audirs2 Inlagd Augusti 16, 2017 Dela Inlagd Augusti 16, 2017 En Kia Cayenne huv är alltid varm å skön säger Tussen som nu är över 10 bast gammal! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd September 15, 2017 Dela Inlagd September 15, 2017 Kan de här Geckoödlorna bli irriterade och bitas, sonen i huset är livrädd för dem. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd September 15, 2017 Dela Inlagd September 15, 2017 18 minuter sedan, skrev stefan5300: Kan de här Geckoödlorna bli irriterade och bitas, sonen i huset är livrädd för dem. Är inte det en Tokay?... stämmer det, så står det lite om den här.... http://www.thailandbreeze.com/geckos-in-Thailand.html Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 15, 2017 Dela Inlagd September 15, 2017 Hemma i Sukhothai, thung Saliam finns det tydligen orange fladdermus, aldrig hört talas om /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd September 15, 2017 Dela Inlagd September 15, 2017 9 minuter sedan, skrev Enis: Hemma i Sukhothai, thung Saliam finns det tydligen orange fladdermus, aldrig hört talas om /Enis Dom kallas "Painted Bats" Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Oktober 22, 2017 Dela Inlagd Oktober 22, 2017 Katt och Mus ! Smulan håller sig nära mig hela tiden Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Oktober 22, 2017 Dela Inlagd Oktober 22, 2017 32 minuter sedan, skrev Tallviking: Katt och Mus ! Smulan håller sig nära mig hela tiden "Mys katt"! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd November 4, 2017 Dela Inlagd November 4, 2017 Lördagsmys Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd November 4, 2017 Dela Inlagd November 4, 2017 Ta hit kyckling helvetet fort,,,annars! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd November 5, 2017 Dela Inlagd November 5, 2017 https://www.aftonbladet.se/nyheter/godanyheter/a/6r0b8/katten-molle-halsar-kunder-valkomna--till-matbutiken Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd November 6, 2017 Dela Inlagd November 6, 2017 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd November 27, 2017 Dela Inlagd November 27, 2017 Ge fan i min mus, säger Tussen! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 25, 2017 Dela Inlagd December 25, 2017 skapligt avslappnad sovstil enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 25, 2017 Dela Inlagd December 25, 2017 16 minuter sedan, skrev Enis: skapligt avslappnad sovstil enis Ser jag inte en pöl till höger om granen? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd December 29, 2017 Dela Inlagd December 29, 2017 Inte Dagens Med tydligen Problem med dessa i BKK! Ormar har ökat explosionsartat i Bangkok Det finns över 200 sorters ormar i Thailand och antalet ringlande djur i folks hem har ökat explosionsartat de senaste åren. 2012 registrerades cirka 10 000 orminvasioner. Fem år senare, 2017, har man fångat 31 801 ormar hittills. De flesta ormarna som fångas in tas till djurparker och släpps sedan ut i det fria igen. Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 10, 2018 Dela Inlagd Januari 10, 2018 Öka värmen gubbjävel, säger Tussen! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Januari 10, 2018 Dela Inlagd Januari 10, 2018 On 2017-11-04 at 12:00, skrev Tallviking: Lördagsmys Ser ut som min ”Prinsessa”. Som var oerhört nyfiken på köttfärsen jag stekte idag. Fast....jag var ju till veterinären för någon månad sedan då ”Prinsessan” vägrade sätte ner en baktass. Och veterinären lyfte upp katten, tittade och bände isär tassar, och sade; -”Vad jag till att börja med kan säga......är att Prinsessan är en Prins.... Så nu återstår namnbyte.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Januari 10, 2018 Dela Inlagd Januari 10, 2018 11 minuter sedan, skrev Naam kaeng: Ser ut som min ”Prinsessa”. Som var oerhört nyfiken på köttfärsen jag stekte idag. Fast....jag var ju till veterinären för någon månad sedan då ”Prinsessan” vägrade sätte ner en baktass. Och veterinären lyfte upp katten, tittade och bände isär tassar, och sade; -”Vad jag till att börja med kan säga......är att Prinsessan är en Prins.... Så nu återstår namnbyte.. Det kanske är en katt-oey? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 10, 2018 Dela Inlagd Januari 10, 2018 24 minuter sedan, skrev Naam kaeng: Ser ut som min ”Prinsessa”. Som var oerhört nyfiken på köttfärsen jag stekte idag. Fast....jag var ju till veterinären för någon månad sedan då ”Prinsessan” vägrade sätte ner en baktass. Och veterinären lyfte upp katten, tittade och bände isär tassar, och sade; -”Vad jag till att börja med kan säga......är att Prinsessan är en Prins.... Så nu återstår namnbyte.. Du skall inte ha katt, eller jo det skall du! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Januari 10, 2018 Dela Inlagd Januari 10, 2018 4 minuter sedan, skrev audirs2: Du skall inte ha katt, eller jo det skall du! Skall ... (hundskall) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Januari 20, 2018 Dela Inlagd Januari 20, 2018 Lunchgäster i trädgården Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lovelos Inlagd Januari 25, 2018 Dela Inlagd Januari 25, 2018 Hade besök av Domherre utanför fönstret! Lovelos Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Februari 28, 2018 Dela Inlagd Februari 28, 2018 https://www.expressen.se/omtalat/bilagaren-horde-mystiska-ljud-under-motorhuven-/ Denna skulle jag aldrig röra! Fast den såg snäll ut, gjorde inget utfall alls! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Mars 30, 2018 Dela Inlagd Mars 30, 2018 What da fack?? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Mars 30, 2018 Dela Inlagd Mars 30, 2018 Gick in i dotterns rum. Hon har massor av gosedjur i sängen. Eller, är det verkligen gosedjur..... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu