Raggarn Inlagd Juli 2, 2015 Dela Inlagd Juli 2, 2015 Super svalkar sig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juli 2, 2015 Dela Inlagd Juli 2, 2015 Besök igår vid 22.30 tiden. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juli 2, 2015 Dela Inlagd Juli 2, 2015 Det är något med mig och fåglar. De tycks dö framför mina fötter mest hela tiden. Idag låg denna utanför huset. Pippus fåglus DSC_0011.jpg I morse var det dags igen,,,, Håll er på himlen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juli 2, 2015 Dela Inlagd Juli 2, 2015 Alice har fått ett nytt djur. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Juli 2, 2015 Dela Inlagd Juli 2, 2015 Alice har fått ett nytt djur. Och du då herr Puff vad har du för husdjur!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Juli 2, 2015 Dela Inlagd Juli 2, 2015 I morse var det dags igen,,,, DSC_0014.jpg Håll er på himlen! BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juli 2, 2015 Dela Inlagd Juli 2, 2015 Och du då herr Puff vad har du för husdjur!! Det vill du inte veta hahaha. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juli 2, 2015 Dela Inlagd Juli 2, 2015 post-6637-0-28355800-1435822609_thumb.jpg Där fick jag upprättelse! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Juli 2, 2015 Dela Inlagd Juli 2, 2015 I morse var det dags igen,,,, DSC_0014.jpg Håll er på himlen! Ge fan i luftgeväret då Skämt åsido så vet jag att du inte skjuter dom. Ville bara skojja lite. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chan2014 Inlagd Juli 15, 2015 Dela Inlagd Juli 15, 2015 Har normalt inga problem med ormar, ser dom dagligen i farmen, men giftiga ormar inne i trädgården med hundar och andra husdjur tycker jag inte om, någon art träd viper, vävnad förstörande gift. Hälsningar Chan2014 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd Juli 15, 2015 Dela Inlagd Juli 15, 2015 Har normalt inga problem med ormar, ser dom dagligen i farmen, men giftiga ormar inne i trädgården med hundar och andra husdjur tycker jag inte om, någon art träd viper, vävnad förstörande gift. Hälsningar Chan2014 En Green Pit Viper. På svenska kallar vi familjen "palmhuggormar" En grupp heter Trimeresurus på latin och dom är oftast röda en bit in på svansen. Dom har långa gifttänder då dom lever i träden där huvudfödan är fåglar. Bettet är fruktansvärt smärtsamt men leder sällan till döden. Har burit iväg ett par från tomten. Men som du säger man vill inte riskera sina husdjur så nästa giftorm kommer tyvärr att få släppa livet till. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd Juli 17, 2015 Dela Inlagd Juli 17, 2015 Dagens djur måste bli denna modiga kaninhona. Modersinstinkten är inte att leka med. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 23, 2015 Dela Inlagd Juli 23, 2015 Den här kan japanska, sarigato! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juli 24, 2015 Dela Inlagd Juli 24, 2015 Familjen har fått tillökning. Denna gång en sk. minihamster. Jag kan garantera att jag efter några öl kommer trampa ihjäl fanskapet och hamna på allas svarta lista. Han heter Putte förresten. Vidare hade jag en krabat som var nära tomten i morse. Säkert en myskhjort från Mongoliet, fast jag är inte säker. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mikedo58 Inlagd Juli 24, 2015 Dela Inlagd Juli 24, 2015 Några kaniner hos en granne i Krasang, Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Juli 24, 2015 Dela Inlagd Juli 24, 2015 Några kaniner hos en granne i Krasang, Buriram. Det var ju en fin kaninbur, thailändare och deras djurhållning är fantastisk. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 25, 2015 Dela Inlagd Juli 25, 2015 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Juli 25, 2015 Dela Inlagd Juli 25, 2015 En wallaby, var har du hamnat? Det var oväntat i alla fall. Trodde först det var en hare. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 25, 2015 Dela Inlagd Juli 25, 2015 En wallaby, var har du hamnat? Det var oväntat i alla fall. Trodde först det var en hare. Wallaby är ett pungdjur Detta är en stor mara, ett gigantiskt marsvin :-) Enis Skickat från min iPhone med Tapatalk "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Juli 25, 2015 Dela Inlagd Juli 25, 2015 Wallaby är ett pungdjur Detta är en stor mara, ett gigantiskt marsvin :-) Enis Skickat från min iPhone med TapatalkSåg ut som en wally i alla fall, mara visste jag inte ens om att det fanns. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Augusti 2, 2015 Dela Inlagd Augusti 2, 2015 Familje promenad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mikedo58 Inlagd Augusti 2, 2015 Dela Inlagd Augusti 2, 2015 Några änder i Stångån i Linköping, nära Tannefors slussar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 4, 2015 Dela Inlagd Augusti 4, 2015 Hej! Jag heter Tussen och är en kanin på äldreboendet i Värmdö! (lika bra och börja öva på detta ) Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 8, 2015 Dela Inlagd Augusti 8, 2015 Denna lilla gynnare höll jag på att trampa ihjäl igår. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Augusti 10, 2015 Dela Inlagd Augusti 10, 2015 Finfrämmat i trädgården idag på morgonen När jag gick ut på altanen för att ropa in katten bara tittade han på mig lite med brydde sig inte så mycket Han ligger där och mer eller mindre sover fortfarande Undrar om man vågar gå genom trädgården till bussen ? Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu