lovelos Inlagd Mars 30, 2012 Dela Inlagd Mars 30, 2012 Silkes Häger provar jaktlyckan i kanal vid Patong Beach Phuket. Lovelos Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Mars 30, 2012 Dela Inlagd Mars 30, 2012 Proppmätt Blå vit, måste va en Göteborgare! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd Mars 31, 2012 Dela Inlagd Mars 31, 2012 Min kära sambo matar elefanter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Mars 31, 2012 Dela Inlagd Mars 31, 2012 Hunden min som fick 9 valpar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clas391 Inlagd Mars 31, 2012 Dela Inlagd Mars 31, 2012 Insekter är väl även det djur...den här krabaten, c:a 7-8 cm mellan "tåspetsarna" har flyttat in i vårt kök. Så länge den håller sig i takvrån får den vara ifred, annars vetefåglarna om jag törs lämna den fri i huset, kan bli förvisning eller avrättning, beroende på om det är jag eller hustrun som ska agera. Ett litet passus, spindlar räknas inte till insekter, men det är ovidkommande. Lite suddig bild men är det den jag tror så finns de i både svart och grå version och är besläktade med luffar spindeln, det finns delade meningar om dessa spindlar, några säger att de är giftiga om än inte dödligt så smärtsamma bett, har inte provat och tänker inte göra det heller, däremot så har jag slagit ihjäl några stycken som har varit dumma nog att knalla in i huset. En chang är alltid en chang om än i ett sprucket glas Våga vägra fesbok Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clas391 Inlagd Mars 31, 2012 Dela Inlagd Mars 31, 2012 Får väl lägga in några djur från hemmets närhet En liten fågel som brukar komma på besök och suga i sej från blommorna Den här pajasen brukar knalla upp och ned för trädstammen inne hos grannen De här smakar gott i väl tillagat skick Till sist en "något" redgerad bild på kompisen En chang är alltid en chang om än i ett sprucket glas Våga vägra fesbok Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kongo24 Inlagd Mars 31, 2012 Dela Inlagd Mars 31, 2012 Blå vit, måste va en Göteborgare! Nä Grön Svart ska de va Christer/Arunee/Tawan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd April 1, 2012 Dela Inlagd April 1, 2012 Tva polare i Khao lak Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lovelos Inlagd April 10, 2012 Dela Inlagd April 10, 2012 Dagens kråka kommer från Georgetown i Penang Malaysia. Lovelos Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest borichiangmai Inlagd April 12, 2012 Dela Inlagd April 12, 2012 Träffade på denna krabat skorpion eller? långt spröt där taggen ska sitta någon som vet? Ha det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd April 12, 2012 Dela Inlagd April 12, 2012 Träffade på denna krabat skorpion eller? långt spröt där taggen ska sitta någon som vet? Ha det Tydligen en sån här: http://sv.wikipedia.org/wiki/Gisselskorpioner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Franco Inlagd April 12, 2012 Dela Inlagd April 12, 2012 Ett påskägg från Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd April 12, 2012 Dela Inlagd April 12, 2012 Min securitydog på Tong na pa Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bosse 15 Inlagd April 12, 2012 Dela Inlagd April 12, 2012 Stellan Även solen har sina fläckar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd April 12, 2012 Dela Inlagd April 12, 2012 Ingen ser mig väl ? Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oscar Inlagd April 20, 2012 Dela Inlagd April 20, 2012 Vi har jagat den här krabaten i vårt sovrum några dagar. Idag så fick vi den med stora öringhåven. Utlokerades, efter bildbevis, i 'spenaten'. Tokay Gecko. Oscar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd April 23, 2012 Dela Inlagd April 23, 2012 Grannens Max letar föda i våran fågelstuga mvh walle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd April 24, 2012 Dela Inlagd April 24, 2012 Livet är hårt just nu Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clas391 Inlagd April 24, 2012 Dela Inlagd April 24, 2012 Ett glödhett Issan, helt vindstilla och ingen svalka att finna. Men jag har hittat ett svalt och skönt ställe!!! En chang är alltid en chang om än i ett sprucket glas Våga vägra fesbok Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd April 24, 2012 Dela Inlagd April 24, 2012 Några 2,4,6 eller 8 fotingar från Thailand. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd April 24, 2012 Dela Inlagd April 24, 2012 (ändrad) Djuret i Mig hos Mait! Dagen efter kvällen före ? Ändrades April 24, 2012 av svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lovelos Inlagd April 25, 2012 Dela Inlagd April 25, 2012 Svartvit Stare, Sturnus contra, letar efter mask i Lumpini Park i BKK. Lovelos Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lovelos Inlagd April 27, 2012 Dela Inlagd April 27, 2012 Puuuh 40 grader i skuggan! Även Lumpinis Drakar ligger helt utslagna i hettan! Lovelos Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Chan2011 Inlagd April 27, 2012 Dela Inlagd April 27, 2012 Antligen kom det lite regn efter en lang tids torka,da plotsligt blir det lite aktivitet i hagarna. Halsningar Chan2011 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest borichiangmai Inlagd April 30, 2012 Dela Inlagd April 30, 2012 Lite pjoddar. Ha det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu