bond1 Inlagd Mars 31, 2012 Dela Inlagd Mars 31, 2012 Så jäkla tråkigt att ni som antydd ert gillande och återinförande av grupperna sedan inte vågar stå upp för det. Sand gör sig bäst på vykort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
amja Inlagd Mars 31, 2012 Dela Inlagd Mars 31, 2012 Det här måste väl vara uttryck för ett riktigt dåligt skämt! ".med Amja i spetsen" Har aldrig uttalat mig positivt för grupper! Tycker att den eller dom som lägger in totalt osanna uppgifter, borde fundera på att stänga av sig själv(a)! Mvh Gruppmotståndaren Amja "Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
carbo Inlagd Mars 31, 2012 Dela Inlagd Mars 31, 2012 Så jäkla tråkigt att ni som antydd ert gillande och återinförande av grupperna sedan inte vågar stå upp för det. April April Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
carbo Inlagd Mars 31, 2012 Dela Inlagd Mars 31, 2012 Så jäkla tråkigt att ni som antydd ert gillande och återinförande av grupperna sedan inte vågar stå upp för det. April April Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kollba Inlagd Mars 31, 2012 Dela Inlagd Mars 31, 2012 Av vilken anledning försvann mitt inlägg ?? Det löser sig, sa han som sket i vasken. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Mars 31, 2012 Dela Inlagd Mars 31, 2012 Då får vi äntligen tillbaka gruppen ang. Vattnets betydelse för sjöfarten!!!!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thainab Inlagd Mars 31, 2012 Dela Inlagd Mars 31, 2012 Detta inlägg granskas av moderator för att undvika spam. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Mars 31, 2012 Dela Inlagd Mars 31, 2012 Det är ju inget snack längre! Grupper/fora kommer tillbaks! Så jävla bra! Det måste ju kännas som en hole in one för Drivern bl.a.! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sheriffen Inlagd Mars 31, 2012 Dela Inlagd Mars 31, 2012 Hur kunde annars jag bli inblandad i omröstningen om grupperna ska återinföras? Jag är inte intr av dom. ¨Det måste han fått om bakfoten. Eller ett missförstånd någonstans. Så ta gärna bort mig ur omröstningen. MVH Mr Ning-Ning Samma här, hur har jag blivit inblandad i inlägget "Ska gruppera återinföras"? ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Pain is temporary - glory is forever Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Mars 31, 2012 Dela Inlagd Mars 31, 2012 Nja bara inte grupp 8 kommer igen så!!!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sheriffen Inlagd Mars 31, 2012 Dela Inlagd Mars 31, 2012 Hur kunde annars jag bli inblandad i omröstningen om grupperna ska återinföras? Jag är inte intr av dom. ¨Det måste han fått om bakfoten. Eller ett missförstånd någonstans. Så ta gärna bort mig ur omröstningen. MVH Mr Ning-Ning Samma här, varför är jag inblandad i ämnet "Ska grupperna återinföras"? ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Pain is temporary - glory is forever Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Mars 31, 2012 Dela Inlagd Mars 31, 2012 Kanske BTT får en nakengrupp?? Han å Swippe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Mars 31, 2012 Dela Inlagd Mars 31, 2012 idi*ter Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Mars 31, 2012 Dela Inlagd Mars 31, 2012 i8dioter Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Mars 31, 2012 Dela Inlagd Mars 31, 2012 idi*ter Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Mars 31, 2012 Dela Inlagd Mars 31, 2012 idi*ter Ditt inlägg kommer att förhandsgranskas av moderator innan det visas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
softaren Inlagd Mars 31, 2012 Dela Inlagd Mars 31, 2012 Klart gruppfora ska införas, då går det ju att kategorisera ämnen och och få en bättre överblick på ämnen vilket man ju inte får med trådarna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Mars 31, 2012 Dela Inlagd Mars 31, 2012 Tycker suren kan ta sina jävla grupper och dra åt hellvete Ditt inlägg kommer att förhandsgranskas av moderator innan det visas öppet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jerker Inlagd Mars 31, 2012 Dela Inlagd Mars 31, 2012 Tror det litet april skämt vet inte varför p3 snackar om mig och grupper. http://tomtensmandlar.tictail.com/Jerker เจสเปอร์ โรสัน Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kongo24 Inlagd Mars 31, 2012 Dela Inlagd Mars 31, 2012 Efter många förfrågningar om grupperna av våra medlemmar, som mottagit vårt nyhetsbrev,[size=8] med kongo24 i spetsen???????, [/size]så måste vi ställa frågan igen. Ska grupperna återinföras? Rösta ovan. Christer/Arunee/Tawan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Mars 31, 2012 Dela Inlagd Mars 31, 2012 Tycker suren kan ta sina jävla grupper och dra åt hellvete Ditt inlägg kommer att förhandsgranskas av moderator innan det visas öppet ?!!??! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Mars 31, 2012 Dela Inlagd Mars 31, 2012 Tycker suren kan ta sina jävla grupper och dra åt hellvete Ditt inlägg kommer att förhandsgranskas av moderator innan det visas öppet Har du abstinens av Changöl ikväll? Du verkar lite purken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Mars 31, 2012 Dela Inlagd Mars 31, 2012 Har du abstinens av Changöl ikväll? Du verkar lite purken Har du sett mig purken ha ha nä du bara glada miner här Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Mars 31, 2012 Dela Inlagd Mars 31, 2012 Tycker suren kan ta sina jävla grupper och dra åt hellvete Ditt inlägg kommer att förhandsgranskas av moderator innan det visas öppet Starta en grupp om det bästa thaislafset? Jag tror du gillar gupper/fora innerst inne?! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Mars 31, 2012 Dela Inlagd Mars 31, 2012 Starta en grupp om det bästa thaislafset? Jag tror du gillar gupper/fora innerst inne?! Det var länge sedan jag starta den gruppen visar en bild på bra thaislafs Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts