Surin P3 Inlagd April 1, 2012 Dela Inlagd April 1, 2012 Jag ser inget oproffsigt alls med omröstningen. Tycker det är ganska "rakt på sak". Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
chiangmai Inlagd April 1, 2012 Dela Inlagd April 1, 2012 Jag ser inget oproffsigt alls med omröstningen. Tycker det är ganska "rakt på sak". det var inte min poäng,,, varför har du hängt ut mig varför blandar du in mig ,,, jag har inte skickat massa skit om dessa grupper. Viss ha omröstning... men varför har du hängt ut mig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd April 1, 2012 Dela Inlagd April 1, 2012 Jag undrar ocksa samma sak med scandinaviencorner i spetsen, jag vill inte ha natt helvetes grupp forum,och han mister chang behover nog lite f--tta och en flaska brannvin sa han kan komma ner pa jorden igen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd April 1, 2012 Dela Inlagd April 1, 2012 OOOPs sa var det inlagget vack, va fan haller ni pa med!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
matte64 Inlagd April 1, 2012 Dela Inlagd April 1, 2012 Såg också till min förvåning att jag varit drivande i omröstning ang grupperna, och att jag också skickat otrevliga inlägg vilket är helt fel. Såg tråden för första gången idag för 5 min sedan.. Vad är det som händer ?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd April 1, 2012 Dela Inlagd April 1, 2012 Såg också till min förvåning att jag varit drivande i omröstning ang grupperna, och att jag också skickat otrevliga inlägg vilket är helt fel. Såg tråden för första gången idag för 5 min sedan.. Vad är det som händer ?? Ingen som har en almanacka ? Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nisse Hult Inlagd April 1, 2012 Dela Inlagd April 1, 2012 Aha. En 1:a april kupp. Bra där Surin p3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nisse Hult Inlagd April 1, 2012 Dela Inlagd April 1, 2012 He, he. Kul idag. Bra jobbat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nisse Hult Inlagd April 1, 2012 Dela Inlagd April 1, 2012 Jojo. [size=3]Detta inlägg granskas av moderator för att undvika spam.[/size] Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
keppe Inlagd April 1, 2012 Dela Inlagd April 1, 2012 släpp bomben Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Akha Inlagd April 1, 2012 Dela Inlagd April 1, 2012 55555 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd April 1, 2012 Dela Inlagd April 1, 2012 Samma här förstår absolut ingenting. Har skickat ett PM till changen så får man se vad för bus jag gjort eller någon annan. Blir man anklagad så bör man få en chans till rättelse Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
foreverbubbles8 Inlagd April 1, 2012 Dela Inlagd April 1, 2012 Kan inte vara något annat än ett april skämt? Det är inte måndagarna det är fel på. Det är ditt jobb. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nisse Hult Inlagd April 1, 2012 Dela Inlagd April 1, 2012 Jag röstade för gruppsex. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
chiangmai Inlagd April 1, 2012 Dela Inlagd April 1, 2012 Samma här förstår absolut ingenting. Har skickat ett PM till changen så får man se vad för bus jag gjort eller någon annan. Blir man anklagad så bör man få en chans till rättelse jag skickade PM också,,, med önskemål om förklaring... med inget svar,,,,,,,,, Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
foreverbubbles8 Inlagd April 1, 2012 Dela Inlagd April 1, 2012 Provar igen då. Jag tror det här är ett stort aprilskämt. Det är inte måndagarna det är fel på. Det är ditt jobb. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd April 1, 2012 Dela Inlagd April 1, 2012 ÄNTLIGEN får jag min vara med o bestämma . Mina PM till P3 o Kim har gjort susen . Hoppas att det kommer införas idag Det är en speciell dag för mig o många andra idag . In med grupperna NUUUUUUU Mvh Hn Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jrk Inlagd April 1, 2012 Dela Inlagd April 1, 2012 Samma här förstår absolut ingenting. Har skickat ett PM till changen så får man se vad för bus jag gjort eller någon annan. Blir man anklagad så bör man få en chans till rättelse Här rättar vi in oss i leden. Vi är många som tänkt om angående grupper. Vi behöver dom. Surin for President. Mvh jrk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jrk Inlagd April 1, 2012 Dela Inlagd April 1, 2012 Surin for President. jrk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd April 1, 2012 Dela Inlagd April 1, 2012 Ja. Det är onekligen en speciell DAG idag ! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Babysnake Inlagd April 1, 2012 Dela Inlagd April 1, 2012 Är jag verkligen så förbannat illa omtyckt. 601 personer som vill bli av med mig! Eller finns det kanske en annan orsak? Fixa en omröstning vetja. Snake Bättre ringla än vingla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clas391 Inlagd April 1, 2012 Dela Inlagd April 1, 2012 En riktigt skoj tråd att följa, ska bli spännande att se vad som händer, förmodligen så blir det värre framåt natten. En chang är alltid en chang om än i ett sprucket glas Våga vägra fesbok Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Babysnake Inlagd April 1, 2012 Dela Inlagd April 1, 2012 Är jag verkligen så förbannat illa omtyckt. 601 personer som vill bli av med mig! Eller finns det kanske en annan orsak? Bättre ringla än vingla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Babysnake Inlagd April 1, 2012 Dela Inlagd April 1, 2012 Är jag verkligen så förbannat illa omtyckt. 601 personer som vill bli av med mig! Eller finns det kanske en annan orsak? Fixa en omröstnin vetja. Snake Bättre ringla än vingla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Babysnake Inlagd April 1, 2012 Dela Inlagd April 1, 2012 Ursäkta dubbelpostningen. Snake Bättre ringla än vingla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts