Oregistrerad Inlagd Maj 18, 2019 Dela Inlagd Maj 18, 2019 Så kom han hem med en skogsmus.... Tack, men jag föredrar salta nötter säger husse.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Maj 25, 2019 Dela Inlagd Maj 25, 2019 On 2018-09-06 at 19:44, skrev audirs2: Vilken söt mjau!☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 27, 2019 Dela Inlagd Maj 27, 2019 Tax katt? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Maj 27, 2019 Dela Inlagd Maj 27, 2019 Precis nyss, skrev audirs2: Tax katt? Munchkin-katt Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 27, 2019 Dela Inlagd Maj 27, 2019 13 minuter sedan, skrev Tallviking: Munchkin-katt Aldrig sett förut, sällsynt? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Maj 27, 2019 Dela Inlagd Maj 27, 2019 Såg denna fågel i Långbroparken för första gången. Ingen aning om vad det är för något?Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Maj 27, 2019 Dela Inlagd Maj 27, 2019 16 minuter sedan, skrev audirs2: Aldrig sett förut, sällsynt? Ja ganska. Framavlad ras Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd Maj 27, 2019 Dela Inlagd Maj 27, 2019 50 minuter sedan, skrev Peolito: Såg denna fågel i Långbroparken för första gången. Ingen aning om vad det är för något? En Gråhäger Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenke Inlagd Maj 28, 2019 Dela Inlagd Maj 28, 2019 On 2019-05-27 at 13:45, skrev Peolito: Såg denna fågel i Långbroparken för första gången. Ingen aning om vad det är för något? Skickat från min iPhone med Tapatalk Gråhäger kanske https://sv.wikipedia.org/wiki/Gråhäger Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 28, 2019 Dela Inlagd Maj 28, 2019 On 2019-05-27 at 08:45, skrev Peolito: Såg denna fågel i Långbroparken för första gången. Ingen aning om vad det är för något? Skickat från min iPhone med Tapatalk En mås! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 24, 2019 Dela Inlagd Juni 24, 2019 Ed et läggdags så e det!😁 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Juni 30, 2019 Dela Inlagd Juni 30, 2019 Tänkt skaffa mig ett husdjur ett tag och kollat läget, är inte så mainstream som att skaffa hund/katt så hört att humlor ska vara bra husdjur, sociala, rumsrena och trevliga. Skaffade en på Götaplatsen, döpte honom till Hubbe. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Juni 30, 2019 Dela Inlagd Juni 30, 2019 Familjen Svan, ja utan Gunde då förstås men han är nog och letar nyckel eller nåt... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 30, 2019 Dela Inlagd Juni 30, 2019 1 timme sedan, skrev Benriach: Familjen Svan, ja utan Gunde då förstås men han är nog och letar nyckel eller nåt... Ingen Lennart heller då? I Gävle fyllde nya citymaskoten ett år häromdagen jag var lyckligt ovetande fram till dess om hens existens. Feminist PK-maffian har slagit sin klövrar i detta också... Hen borde väl heta G(r)eta /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Raggarn Inlagd Juli 1, 2019 Dela Inlagd Juli 1, 2019 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 10, 2019 Dela Inlagd Juli 10, 2019 Svensk klassik å och bäck-fisk utanför Gävle centralstation enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juli 15, 2019 Dela Inlagd Juli 15, 2019 Ibland önskar man att man var katt... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd Augusti 28, 2019 Dela Inlagd Augusti 28, 2019 (ändrad) Förstår att du är besviken på mig vännen men nu är det faktiskt dags att bli av med kulorna. Din kompis har förståss redan dragit. Han får jag leta upp först så är det väl lika bra att åka in sen och få det överstökat, eller hur. Ändrades Augusti 28, 2019 av Nakhon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 29, 2019 Dela Inlagd Augusti 29, 2019 On 2019-07-15 at 05:40, skrev Soengsang: Ibland önskar man att man var katt... Ja dom jäklarna kan verkligen njuta av livet! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 29, 2019 Dela Inlagd Augusti 29, 2019 33 minuter sedan, skrev audirs2: Ja dom jäklarna kan verkligen njuta av livet! Med tanke på inlägget innan ditt så vete fan 😀 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Captain Morgan Inlagd September 5, 2019 Dela Inlagd September 5, 2019 Man hittar alltid någon att dela en flaska rom med. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Captain Morgan Inlagd September 6, 2019 Dela Inlagd September 6, 2019 A bit wild but still a virgin. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 18, 2019 Dela Inlagd September 18, 2019 Titta papi, jag kan klättra!Du kommer aldrig att hitta mig! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd September 19, 2019 Dela Inlagd September 19, 2019 Då jag var i Södertälje för några dagar sedan så besökte jag Scanias fabrik och där fick jag syn på en udda fågel. Njae, egentligen så var det ju naturligtvis inte en fågel men en udda syn i gatubilden. Mickel som vanligtvis är ganska skygg rörde sig ganska hemtamt runt fabriksområdet. Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 19, 2019 Dela Inlagd September 19, 2019 (ändrad) 35 minuter sedan, skrev Luke the Drifter: Då jag var i Södertälje för några dagar sedan så besökte jag Scanias fabrik och där fick jag syn på en udda fågel. Njae, egentligen så var det ju naturligtvis inte en fågel men en udda syn i gatubilden. Mickel som vanligtvis är ganska skygg rörde sig ganska hemtamt runt fabriksområdet. Luke the Drifter Måste vara Scania Micke! Han ser välnärd ut! Såg du Tunga rallyt? Ville åka men frugan ville annat! Ändrades September 19, 2019 av audirs2 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu