Peolito Inlagd Oktober 12, 2012 Dela Inlagd Oktober 12, 2012 (ändrad) Sist fick jag äta gristarmar och det smakade som om skiten var kvar. Hund smakade som vanligt kött men kändes lite olustigt att äta. Ödla lite för sladdrigt kött och också lite olustigt dessutom ger det otur enligt frugan. Orm ok. Vissa fisksoppor går bara att inte äta etc. Har säkert fått äta grejer jag inte vet vad det är men med chilli och vitlök etc går det mesta ner. Sedan finns det hur mycket god mat som helst favoriten är lab Moo men utan lever. Ändrades Oktober 12, 2012 av Peolito Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ano Inlagd Oktober 12, 2012 Dela Inlagd Oktober 12, 2012 Jag skriver så här att, jag tycker att Thaimat kan vara underbart gott och en fröjd för ögat att se på men så finns det "Thaislafs! som luktar och ser så jävla oaptitligt ut så jag nästan spyr, tror nog att 33;an tycker på ungefär samma sätt om jag känner honom rätt. Borde det inte vara "Thaislafsets ovänner"? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Oktober 12, 2012 Dela Inlagd Oktober 12, 2012 Aha då förstår jag, jag har inte hunnit uppleva "Thaislafset", härligt ord, undrar vad Thailändarna skulle kalla "Farangslafset"? Stefan Täby De här kallar jag Thaislafs och skulle aldrig stoppa i mig men du kanske skulle sätta i dig den här hönsfotsgrytan med stor aptit och glädje. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefantaby Inlagd Oktober 12, 2012 Dela Inlagd Oktober 12, 2012 De här kallar jag Thaislafs och skulle aldrig stoppa i mig men du kanske skulle sätta i dig den här hönsfotsgrytan med stor aptit och glädje. Nja möjligen om jag var nära döden av svält/Stefan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefantaby Inlagd Oktober 12, 2012 Dela Inlagd Oktober 12, 2012 Nu har jag fått flera exempel på "Thaislafs" och har mycket bättre förståelse vad det handlar om, det mesta ni räknat upp ligger ganska långt från vad jag längtar efter men som tur är finns det många bättre alternativ. Stefan Täby Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
amja Inlagd Oktober 12, 2012 Dela Inlagd Oktober 12, 2012 De här kallar jag Thaislafs och skulle aldrig stoppa i mig men du kanske skulle sätta i dig den här hönsfotsgrytan med stor aptit och glädje. Soppa med kycklingfötter är inte det sämsta tycker jag. Inkokta grisfötter i gelé som en del sätter i sig till jul här i sverige går dock fetbort! Mvh Amja "Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Oktober 12, 2012 Dela Inlagd Oktober 12, 2012 Jag tillhör thaislafsets ovänner!!Som Tam med 2 chilli är dock ok.!! PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Oktober 12, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 12, 2012 Jag skriver så här att, jag tycker att Thaimat kan vara underbart gott och en fröjd för ögat att se på men så finns det "Thaislafs! som luktar och ser så jävla oaptitligt ut så jag nästan spyr, tror nog att 33;an tycker på ungefär samma sätt om jag känner honom rätt. Stämmer Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Oktober 12, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 12, 2012 Nu får jag räta upp tråden med hemlagad potatissallad och hembakat bröd mums och sedan helstekt kotlett med hemgjord bra på Lekebergs värdshus utanför Örebro ,jättegott Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Oktober 12, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 12, 2012 Bilderna Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Oktober 12, 2012 Dela Inlagd Oktober 12, 2012 Stämmer Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Mat från Isaan suger tycker jag.Då jag och min familj är hos svärmor i Korat,då vill hon bjuda på inälvor av alla det slag.B747 avböjer dock vänligt men bestämt,och beställer Tom Yang Kung i stället.Det finns mycket bra Thai mat men Isaan är speciellt,tycker jag. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Oktober 12, 2012 Dela Inlagd Oktober 12, 2012 Blev nåt fel där.Jag tycker mat från Isaan suger.Början föll bort. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Oktober 12, 2012 Dela Inlagd Oktober 12, 2012 (ändrad) Nu får jag räta upp tråden med hemlagad potatissallad och hembakat bröd mums och sedan helstekt kotlett med hemgjord bra på Lekebergs värdshus utanför Örebro ,jättegott Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Var lite snabb med att svara,, bilderna kom.. FF Ändrades Oktober 12, 2012 av FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Oktober 12, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 12, 2012 Var lite snabb med att svara,, bilderna kom.. FF Jo jag hörde fff klaga på det att du var snabb att komma Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Oktober 12, 2012 Dela Inlagd Oktober 12, 2012 De här kallar jag Thaislafs och skulle aldrig stoppa i mig men du kanske skulle sätta i dig den här hönsfotsgrytan med stor aptit och glädje. E bara naglarna klippta När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bihanget Inlagd Oktober 12, 2012 Dela Inlagd Oktober 12, 2012 Jo jag hörde fff klaga på det att du var snabb att komma Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Han gör väl som Uggla, på 4 sekunder. Tycker INTE om dom som kan allt om allt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Oktober 12, 2012 Dela Inlagd Oktober 12, 2012 Jag käkar grisfötter på julbordet, och har även ätit kycklingfötter. Jag äter även korv och köpt köttfärs... Obducera mej å försök se nån skillnad i maginnehåll... Det ögat inte ser gråter det inte över, men för tusan va realistiska, vad tror ni att Pölsan eller Falukorven innehåller, file'?? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Oktober 12, 2012 Dela Inlagd Oktober 12, 2012 Jag käkar grisfötter på julbordet, och har även ätit kycklingfötter. Jag äter även korv och köpt köttfärs... Obducera mej å försök se nån skillnad i maginnehåll... Det ögat inte ser gråter det inte över, men för tusan va realistiska, vad tror ni att Pölsan eller Falukorven innehåller, file'?? Min pölsa var det högrev i.duger det? Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Oktober 12, 2012 Dela Inlagd Oktober 12, 2012 Min pölsa var det högrev i.duger det? Mvh. borje222 Jag har praktiserat på ett slakteri... Ähh ill rest my case. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nitramj77 Inlagd Oktober 12, 2012 Dela Inlagd Oktober 12, 2012 Jag käkar grisfötter på julbordet, och har även ätit kycklingfötter. Jag äter även korv och köpt köttfärs... Obducera mej å försök se nån skillnad i maginnehåll... Det ögat inte ser gråter det inte över, men för tusan va realistiska, vad tror ni att Pölsan eller Falukorven innehåller, file'?? Ett julbord utan grisfötter är inget riktigt julbord. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ano Inlagd Oktober 12, 2012 Dela Inlagd Oktober 12, 2012 Om man får 30 år eller så på sig, så kanske man vänjer sig vid Thaislafs också. Isterband, spenat, stuvade morötter, fiskbullar mm var rena döden förr, men nu äter jag det med glädje. Pölsa går an det med. Det är nog bara levergryta och grynkorv som fortfarande inte går ner. Men det var länge sedan senaste försöket, så vem vet... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gustav Inlagd Oktober 12, 2012 Dela Inlagd Oktober 12, 2012 Kan nog nästan leva på thaimat. Gott och nyttigt!! Längtar efter pappaya sallad!! Do not worry about tomorrow, for tomorrow will worry about itself. Each day has enough trouble of its own http://www.dahlen.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Oktober 12, 2012 Dela Inlagd Oktober 12, 2012 Jag skriver så här att, jag tycker att Thaimat kan vara underbart gott och en fröjd för ögat att se på men så finns det "Thaislafs! som luktar och ser så jävla oaptitligt ut så jag nästan spyr, tror nog att 33;an tycker på ungefär samma sätt om jag känner honom rätt. Med andra ord, precis som med farangslafs. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Oktober 12, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 12, 2012 Kan nog nästan leva på thaimat. Gott och nyttigt!! Längtar efter pappaya sallad!! Skröna Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gustav Inlagd Oktober 12, 2012 Dela Inlagd Oktober 12, 2012 Skröna Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Och?? Do not worry about tomorrow, for tomorrow will worry about itself. Each day has enough trouble of its own http://www.dahlen.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu