som det korplag dom är he he Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thai412 Inlagd September 14, 2013 Dela Inlagd September 14, 2013 Usch...vilken otäck bild.. ..ta bort den snälla audirs2.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd September 14, 2013 Dela Inlagd September 14, 2013 Skönt med en seger för BIF i "derbyt". "Huvudtacklingen" som diskuterades var i mina ögon en olycklig kollision i stridens hetta, det fanns dock andra incidenter som var värre och helt avsiktliga, rena råkurren ibland, men som domarna valde att ignorera (från båda lagen). Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu