Oregistrerad Inlagd Maj 18, 2018 Dela Inlagd Maj 18, 2018 Dottern ropade till mig i går kväll att ett rådjur drack ur vår damm på tomten. Jag sprang till fönstret och rådjuret gick in bakom vår höga häck. Sedan tittade rådjuret fram bakom häcken. Fast det var inget rådjur...... (Djuret syns till höger om häcken längst bort i bild - djuret inzoomat. Djuret är större än en räv.....) Varg eller lokatt? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Maj 18, 2018 Dela Inlagd Maj 18, 2018 18 minuter sedan, skrev Naam kaeng: Varg eller lokatt? Jag gissar på att det är en hund. Får man göra det? Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Maj 18, 2018 Dela Inlagd Maj 18, 2018 9 minuter sedan, skrev Fritz: Jag gissar på att det är en hund. Får man göra det? Fritz.. Det får man visst göra. (Fast det var inte rätt) 😜 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 20, 2018 Dela Inlagd Maj 20, 2018 Mickel räv "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenke Inlagd Maj 21, 2018 Dela Inlagd Maj 21, 2018 On 2018-05-18 at 19:55, skrev Naam kaeng: Dottern ropade till mig i går kväll att ett rådjur drack ur vår damm på tomten. Jag sprang till fönstret och rådjuret gick in bakom vår höga häck. Sedan tittade rådjuret fram bakom häcken. Fast det var inget rådjur...... (Djuret syns till höger om häcken längst bort i bild - djuret inzoomat. Djuret är större än en räv.....) Varg eller lokatt? med dom öronen borde det vara en lokatt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Maj 21, 2018 Dela Inlagd Maj 21, 2018 15 timmar sedan, skrev Enis: Mickel räv Enligt jourhavande biolog på Naturhistoriska riksmuseet så är det räv. Men de kan väl ha fel även dem.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 23, 2018 Dela Inlagd Maj 23, 2018 Dont fuck with me! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Juni 14, 2018 Dela Inlagd Juni 14, 2018 Det ser ut som att en bäverfamilj satt bo i Mörtviken/Vinterviken. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 30, 2018 Dela Inlagd Juni 30, 2018 On 2018-05-18 at 14:55, skrev Naam kaeng: Dottern ropade till mig i går kväll att ett rådjur drack ur vår damm på tomten. Jag sprang till fönstret och rådjuret gick in bakom vår höga häck. Sedan tittade rådjuret fram bakom häcken. Fast det var inget rådjur...... (Djuret syns till höger om häcken längst bort i bild - djuret inzoomat. Djuret är större än en räv.....) Varg eller lokatt? Varg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 12, 2018 Dela Inlagd Juli 12, 2018 Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 14, 2018 Dela Inlagd Juli 14, 2018 Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 14, 2018 Dela Inlagd Juli 14, 2018 56 minuter sedan, skrev Tallviking: Fyllkatt! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 21, 2018 Dela Inlagd Juli 21, 2018 Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juli 26, 2018 Dela Inlagd Juli 26, 2018 Fick just bild från närmaste grannen ( en bit från mig) Han hade besök på tomten. Fader och son - eller moder och dotter, who knows...... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 26, 2018 Dela Inlagd Juli 26, 2018 1 timme sedan, skrev Naam kaeng: Fick just bild från närmaste grannen ( en bit från mig) Han hade besök på tomten. Fader och son - eller moder och dotter, who knows...... Är det "grävmaskiner"? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 27, 2018 Dela Inlagd Juli 27, 2018 Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 27, 2018 Dela Inlagd Juli 27, 2018 1 timme sedan, skrev Tallviking: Blykatt? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 29, 2018 Dela Inlagd Juli 29, 2018 Glasskatt! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Augusti 8, 2018 Dela Inlagd Augusti 8, 2018 Internationella katt-dagen idag ju ! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd Augusti 8, 2018 Dela Inlagd Augusti 8, 2018 Inte de bästa bilder men vildsvin 2 till 3 meter från ser man inte varje dag. Vilken upplevelse de bara dyker upp och efter 1 minut är de borta. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Augusti 18, 2018 Dela Inlagd Augusti 18, 2018 Smulan är glad att Husse är hemma från semestern Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 18, 2018 Dela Inlagd Augusti 18, 2018 53 minuter sedan, skrev Tallviking: Smulan är glad att Husse är hemma från semestern Ja dom små liven saknar nog sina hussar och mattar! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd Augusti 18, 2018 Dela Inlagd Augusti 18, 2018 En konstig krabat som poserade för mig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 18, 2018 Dela Inlagd Augusti 18, 2018 https://www.expressen.se/kvallsposten/katten-rufus-har-blivit-kand-som-ica-rufus/ Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd September 4, 2018 Dela Inlagd September 4, 2018 odjuret och skönheten i nämnd ordning.😁 BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu