Guest Chan2011 Inlagd September 10, 2012 Dela Inlagd September 10, 2012 Hej,ang.tidigare inlagg om tusenfotingar,den har krabaten satt pa min ytterdorr for en stund sedan,detta ar den riktigt giftiga arten,alltid lika spannande pa farmen,nya upplevelser varje dag. Halsningar Chan2011 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd September 10, 2012 Dela Inlagd September 10, 2012 Hej,ang.tidigare inlagg om tusenfotingar,den har krabaten satt pa min ytterdorr for en stund sedan,detta ar den riktigt giftiga arten,alltid lika spannande pa farmen,nya upplevelser varje dag. Halsningar Chan2011 Ser riktigt läbbig ut Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tack och Hej Inlagd September 10, 2012 Dela Inlagd September 10, 2012 Hej,ang.tidigare inlagg om tusenfotingar,den har krabaten satt pa min ytterdorr for en stund sedan,detta ar den riktigt giftiga arten,alltid lika spannande pa farmen,nya upplevelser varje dag. Halsningar Chan2011 Överdrift som vanligt TUSENFOTING jag räknade fram bara 48 fot och längden 2 tum skämt åt sidan. Uppe i bergen används av kvacksalvare för att tillverka medicin faktisk. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd September 10, 2012 Dela Inlagd September 10, 2012 Den engelska beteckningen är bättre: Multipede Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clas391 Inlagd September 10, 2012 Dela Inlagd September 10, 2012 Den engelska beteckningen är bättre: Multipede Sorry but I think it is centiped En chang är alltid en chang om än i ett sprucket glas Våga vägra fesbok Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd September 10, 2012 Dela Inlagd September 10, 2012 (ändrad) Centipede och Millepede är två undervarianter av Multipede multipede (plural multipedes) A creature with many feet, especially a centipede, millepede or similar creature. Ändrades September 10, 2012 av Tallviking Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frisk Inlagd September 11, 2012 Dela Inlagd September 11, 2012 3 Elge. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd September 12, 2012 Dela Inlagd September 12, 2012 En tusenfotning av okänt slag i khon kaen Leif Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acdc Inlagd September 12, 2012 Dela Inlagd September 12, 2012 Dagens får väl bli dessa tre tagna på väg in till Night Safari Chiangmai Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 12, 2012 Dela Inlagd September 12, 2012 Dagens får väl bli dessa tre tagna på väg in till Night Safari Chiangmai Hur fan parkerar dom? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acdc Inlagd September 12, 2012 Dela Inlagd September 12, 2012 Hur fan parkerar dom? Ja det har du rätt i för jag såg en lapplisa i buskarna och undrade vad den lisan gjorde där. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acdc Inlagd September 12, 2012 Dela Inlagd September 12, 2012 En tusenfotning av okänt slag i khon kaen Leif Giftig rackare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Snikt Inlagd September 12, 2012 Dela Inlagd September 12, 2012 Dagens får väl bli dessa tre tagna på väg in till Night Safari Chiangmai Varför drag man på -night safari- under dagtid? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acdc Inlagd September 12, 2012 Dela Inlagd September 12, 2012 Varför drag man på -night safari- under dagtid? Det var på samma väg jag skulle ut och vandra i bergen ovanför Night Safari så jag passade på att ta några bilder. Du kan kolla på Veckans Naturewalks Ha det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Snikt Inlagd September 12, 2012 Dela Inlagd September 12, 2012 Ska nog ta en tur själv till nightsafari snart.. Var ett tag sen. Ganska trevligt där inne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Chan2011 Inlagd September 12, 2012 Dela Inlagd September 12, 2012 En tusenfotning av okänt slag i khon kaen Leif Denna arten av tusenfoting ar INTE giftig,rullar ihop sig vid beroring. Halsningar Chan2011 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd September 13, 2012 Dela Inlagd September 13, 2012 Jag gillar inte att lägga upp bilder utan en kommentar till. Men jag kom inte på något bra. Och man säger ju att en bild säger mer än tusen ord. Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd September 13, 2012 Dela Inlagd September 13, 2012 Jag gillar inte att lägga upp bilder utan en kommentar till. Men jag kom inte på något bra. Och man säger ju att en bild säger mer än tusen ord. Tycker nog att dom verkar vara rätt så näbbiga mot varandra.. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acdc Inlagd September 13, 2012 Dela Inlagd September 13, 2012 Hittade dessa under högen med takpannor idag 4 ormar garden sa att det var kobror men är det någon som vet så berätta. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acdc Inlagd September 13, 2012 Dela Inlagd September 13, 2012 Hittade dessa under högen med takpannor idag 4 ormar garden sa att det var kobror men är det någon som vet så berätta. Kanske ska tillägga att jag slog inte ihjäl dom utan dom släpptes på annan plats Ha det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd September 14, 2012 Dela Inlagd September 14, 2012 Kanske ska tillägga att jag slog inte ihjäl dom utan dom släpptes på annan plats Ha det Har gjort samma sak men dom hittade tillbaka. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acdc Inlagd September 14, 2012 Dela Inlagd September 14, 2012 Har gjort samma sak men dom hittade tillbaka. Åfan men jag har tagit bort tackpannorna så dom har ingenstans att vara tror jag. Men jag tycker att dom ska få leva. Ha det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acdc Inlagd September 14, 2012 Dela Inlagd September 14, 2012 Hittade dessa under högen med takpannor idag 4 ormar garden sa att det var kobror men är det någon som vet så berätta. Ormarna var That snake is a Copperhead Racer. The scientific name is Coelognathus radiatus. It is a very common thai snake. Quite agressive but totally harmless. That snake you also find at Siam Info with more details. Greetings Ha det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd September 15, 2012 Dela Inlagd September 15, 2012 Highland Cattle. Dom gillar jag. Bilden är lånad. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd September 15, 2012 Dela Inlagd September 15, 2012 Hittade den här bilden i en gammel hårddisk.. Vad kan det va för nåt.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu