Jump to content
IGNORERAD

Thaislafsets vänner

Sam sip sam

Recommended Posts

Sist fick jag äta gristarmar och det smakade som om skiten var kvar. Hund smakade som vanligt kött men kändes lite olustigt att äta. Ödla lite för sladdrigt kött och också lite olustigt dessutom ger det otur enligt frugan. Orm ok. Vissa fisksoppor går bara att inte äta etc. Har säkert fått äta grejer jag inte vet vad det är men med chilli och vitlök etc går det mesta ner. Sedan finns det hur mycket god mat som helst favoriten är lab Moo men utan lever.

Ändrades av Peolito
Dela på andra sajter

• Svar 394
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Sam sip sam

141

• Odin

25

• Kenneth4618

15

• Khemmarat

12

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Jag skriver så här att, jag tycker att Thaimat kan vara underbart gott och en fröjd för ögat att se på men så finns det "Thaislafs! som luktar och ser så jävla oaptitligt ut så jag nästan spyr, tror nog att 33;an tycker på ungefär samma sätt om jag känner honom rätt.

Borde det inte vara "Thaislafsets ovänner"?

Dela på andra sajter

Aha då förstår jag, jag har inte hunnit uppleva "Thaislafset", härligt ord, undrar vad Thailändarna skulle kalla "Farangslafset"?

Stefan Täby

De här kallar jag Thaislafs och skulle aldrig stoppa i mig men du kanske skulle sätta i dig den här hönsfotsgrytan med stor aptit och glädje.

post-3132-0-47887300-1350025777.jpg

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Dela på andra sajter

De här kallar jag Thaislafs och skulle aldrig stoppa i mig men du kanske skulle sätta i dig den här hönsfotsgrytan med stor aptit och glädje.

Nja möjligen om jag var nära döden av svält/Stefan

Dela på andra sajter

Nu har jag fått flera exempel på "Thaislafs" och har mycket bättre förståelse vad det handlar om, det mesta ni räknat upp ligger ganska långt från vad jag längtar efter men som tur är finns det många bättre alternativ. Stefan Täby

Dela på andra sajter

Soppa med kycklingfötter är inte det sämsta tycker jag.

Inkokta grisfötter i gelé som en del sätter i sig till jul här i sverige går dock fetbort! :crazy:

Mvh

Amja

"Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene

Dela på andra sajter

Jag skriver så här att, jag tycker att Thaimat kan vara underbart gott och en fröjd för ögat att se på men så finns det "Thaislafs! som luktar och ser så jävla oaptitligt ut så jag nästan spyr, tror nog att 33;an tycker på ungefär samma sätt om jag känner honom rätt.

Stämmer

Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2

Dela på andra sajter

Nu får jag räta upp tråden med hemlagad potatissallad och hembakat bröd mums och sedan helstekt kotlett med hemgjord bra på Lekebergs värdshus utanför Örebro ,jättegott

Dela på andra sajter

Stämmer

Mat från Isaan suger tycker jag.Då jag och min familj är hos svärmor i Korat,då vill hon bjuda på inälvor av alla det slag.B747 avböjer dock vänligt men bestämt,och beställer Tom Yang Kung i stället.Det finns mycket bra Thai mat men Isaan är speciellt,tycker jag.

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Dela på andra sajter

Nu får jag räta upp tråden med hemlagad potatissallad och hembakat bröd mums och sedan helstekt kotlett med hemgjord bra på Lekebergs värdshus utanför Örebro ,jättegott

Var lite snabb med att svara,, bilderna kom..

FF

Ändrades av FF

www.easi.nu

Dela på andra sajter

Var lite snabb med att svara,, bilderna kom..

FF

Jo jag hörde fff klaga på det att du var snabb att komma

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

E bara naglarna klippta :nyam::ahh:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Dela på andra sajter

Jo jag hörde fff klaga på det att du var snabb att komma

Han gör väl som Uggla, på 4 sekunder. :crazy:

Tycker INTE om dom som kan allt om allt  :fie:

Dela på andra sajter

Jag käkar grisfötter på julbordet, och har även ätit kycklingfötter.

Jag äter även korv och köpt köttfärs... Obducera mej å försök se nån skillnad i maginnehåll... Det ögat inte ser gråter det inte över, men för tusan va realistiska, vad tror ni att Pölsan eller Falukorven innehåller, file'??

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Dela på andra sajter

Jag äter även korv och köpt köttfärs... Obducera mej å försök se nån skillnad i maginnehåll... Det ögat inte ser gråter det inte över, men för tusan va realistiska, vad tror ni att Pölsan eller Falukorven innehåller, file'??

Min pölsa var det högrev i.duger det?

Mvh. borje222

Dela på andra sajter

Min pölsa var det högrev i.duger det?

Mvh. borje222

Jag har praktiserat på ett slakteri... Ähh ill rest my case.

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Dela på andra sajter

Ett julbord utan grisfötter är inget riktigt julbord.

Dela på andra sajter

Om man får 30 år eller så på sig, så kanske man vänjer sig vid Thaislafs också. Isterband, spenat, stuvade morötter, fiskbullar mm var rena döden förr, men nu äter jag det med glädje. Pölsa går an det med.

Det är nog bara levergryta och grynkorv som fortfarande inte går ner. Men det var länge sedan senaste försöket, så vem vet...

Dela på andra sajter

Kan nog nästan leva på thaimat. Gott och nyttigt!! Längtar efter pappaya sallad!!

Do not worry about tomorrow, for tomorrow will worry about itself. Each day has enough trouble of its own

http://www.dahlen.nu

Dela på andra sajter

Med andra ord, precis som med farangslafs. :)

Dela på andra sajter

Kan nog nästan leva på thaimat. Gott och nyttigt!! Längtar efter pappaya sallad!!

Skröna :D

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...