chan2013 Inlagd Januari 26, 2014 Dela Inlagd Januari 26, 2014 (ändrad) Far inte med bilder? Ändrades Januari 26, 2014 av chan2013 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd Januari 26, 2014 Dela Inlagd Januari 26, 2014 Östlig Egrett Häger. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 26, 2014 Dela Inlagd Januari 26, 2014 Östlig Egrett Häger. Nä, ,,,Olle Häger väl?? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Januari 26, 2014 Dela Inlagd Januari 26, 2014 Min hund OZZY Igen:) ozz.jpg /Holst Snygg hund.. Å en bra bild.. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
maakaao Inlagd Januari 26, 2014 Dela Inlagd Januari 26, 2014 Denna veckas djur här i skogen! Idag var vi runt och kontrollerade åtelplatserna, det är mycket vilt som kommer fram på nätterna och får sig lite att äta. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd Januari 30, 2014 Dela Inlagd Januari 30, 2014 Cookie går oroligt omkring och undrar "va tusan är det på gång nu"? När vi gjorde förberedelserna för vår "Husvälsignelse ceremoni" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Februari 9, 2014 Dela Inlagd Februari 9, 2014 Letade igenom hela huset efter katten ! Hittade henne till slut i en tvättkort Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oscar Inlagd Februari 10, 2014 Dela Inlagd Februari 10, 2014 Vi är 'översvämmade' med sådana här minifåglar nu, men mycket svåra att få på bild. Olive-Backed Sunbird, Nectarinia jugularis, hona. Så här bor de. Oscar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Februari 10, 2014 Dela Inlagd Februari 10, 2014 Vävarfåglar ? Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Februari 10, 2014 Dela Inlagd Februari 10, 2014 Letade igenom hela huset efter katten ! Hittade henne till slut i en tvättkort IMG_0059.JPG Dom e inte mycket ute nu eller hur? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Februari 10, 2014 Dela Inlagd Februari 10, 2014 På min filt ligger bara jag,,grrrrrrrrrrrrrrrrr!!! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oscar Inlagd Februari 10, 2014 Dela Inlagd Februari 10, 2014 Olive-Backed Sunbird, Nectarinia jugularis, hona. Oscar. Hoppsan, hade fel (kanske intehelt ovanligt). Hane ska det vara. Honan ser ut så här (gammal bild). Och, så här står det i boken. Oscar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd Mars 9, 2014 Dela Inlagd Mars 9, 2014 Tja nåt sånt där, kommer det väl även att se ut för mig, när det äntligen är dags för lite semester.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Mars 9, 2014 Dela Inlagd Mars 9, 2014 Någon sitter bredvid mig och vill något. Kanske tomt i matskålen. Får gå och titta ! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd Mars 9, 2014 Dela Inlagd Mars 9, 2014 Vävarfåglar ? Nej Vävarfåglarna är närbesläktade med finkar, solfåglarna är nektarfåglar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 9, 2014 Dela Inlagd Mars 9, 2014 En liten stilstudie av min högst egensinniga Tyskterrier... Hon är lite hungrig tror jag eller jag vet, hon är alltid hungrig och äter allt tex, råa morötter, blomkål, potatisskal (solly Ronny) rå potatis...Allt http:// Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd Mars 9, 2014 Dela Inlagd Mars 9, 2014 En liten stilstudie av min högst egensinniga Tyskterrier... Hon är lite hungrig tror jag eller jag vet, hon är alltid hungrig och äter allt tex, råa morötter, blomkål, potatisskal (solly Ronny) rå potatis...Allt http:// Hon har kanske sett på husse när han äter och är rädd att det inte ska bli något över till henne Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Mars 9, 2014 Dela Inlagd Mars 9, 2014 Tog en liten Söndagspromenad idag, och till min förskräckelse så mötte jag denna svenska korsning mellan kungskobra och pytonorm på vägen. Blev skiträdd och fick vända om... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 9, 2014 Dela Inlagd Mars 9, 2014 Hon har kanske sett på husse när han äter och är rädd att det inte ska bli något över till henne Mvh BBJ Hmm ja jag är rädd att du slog huven på spiken där... Nä men jag håller på att Observera...håller på att försöka lära henne att sluta hugga upp till armbågsleden när man ger henne nåt... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd Mars 16, 2014 Dela Inlagd Mars 16, 2014 Jaså.. Du är uttråkad du med. Men du befinner dig i Thailand iaf. Det gör f-n inte jag. Så, va glad för bövelen.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Mars 16, 2014 Dela Inlagd Mars 16, 2014 Sko tjuven Leo! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lennie Inlagd Mars 16, 2014 Dela Inlagd Mars 16, 2014 Hej,ang.tidigare inlagg om tusenfotingar,den har krabaten satt pa min ytterdorr for en stund sedan,detta ar den riktigt giftiga arten,alltid lika spannande pa farmen,nya upplevelser varje dag. Halsningar Chan2011 Cien pie tror inte den är så giftig som du vill påpeka Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Mars 16, 2014 Dela Inlagd Mars 16, 2014 Den ormen kan nog va lika stark som en Gotlänning!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Mars 22, 2014 Dela Inlagd Mars 22, 2014 Någon som vet vad det är for utväxt en av mina hundar har på underläppen/käken. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Mars 22, 2014 Dela Inlagd Mars 22, 2014 Denna orm låg precis utanför baren i morse, giftig sa Thaisarna Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu