lovelos Inlagd November 2, 2014 Dela Inlagd November 2, 2014 (ändrad) Tror fortfarande på Sumpbäver då den påminner mer om sina släktingar Capybaran eller Marsvinet i huvudet än en sork som Bisamråttan är släkt med! Svårt att se på bilderna men Sumpbävern skall ha en rund svans i genomskärning, medans Bisamråttans svans är något tillplattad från sidorna. Lovelos En film med Nutria som matas i just Prag: https://www.youtube.com/watch?v=fpDfmwyOF0I Ändrades November 2, 2014 av lovelos Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd November 6, 2014 Dela Inlagd November 6, 2014 Här skall det sovas, sommaren är slut! Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzz! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd November 11, 2014 Dela Inlagd November 11, 2014 Vilka satans jävla as, såg denna hundstackare i buren för 2 1/2 vecka sedan när vi var på "transportstyrelsen" i komunstaden, igår var vi tillbaka och den var fortfarande i buren, varför är så många Thailändare så totalt respektlösa mot djur, varför inte avliva den. Påtalade detta för dem men de bara tittade på mig som om jag vore dum i huvudet, givetvis så fick jag ju bannor av frugan då det inte var mitt problem. Som djurvän gör det mig så ledsen och förbannad att se detta, må dessa hundägare själva ligga och ruttna bort och ingen bryr sig. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd November 11, 2014 Dela Inlagd November 11, 2014 Vilka satans jävla as, såg denna hundstackare i buren för 2 1/2 vecka sedan när vi var på "transportstyrelsen" i komunstaden, igår var vi tillbaka och den var fortfarande i buren, varför är så många Thailändare så totalt respektlösa mot djur, varför inte avliva den. Påtalade detta för dem men de bara tittade på mig som om jag vore dum i huvudet, givetvis så fick jag ju bannor av frugan då det inte var mitt problem. Som djurvän gör det mig så ledsen och förbannad att se detta, må dessa hundägare själva ligga och ruttna bort och ingen bryr sig. 005.JPG Ja fy fan gör ont i hjärtat att se !!!! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd November 11, 2014 Dela Inlagd November 11, 2014 Ja fy fan gör ont i hjärtat att se !!!! Ja alla är ju inte lika bortskämda som mina hundar, den här jycken tillbringar nog 21-22 timmar per dygn bredvid mig BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 12, 2014 Dela Inlagd November 12, 2014 Blev kompis med denna i Mae Phim, den fick litta kylling av maj när vi käkade på stranden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd November 12, 2014 Dela Inlagd November 12, 2014 Den här katten har ett ganska skönt liv, men så är det ju Herr Chang också, på den här bilden övervakar han om det blir nåt godis till han i samband med matlagning Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd November 15, 2014 Dela Inlagd November 15, 2014 Syrrans nya "baby" En liten Russkiy Toy Terrier på 8 veckor Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd November 16, 2014 Dela Inlagd November 16, 2014 Nu var jag elak mot min hund BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd November 16, 2014 Dela Inlagd November 16, 2014 Kan den sitta vackert? Jag vet hur man kan få dom att ligga på rygg i alla fall, stäng av pumpen. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd November 16, 2014 Dela Inlagd November 16, 2014 Nu var jag elak mot min hund 001.JPG Med sådan husse får nog dom stå ut med en hel del If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd November 27, 2014 Dela Inlagd November 27, 2014 Vilka jäkla bestar! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 1, 2014 Dela Inlagd December 1, 2014 No coments! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd December 1, 2014 Dela Inlagd December 1, 2014 Ja alla är ju inte lika bortskämda som mina hundar, den här jycken tillbringar nog 21-22 timmar per dygn bredvid mig Är du i samma sinnesläge då, 21-22 tim per dygn? Du skulle skaffa en tjur också, han skulle älska dig manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd December 1, 2014 Dela Inlagd December 1, 2014 Är du i samma sinnesläge då, 21-22 tim per dygn? Du skulle skaffa en tjur också, han skulle älska dig Problemet är väl att hitta en tillräckligt stor säng BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 1, 2014 Dela Inlagd December 1, 2014 Grabben haur hotat med å skaffa hund nästa år, blir väl en labbe då....själv vill jau ha en pinscher om jau lever. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jrk Inlagd December 12, 2014 Dela Inlagd December 12, 2014 Lejonkungen av Koh Chang som bor på ett apotek. Jrk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd December 12, 2014 Dela Inlagd December 12, 2014 Det här är Mok som blev min bästa polare i kärringens by. Maken till glad och snäll hund får man leta efter. Tyvärr blev Mok mördad för ett tag sen, förgiftad. Kommer kännas tomt nästa gång jag kommer dit och inte möts av en svansviftande Mok som förföljer mig överallt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 12, 2014 Dela Inlagd December 12, 2014 Det här är Mok som blev min bästa polare i kärringens by. Maken till glad och snäll hund får man leta efter. Tyvärr blev Mok mördad för ett tag sen, förgiftad. Kommer kännas tomt nästa gång jag kommer dit och inte möts av en svansviftande Mok som förföljer mig överallt. RIP Mokki! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd December 12, 2014 Dela Inlagd December 12, 2014 No coments! Sådan Husse sådan Hund he he. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 12, 2014 Dela Inlagd December 12, 2014 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 12, 2014 Dela Inlagd December 12, 2014 Sådan Husse sådan Hund he he. Har Husse hund? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd December 19, 2014 Dela Inlagd December 19, 2014 Såg denna skapelse i byn idag, verkar nästan att vara en korsning mellan hund och gris. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bosse 15 Inlagd December 24, 2014 Dela Inlagd December 24, 2014 God jul på er! Även solen har sina fläckar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Januari 7, 2015 Dela Inlagd Januari 7, 2015 Varje morgon kommer det en Brun Majna till min sodaveranda och tar några bitar Pedigree hundfoder. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu