Oregistrerad Inlagd Maj 24, 2020 Dela Inlagd Maj 24, 2020 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd Maj 24, 2020 Dela Inlagd Maj 24, 2020 (ändrad) Nära till naturen Ändrades Maj 24, 2020 av JJC Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Maj 24, 2020 Dela Inlagd Maj 24, 2020 37 minuter sedan, skrev Naam kaeng: Vilda djur ska inte ha ett jävla koppel som apan har😡 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Maj 24, 2020 Dela Inlagd Maj 24, 2020 3 minuter sedan, skrev L200: Vilda djur ska inte ha ett jävla koppel som apan har😡 Instämmer fullständigt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 26, 2020 Dela Inlagd Maj 26, 2020 Nästan så somnar själv här! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Maj 27, 2020 Dela Inlagd Maj 27, 2020 Vet tyvärr ej hur det gick, men hoppas de fick loss den, både djurambulans och brandmän på plats. Hörde dock att brandmännen inte kunde använda sin stege då det var massa spårvagnskablar med ström (och volt) i vägen och hon i djurambulansen hade för korta pinnar (med snara), men de hittade kanske en vanlig stege. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
moobin Inlagd Maj 27, 2020 Dela Inlagd Maj 27, 2020 min anka som heter Häpp-iii Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 15, 2020 Dela Inlagd Juni 15, 2020 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 20, 2020 Dela Inlagd Juli 20, 2020 Cool kisse! Har själv vart där vid denna sjön! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Augusti 14, 2020 Dela Inlagd Augusti 14, 2020 Svårt att jobba hemifrån idag Finfrämmat i trädgården Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 15, 2020 Dela Inlagd Augusti 15, 2020 Här var det ,,,,,mooorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tekkor Inlagd Augusti 16, 2020 Dela Inlagd Augusti 16, 2020 On 2020-05-24 at 09:22, skrev L200: Vilda djur ska inte ha ett jävla koppel som apan har😡 Så klart det inte är kul för apan...... Men....Hur ser du på läget för svenska kor/tjurar, eller höns i små burar i sverige? Reagerar du lika starkt eller blundar du för sanningen om det som sker i sverige? Men jäklar om det sker i Thailand.... Så vart kommer dina frukost ägg från. Vart kommer din mjölk ifrån. Har du varit i en svensk djurpark. Ja listan kan bli lång där det blir mer skit i sverige än vad du gnäller om sker Thailand.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 12, 2020 Dela Inlagd September 12, 2020 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 17, 2020 Dela Inlagd September 17, 2020 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 17, 2020 Dela Inlagd September 17, 2020 Sötchock! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd September 26, 2020 Dela Inlagd September 26, 2020 När jag kom hem efter jobbet igår satt den här sparvhöken vid vägen och såg lite vilsen ut Såg blod runt munnen så jag trodde den var skadad så jag satte mig ner på huk framför den och den bara tittade på mig. Först när jag sträckte fram handen till den flög den med möda upp i en gran alldeles ovanför och satt där sedan Tror den kanske nyss kalasat på ett byte så den var "proppmätt" för den verkade inte skadad Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 27, 2020 Dela Inlagd September 27, 2020 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Oktober 5, 2020 Dela Inlagd Oktober 5, 2020 Mitt problem är inte mus-arm utan katt-arm !! Hon blev sur Här då ? Trött !!! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 5, 2020 Dela Inlagd Oktober 5, 2020 36 minuter sedan, skrev Tallviking: Mitt problem är inte mus-arm utan katt-arm !! Hon blev sur Här då ? Trött !!! Nu får ådi-gubben ribba.🤣🤣 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Oktober 5, 2020 Dela Inlagd Oktober 5, 2020 Fan vad balla missar! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bananen Inlagd Oktober 5, 2020 Dela Inlagd Oktober 5, 2020 Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Oktober 19, 2020 Dela Inlagd Oktober 19, 2020 Katt 1"tror du det blir vinter i år åxå"? Katt 2 "ja fan det blir det nog, vi går och lägger oss igen"! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd November 2, 2020 Dela Inlagd November 2, 2020 Damsällskap i soffan Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd November 2, 2020 Dela Inlagd November 2, 2020 On 2020-10-05 at 22:06, skrev Bananen: Giraffen måste ha skrevat som fan med benen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bananen Inlagd November 2, 2020 Dela Inlagd November 2, 2020 16 minuter sedan, skrev Alarik: Giraffen måste ha skrevat som fan med benen. Ja, antagligen. Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu