rolba Inlagd April 19 Dela Inlagd April 19 Plättlätt, var det väl inte riktigt. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 19 Dela Inlagd April 19 1 timme sedan, skrev rolba: Plättlätt, var det väl inte riktigt. Djurgården spar sina mål till nästa säsong!🤠 1 1 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... 65Selander Inlagd April 19 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd April 19 Alles Klaar. 11 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd April 20 Dela Inlagd April 20 Vi är i brygga nu . Inte bra. Brynäs verkar vara för bra för oss. Men hoppet lever 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 20 Dela Inlagd April 20 1 timme sedan, skrev John Khonken: Vi är i brygga nu . Inte bra. Brynäs verkar vara för bra för oss. Men hoppet lever Ja nu får Dif öka. De var en jämn match igår. 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd April 20 Dela Inlagd April 20 1 timme sedan, skrev Peolito: Ja nu får Dif öka. De var en jämn match igår. Anar att nästa 2 matcher blir vinster för DIF. Det behövs pengar i systemet. 2 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 20 Dela Inlagd April 20 11 timmar sedan, skrev 65Selander: Alles Klaar. Stigge ser pigg ut. Jag måste åka ut och ta en fika med han när jag kommer till Sverige igen. 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd April 20 Dela Inlagd April 20 1 timme sedan, skrev rolba: Stigge ser pigg ut. Jag måste åka ut och ta en fika med han när jag kommer till Sverige igen. Borken har blivit ruggigt smal 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 20 Dela Inlagd April 20 Heja den som vinner mellan Skellefteå mot Rögle. 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd April 20 Dela Inlagd April 20 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 21 Dela Inlagd April 21 Blir nog bättre idag när Brynäs kan slippa pressen från hemmapubliken och spela lite mer avslappnat. 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd April 21 Dela Inlagd April 21 Tror att brynäs tar en av dom 2 borta mot DIF för att sedan den fjärde segern hemma så 4-1 till brynäs i matcher 1 Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd April 21 Dela Inlagd April 21 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd April 21 Dela Inlagd April 21 3 timmar sedan, skrev Nerike: Tror att brynäs tar en av dom 2 borta mot DIF för att sedan den fjärde segern hemma så 4-1 till brynäs i matcher Är det tillåtet? Måste det inte bli 4 - 3! 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd April 21 Dela Inlagd April 21 (ändrad) Hängde inte på låset men som tur är man kändis :-)) Så det blir Hovet ikväll. Klipper vi en seger ikväll så är fan vi klara för SHL, Skansen tar aldrig tillräckligt med raka segrar, tror dock att vi åker hem med svansen mellan bena ikväll... Ändrades April 21 av 65Selander 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 21 Dela Inlagd April 21 Hur svårt kan de va? 2 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd April 21 Dela Inlagd April 21 Fy fan jag var där så jag sa helt enkelt att vi klipper de i andra. Jag fick rätt. På bild har jag Indrasis polare, de var även i Gävle i fredags 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd April 21 Dela Inlagd April 21 On 2024-04-19 at 21:26, skrev rolba: Plättlätt, var det väl inte riktigt. Lite sent men Sasse känner jag 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd April 21 Dela Inlagd April 21 1 timme sedan, skrev 65Selander: Lite sent men Sasses på Zum. känner jag Peo ser dig som bra å vi har träffats på Zum. Ledsen ni blir kvar 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 22 Dela Inlagd April 22 7 timmar sedan, skrev 65Selander: Peo ser dig som bra å vi har träffats på Zum. Ledsen ni blir kvar Det blir svårt att vinna fyra raka mot Brynäs men man får inte ge upp så länge det finns en chans. 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd April 22 Dela Inlagd April 22 4 minuter sedan, skrev Peolito: Det blir svårt att vinna fyra raka mot Brynäs men man får inte ge upp så länge det finns en chans. Det kräver en mirakel, har väl aldrig hänt att nån kunnat vänt 3 - 0 till 3-4,inte ens i NHL. Men huvudsaken är att SAIK vinner SM 1 Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 22 Dela Inlagd April 22 23 minuter sedan, skrev Amigo: Det kräver en mirakel, har väl aldrig hänt att nån kunnat vänt 3 - 0 till 3-4,inte ens i NHL. Men huvudsaken är att SAIK vinner SM Håller med din slutkommentar. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 22 Dela Inlagd April 22 5 timmar sedan, skrev Amigo: Det kräver en mirakel, har väl aldrig hänt att nån kunnat vänt 3 - 0 till 3-4,inte ens i NHL. Men huvudsaken är att SAIK vinner SM Vem är Saik? 1 1 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd April 22 Dela Inlagd April 22 22 minuter sedan, skrev audirs2: Vem är Saik? Vilka spelar om guldet? Ena laget har S i namnet. Det är inte Rögle. 😁 1 1 Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 22 Dela Inlagd April 22 4 timmar sedan, skrev Amigo: Vilka spelar om guldet? Ena laget har S i namnet. Det är inte Rögle. 😁 Aha,,,,,,Södertälje!!😆 2 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu