Mr Ning Ning Inlagd Mars 31, 2012 Dela Inlagd Mars 31, 2012 Hur kunde annars jag bli inblandad i omröstningen om grupperna ska återinföras? Jag är inte intr av dom. ¨Det måste han fått om bakfoten. Eller ett missförstånd någonstans. Så ta gärna bort mig ur omröstningen. MVH Mr Ning-Ning Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 31, 2012 Dela Inlagd Mars 31, 2012 Såg det där också Ning Ning. varför vill du ha tillbaka grupperna? /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Mars 31, 2012 Dela Inlagd Mars 31, 2012 Suren leka första aprillo redan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Mars 31, 2012 Dela Inlagd Mars 31, 2012 Å jag är ta mej fan inte för att grupperna ska återinföras, nu har Finnlandian återimnförts i surin tror jag Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Mars 31, 2012 Dela Inlagd Mars 31, 2012 Det är väl 1:a april i Thailand redan nu? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
keppe Inlagd Mars 31, 2012 Dela Inlagd Mars 31, 2012 Hur kunde annars jag bli inblandad i omröstningen om grupperna ska återinföras? Jag är inte intr av dom. ¨Det måste han fått om bakfoten. Eller ett missförstånd någonstans. Så ta gärna bort mig ur omröstningen. MVH Mr Ning-Ning nära april nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Mars 31, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Mars 31, 2012 Det är ju 1a april i Thailand nu. Där har vi de.... Aja baja Surin. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Mars 31, 2012 Dela Inlagd Mars 31, 2012 He he Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Mars 31, 2012 Dela Inlagd Mars 31, 2012 Å jag är ta mej fan inte för att grupperna ska återinföras, nu har Finnlandian återimnförts i surin tror jag Han leker med oss kopierar alla ser sitt användarnamn Inlagd 18 March 2012 - 08:31 Efter många förfrågningar om grupperna av våra medlemmar, som mottagit vårt nyhetsbrev, med Sam sip sam i spetsen, så måste vi ställa frågan igen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Mars 31, 2012 Dela Inlagd Mars 31, 2012 Som sagt han leker med oss Inlagd 18 March 2012 - 08:31 Efter många förfrågningar om grupperna av våra medlemmar, som mottagit vårt nyhetsbrev, med Sam sip sam i spetsen, så måste vi ställa frågan igen. Ska grupperna återinföras? Rösta ovan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Mars 31, 2012 Dela Inlagd Mars 31, 2012 Som sagt han leker med oss Inlagd 18 March 2012 - 08:31 Efter många förfrågningar om grupperna av våra medlemmar, som mottagit vårt nyhetsbrev, med Sam sip sam i spetsen, så måste vi ställa frågan igen. Ska grupperna återinföras? Rösta ovan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Mars 31, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Mars 31, 2012 Kippis Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jrk Inlagd Mars 31, 2012 Dela Inlagd Mars 31, 2012 Å jag är ta mej fan inte för att grupperna ska återinföras, nu har Finnlandian återimnförts i surin tror jag Int ja heller. Surin har nog tittat för djupt i finlandians inre,eller tycker han inte om mig när inte får varna mig. Grupper no thank you men ta gärna ett glas finlandia till. Mvh jrk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Mars 31, 2012 Dela Inlagd Mars 31, 2012 Nästan som klassikern [YOU] Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Mars 31, 2012 Dela Inlagd Mars 31, 2012 Vad är klockan i Thailand? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kjell Inlagd Mars 31, 2012 Dela Inlagd Mars 31, 2012 "Med Kjell i spetsen"...antar han inte menar mig för jag vet inget om detta. Eller har jag svarat på något som jag inte begripit? Grupperna som det såg ut sist tycker jag inte skall komma tillbaka.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Mars 31, 2012 Dela Inlagd Mars 31, 2012 Såg det där också Ning Ning. varför vill du ha tillbaka grupperna? /Enis Ja du Enis verkar också vilja ha dom tillbaka Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Chang Inlagd Mars 31, 2012 Dela Inlagd Mars 31, 2012 Ja, jag är inte inblandad i detta. Trots att det påstås det. Eller är det kanske någon annan medlem med samma namn? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Mars 31, 2012 Dela Inlagd Mars 31, 2012 Vad är klockan i Thailand ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jrk Inlagd Mars 31, 2012 Dela Inlagd Mars 31, 2012 Vad är klockan i Thailand? Finlandia jrk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HajKaj Inlagd Mars 31, 2012 Dela Inlagd Mars 31, 2012 det här e ju faaan en konspiration!!! nu står det HajKaj i meddelandet.. Kan det vara nått virus??? Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Mars 31, 2012 Dela Inlagd Mars 31, 2012 Int ja heller. Surin har nog tittat för djupt i finlandians inre,eller tycker han inte om mig när inte får varna mig. Grupper no thank you men ta gärna ett glas finlandia till. Mvh jrk Han har väl rätt att ställa frågan nu när vi har fått PM om att flera vill ha det men inte vågat uttrycka det pga häxjakten tidigare?? Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Mars 31, 2012 Dela Inlagd Mars 31, 2012 Ja, jag är inte inblandad i detta. Trots att det påstås det. Eller är det kanske någon annan medlem med samma namn? Alla som läsaer det ser sitt namn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jrk Inlagd Mars 31, 2012 Dela Inlagd Mars 31, 2012 Han har väl rätt att ställa frågan nu när vi har fått PM om att flera vill ha det men inte vågat uttrycka det pga häxjakten tidigare?? Har ni firmafest jrk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
keppe Inlagd Mars 31, 2012 Dela Inlagd Mars 31, 2012 Han har väl rätt att ställa frågan nu när vi har fått PM om att flera vill ha det men inte vågat uttrycka det pga häxjakten tidigare?? själv klart ska vi ha gruppsex Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts