Kenneth4618 Inlagd November 15, 2013 Dela Inlagd November 15, 2013 oystersås Thaislafs :ahh: “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd November 15, 2013 Trådstartare Dela Inlagd November 15, 2013 Thaislafs :ahh: västkustslafs står det på¨flaskan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 15, 2013 Dela Inlagd November 15, 2013 västkustslafs står det på¨flaskan Google translate ?? “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd November 15, 2013 Trådstartare Dela Inlagd November 15, 2013 Google translate ?? nej nej står på svenska ,musslor från västkusten Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 15, 2013 Dela Inlagd November 15, 2013 nej nej står på svenska ,musslor från västkusten Åhfan det har jag missat “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd November 16, 2013 Trådstartare Dela Inlagd November 16, 2013 Rester till lunch Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd November 16, 2013 Trådstartare Dela Inlagd November 16, 2013 Pannbiffar med svampsås blev det idag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd December 18, 2013 Trådstartare Dela Inlagd December 18, 2013 Go morgon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lk2 Inlagd Februari 5, 2014 Dela Inlagd Februari 5, 2014 Nu är det slutslafsat med thai mat för min del ett tag. I dag kom provsvaren, och läkaren sade att jag fått någon bakterie i magen som är mycket vanlig i Thailand. Hon avrådde mig från att äta thaimat och nu blir det medicinering ett par veckor. Sprit skulle jag också avhålla mig från, men öl nämnde hon inte så det är säkert lugnt med någon öl ibland. Jag måste ju tro på läkaren, så nu lär det bli farang mat veckans alla dager. Ingen fara, för det finns ju många ställen i Pattaya som serverar svensk husmanskost. "Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Februari 5, 2014 Dela Inlagd Februari 5, 2014 Det här thaislafset meckade jag ihop idag och avnjöt på jordgolvet I det här superköket Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lk2 Inlagd Februari 5, 2014 Dela Inlagd Februari 5, 2014 Det här thaislafset meckade jag ihop idag och avnjöt på jordgolvet uploadfromtaptalk1391588843513.jpg I det här superköket uploadfromtaptalk1391588968345.jpg Inget skyddsräcke i köket, eller ser jag illa? "Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Februari 5, 2014 Dela Inlagd Februari 5, 2014 Inget skyddsräcke i köket, eller ser jag illa? Slyddsräcke är väl det minsta problemet, värre med takhöjden behöver fan bära mockanock där Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Februari 5, 2014 Dela Inlagd Februari 5, 2014 Det här thaislafset meckade jag ihop idag och avnjöt på jordgolvet uploadfromtaptalk1391588843513.jpg I det här superköket uploadfromtaptalk1391588968345.jpg Är det samme snickare som fixade ditt kök i Svedala??? Ha det Vännen "såg gött ut"! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Februari 5, 2014 Dela Inlagd Februari 5, 2014 Slyddsräcke är väl det minsta problemet, värre med takhöjden behöver fan bära mockanock där Hm, Googlade på Mockanock då jag aldrig hört uttrycket tidigare. Den föreslog detta. Måste vara varm när man lagar mat i Thailand? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Februari 5, 2014 Dela Inlagd Februari 5, 2014 Hm, Googlade på Mockanock då jag aldrig hört uttrycket tidigare. Den föreslog detta. Måste vara varm när man lagar mat i Thailand? index.jpg Hjälm Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lk2 Inlagd Februari 5, 2014 Dela Inlagd Februari 5, 2014 Hjälm Mokanok, tror jag det skall ev. stavas. "Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 5, 2014 Dela Inlagd Februari 5, 2014 Det här thaislafset meckade jag ihop idag och avnjöt på jordgolvet uploadfromtaptalk1391588843513.jpg I det här superköket uploadfromtaptalk1391588968345.jpg Pommes frites blir godare om du tillagar den först “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Februari 5, 2014 Dela Inlagd Februari 5, 2014 Pommes frites blir godare om du tillagar den först Verkar vara sån sort.. Första gången körde jag tills dom blev gula men då blev dom stenhårda. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Februari 5, 2014 Dela Inlagd Februari 5, 2014 Mokanok, tror jag det skall ev. stavas. Hur man ska stava thaiord på vårat språk kommer alltid vara en gåta för mig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Februari 5, 2014 Dela Inlagd Februari 5, 2014 i morgon träffas några av thaislafsets vänner på beefeater i Pattaya 8 pm, bordet är bokat till mister mille! mille o pin joe o bua jive o bowlerskan mankan + 1 sam sip sam med all säkerhet kommer det bli en orgie i thaislafs o oskalad potatis! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Februari 5, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Februari 5, 2014 i morgon träffas några av thaislafsets vänner på beefeater i Pattaya 8 pm, bordet är bokat till mister mille! mille o pin joe o bua jive o bowlerskan mankan + 1 sam sip sam med all säkerhet kommer det bli en orgie i thaislafs o oskalad potatis! Ja jag var där nu och snodde potatisskalaren he he Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Februari 5, 2014 Dela Inlagd Februari 5, 2014 Hörde att 33:an storhandlat på Ica och fyllt resväskan med gosaker. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Februari 5, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Februari 5, 2014 Hörde att 33:an storhandlat på Ica och fyllt resväskan med gosaker. uploadfromtaptalk1391609505077.jpg Njae men man Farang finns ju här men däremot sill,ansjovis renskav,senap osv fanns det i bagaget Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Februari 5, 2014 Dela Inlagd Februari 5, 2014 i morgon träffas några av thaislafsets vänner på beefeater i Pattaya 8 pm, bordet är bokat till mister mille! mille o pin joe o bua jive o bowlerskan mankan + 1 sam sip sam med all säkerhet kommer det bli en orgie i thaislafs o oskalad potatis! Trevligt initiativ! 95% att Jive och Bowlerskan ansluter. Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Februari 5, 2014 Dela Inlagd Februari 5, 2014 Verkar vara sån sort.. Första gången körde jag tills dom blev gula men då blev dom stenhårda. Kan vara betong-pluggar från Lao!!? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu