amja Inlagd April 3, 2013 Dela Inlagd April 3, 2013 Idag mår vissa bättre (andra är däckade med halsfluss) Mvh Amja "Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rebnel Inlagd April 5, 2013 Trådstartare Dela Inlagd April 5, 2013 En liten trollslända. Rebnel Det jag inte orkar göra idag tar vi en annan dag. # Len Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd April 5, 2013 Dela Inlagd April 5, 2013 Bäbis tukke.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd April 6, 2013 Dela Inlagd April 6, 2013 Idag mår vissa bättre (andra är däckade med halsfluss) leijja4.jpg Mvh Amja För att citera en annan skribent på detta forum "Jo, tjena" . Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
amja Inlagd April 6, 2013 Dela Inlagd April 6, 2013 För att citera en annan skribent på detta forum "Jo, tjena" . Halsflussen står jag för Mvh Amja "Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 6, 2013 Dela Inlagd April 6, 2013 Kompis som hälsade på! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nissehult_13 Inlagd April 7, 2013 Dela Inlagd April 7, 2013 <br /><br />Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2<br /><br />Mina hundar de är snälla Nissehult_13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ole Inlagd April 7, 2013 Dela Inlagd April 7, 2013 Der er lidt kedeligt lige nu, hvor kun lidt er grønt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd April 7, 2013 Dela Inlagd April 7, 2013 "För när storfiskarn talar om hur stora fiskar han får ja då skarvar han som han vill då räcker armarna inte till" Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baxarn Inlagd April 7, 2013 Dela Inlagd April 7, 2013 En stor hund som gillar att simma. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 7, 2013 Dela Inlagd April 7, 2013 En stor hund som gillar att simma. Boxer-mastift? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baxarn Inlagd April 7, 2013 Dela Inlagd April 7, 2013 Boxer-mastift? Jag kommer inte ihåg. Jag har "sprungit ihop" med ägaren på de tre senaste resorna på olika ställen men jag har alltid varit onykter så minnet sviktar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ole Inlagd April 8, 2013 Dela Inlagd April 8, 2013 Kedeligt og varmt i skoven bedre ved floden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rebnel Inlagd April 9, 2013 Trådstartare Dela Inlagd April 9, 2013 En liten fight mellan 2 tuk kee igår kväll mitt på golvet i köket. Dem var ca 25 - 30 cm stora. Fighten varade säkert 15 minuter innan dem skildes åt av mig med ett kvastskaft (sopade ut dem). Rebnel Det jag inte orkar göra idag tar vi en annan dag. # Len Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ole Inlagd April 14, 2013 Dela Inlagd April 14, 2013 I skovens vattenhål bliver alltid lidt snuskigt Så rart der ikke er langt til floden. men lidt smutsig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ole Inlagd April 15, 2013 Dela Inlagd April 15, 2013 fra morgen turen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ole Inlagd April 16, 2013 Dela Inlagd April 16, 2013 (ändrad) i dag er der problem. Vi är fast, älskade flodhäst. til konen sagde jeg (Hippopotamus) Är en hund? Ändrades April 16, 2013 av ole Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ole Inlagd April 16, 2013 Dela Inlagd April 16, 2013 men her, dagens tjej eller dagens dyr? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acdc Inlagd April 16, 2013 Dela Inlagd April 16, 2013 Grabbarna är med och firar Songkran ett välbehövligt dopp i 40 graders värme. Ha det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd April 17, 2013 Dela Inlagd April 17, 2013 Två nya krabater har vi fått hem.<br /><br />Två Golden som i princip blev övergivna, pga separation mellan en farang och hans Thaifru.<br />Frugan är med i någon typ av djurskyddsgrupp som hjälper övergivna eller sjuka djur, meningen var att vi endast skulle ha dessa 2 hundar tills nytt hem kunde hittas, men de var så trevliga så vi behåller dem..5 mån gamla är de.<br /><br /><br /><br /> Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd April 18, 2013 Dela Inlagd April 18, 2013 Två nya krabater har vi fått hem.<br /><br />Två Golden som i princip blev övergivna, pga separation mellan en farang och hans Thaifru.<br />Frugan är med i någon typ av djurskyddsgrupp som hjälper övergivna eller sjuka djur, meningen var att vi endast skulle ha dessa 2 hundar tills nytt hem kunde hittas, men de var så trevliga så vi behåller dem..5 mån gamla är de.<br /><br /><br /><br /> Attans söta, alla 3 krabaterna Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acdc Inlagd April 18, 2013 Dela Inlagd April 18, 2013 Den här krabaten satt och filosoferade i carporten i morse. Ha det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ole Inlagd April 20, 2013 Dela Inlagd April 20, 2013 fåglar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mikedo58 Inlagd April 20, 2013 Dela Inlagd April 20, 2013 Några måsfåglar på kajen vid Akers Brygge i Oslo igår (20 april). Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mangokid Inlagd April 21, 2013 Dela Inlagd April 21, 2013 lite eftermiddagsvila. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu