Oregistrerad Inlagd Juli 4, 2022 Dela Inlagd Juli 4, 2022 Jag, med min snuskiga fantasi, vet precis vad kattkräket drömmer om just nu..... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Juli 4, 2022 Dela Inlagd Juli 4, 2022 5 minuter sedan, skrev Naam kaeng: Jag, med min snuskiga fantasi, vet precis vad kattkräket drömmer om just nu..... Drömmer väl om mus. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 4, 2022 Dela Inlagd Juli 4, 2022 43 minuter sedan, skrev Naam kaeng: Jag, med min snuskiga fantasi, vet precis vad kattkräket drömmer om just nu..... Fiskbullar! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Juli 12, 2022 Dela Inlagd Juli 12, 2022 (Går)dagens minst välkomna djur. Han hoppade fram ur en klädhög i sovrummet när frugan var där. Efter lite rabalder avvisades han av svågern med kraftig huvudvärk........🐸 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 19, 2022 Dela Inlagd Juli 19, 2022 Frugan hade med sig en leksak till kattbarnbarnen, mycket omtyckt! 💕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 21, 2022 Dela Inlagd Augusti 21, 2022 Börjar hålla med favoritdottern att hennes kattpojkar har nån form av bokstavskombination.. 🤣 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 22, 2022 Dela Inlagd Augusti 22, 2022 16 timmar sedan, skrev ellim63: Börjar hålla med favoritdottern att hennes kattpojkar har nån form av bokstavskombination.. 🤣 Rädda för dammsugaren? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 4, 2022 Dela Inlagd September 4, 2022 Kattpojkarna är ju som dom är när dom inte blev som dom skulle... 😆🙏❤️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd September 11, 2022 Dela Inlagd September 11, 2022 Sushi som är en hasip-hasip(Svensk pappa Thai mamma) frodas..... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd September 11, 2022 Dela Inlagd September 11, 2022 3 timmar sedan, skrev Soengsang: Sushi som är en hasip-hasip(Svensk pappa Thai mamma) frodas..... Varför har man en bjällra på en hund? Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd September 11, 2022 Dela Inlagd September 11, 2022 Förr o rädda katterna...😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 17, 2022 Dela Inlagd September 17, 2022 Vilket jävla monster! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lasseiudon Inlagd Oktober 7, 2022 Dela Inlagd Oktober 7, 2022 Ekorrar finns i Thailand, det finns röd/bruna som i Sverige och så där jag bor i Udon finns det vita. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Oktober 9, 2022 Dela Inlagd Oktober 9, 2022 (ändrad) Frugan går ut till bilen, vem sitter där då? Jo Tussen som vill åka med! Ändrades Oktober 9, 2022 av audirs2 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Oktober 9, 2022 Dela Inlagd Oktober 9, 2022 En snyltare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Oktober 9, 2022 Dela Inlagd Oktober 9, 2022 En som gillar att åka moppe o bil..... Sitter fast med sele...men ser lite vingligt ut 311065995_5521735597940771_1385596024049419932_n.mp4 Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 9, 2022 Dela Inlagd November 9, 2022 Imponerande “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Risifrutti Inlagd November 10, 2022 Dela Inlagd November 10, 2022 Tårögd😥Vilka fantastiska djur vi lever tillsammans med. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd November 15, 2022 Dela Inlagd November 15, 2022 On 2022-11-10 at 03:20, skrev Risifrutti: Tårögd😥Vilka fantastiska djur vi lever tillsammans med. Mor och Far hade en Newfoundland som de "ärvde" från syrran. Han älska de att bada men höll snarare på att dränka en om man simmade och inte höll undan för hans framfärd. Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Risifrutti Inlagd November 18, 2022 Dela Inlagd November 18, 2022 On 2022-11-15 at 20:35, skrev Mankan: Mor och Far hade en Newfoundland som de "ärvde" från syrran. Han älska de att bada men höll snarare på att dränka en om man simmade och inte höll undan för hans framfärd. Jo, det är stora hundar. Bäst att passa sig. Man kan bli nerbrottad i soffan också om dom vill, ock då är man chanslös. Därför så fint att se en NF agera så instinktivt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd November 18, 2022 Dela Inlagd November 18, 2022 5 timmar sedan, skrev Risifrutti: Jo, det är stora hundar. Bäst att passa sig. Man kan bli nerbrottad i soffan också om dom vill, ock då är man chanslös. Därför så fint att se en NF agera så instinktivt. Hade en Springer Spaniel som gillade att bada, var hon med när vi,familjen badade så fick vi inte simma utanför bryggan då tog hon tag i handleden och skulle dra in oss till land Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd November 18, 2022 Dela Inlagd November 18, 2022 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lovelos Inlagd November 18, 2022 Dela Inlagd November 18, 2022 53 minuter sedan, skrev audirs2: Skäggmes, ganska så vanlig i vassruggar vid sjöar och vattendrag i Sverige! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd November 18, 2022 Dela Inlagd November 18, 2022 45 minuter sedan, skrev lovelos: Skäggmes, ganska så vanlig i vassruggar vid sjöar och vattendrag i Sverige! 🙂 Den ser så jäkla ball ut bara!😋 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 18, 2022 Dela Inlagd November 18, 2022 han hette @Kenneth4618 grymta han fram 😉 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu