Oscar Inlagd Augusti 1, 2013 Dela Inlagd Augusti 1, 2013 Dagens plåga, bits gör de också. Bobygge i Mangoträdet. Vandringsleden går via närstående palm. Utrota dem får jag inte, käringen ska ha äggen. Oscar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Augusti 7, 2013 Dela Inlagd Augusti 7, 2013 Polarnas hundar hade det lite småtrevligt häromdan If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 7, 2013 Dela Inlagd Augusti 7, 2013 Polarnas hundar hade det lite småtrevligt häromdan Kan va dominans beteende osså! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Augusti 7, 2013 Dela Inlagd Augusti 7, 2013 Kan va dominans beteende osså! Man kanske skulle prova på jobbarkompisarna If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 15, 2013 Dela Inlagd Augusti 15, 2013 Wang ´chen e en söt vovve! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Moritz Inlagd Augusti 15, 2013 Dela Inlagd Augusti 15, 2013 Du får nog ge den mera mat så den fyller ut skinnet lite bättre. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 15, 2013 Dela Inlagd Augusti 15, 2013 Du får nog ge den mera mat så den fyller ut skinnet lite bättre. Är tyvärr inte min hund, annars så hade den vart lite större! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 21, 2013 Dela Inlagd Augusti 21, 2013 Hej! Jag heter Labben och det är jag som är grabben! Min andra kompis e lite trött bara, annars e det bra "klös" i hon! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 21, 2013 Dela Inlagd Augusti 21, 2013 Den e min kan du tro ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 22, 2013 Dela Inlagd Augusti 22, 2013 (ändrad) Den e min kan du tro ! Blir "kvack kvack" till middag ser jag! Ändrades Augusti 22, 2013 av audirs2 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mangokid Inlagd Oktober 3, 2013 Dela Inlagd Oktober 3, 2013 jycken lite trött... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Oktober 3, 2013 Dela Inlagd Oktober 3, 2013 Är väl mer en insekt än ett djur, men ett jävla odjur är det, helt livsfarligt, förorsakade blodvite då farsan skulle visa grabben hur den ser ut och låter, jo den låter, väser liksom! Rätt snygg, men livsfarlig! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Oktober 5, 2013 Dela Inlagd Oktober 5, 2013 Smulan: En som älskar kartonger av alla slag Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Oktober 6, 2013 Dela Inlagd Oktober 6, 2013 Smulan: En som älskar kartonger av alla slag P1020618.JPG P1020624.JPG Smulan ser ju inte så livsfarlig ut som Baa´s skalbagge . BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Oktober 6, 2013 Dela Inlagd Oktober 6, 2013 Skenet bedrar Vet inte hur många fåglar, möss etc hon släpat hem ! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Oktober 8, 2013 Dela Inlagd Oktober 8, 2013 En pervers hynda från obygden BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd November 11, 2013 Dela Inlagd November 11, 2013 Sockersött https://www.facebook.com/photo.php?v=181893485307934 Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd November 17, 2013 Dela Inlagd November 17, 2013 Bensinmackens vakthund Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd November 22, 2013 Dela Inlagd November 22, 2013 Vad är det här för en liten krabat ? En dryg decimeter lång. Det ser ut som om han inte trivs på betongen. Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 7, 2013 Dela Inlagd December 7, 2013 Katthuset är bästa platsen. Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 7, 2013 Dela Inlagd December 7, 2013 Räcker med en ljus idé Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 7, 2013 Dela Inlagd December 7, 2013 Räcker med en ljus idé P1020624.JPG Grymt cool misse! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 7, 2013 Dela Inlagd December 7, 2013 Japp Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sid Inlagd December 7, 2013 Dela Inlagd December 7, 2013 Wang ´chen e en söt vovve! Ser ut som min dotters mor efter att hon gick ner i vikt.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Seaserpent Inlagd December 7, 2013 Dela Inlagd December 7, 2013 Undrar vem som trivs bäst? I must offer apologies to the Panda Channel. The more I think about it, well it truly was the most intellectually stimulating channel in Thailand. www.seaserpent.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu