Keithan Inlagd Januari 26, 2013 Dela Inlagd Januari 26, 2013 (ändrad) Ooaaoo. Vilket place Ska vi slå oss ner ett slag ? Ja det gör vi . Ändrades Januari 26, 2013 av Keithan Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 26, 2013 Dela Inlagd Januari 26, 2013 Fan också! Fick nyss beskedet att min kompis madam har dött i en sjukdom Vila i frid kompis “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd Januari 26, 2013 Dela Inlagd Januari 26, 2013 RIP Madam Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd Januari 26, 2013 Dela Inlagd Januari 26, 2013 Ooaaoo. Vilket place Ska vi slå oss ner ett slag ? DSCF2339 kopia.jpg Ja det gör vi . DSCF2336 kopia.jpg Det är skönt med skugga i värmen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd Januari 26, 2013 Dela Inlagd Januari 26, 2013 Fan också! Fick nyss beskedet att min kompis madam har dött i en sjukdom Madam.jpg Vila i frid kompis Vad trist, mina kondoleanser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Januari 26, 2013 Dela Inlagd Januari 26, 2013 Så här såg min lilla älskling ut efter att hon fortsatte att jaga fast jag försökte vissla in henne.. Dvs. hon sprang flera mil på den skarpa skaren, jag hade henne på 80m. och visslade. Då kommer hon alltid, men på väg till mej så sprang hon på ett Rådjur och fortsatte med det istället för att komma tbx till mej... Hon blöder om tre tassar, ganska kraftigt... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mangokid Inlagd Januari 26, 2013 Dela Inlagd Januari 26, 2013 Aj aj aj, hoppas det läker snabbt på jycken.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dine4 99 Inlagd Januari 26, 2013 Dela Inlagd Januari 26, 2013 Två månader gammal voffsing utanför Sailor inn. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Januari 26, 2013 Dela Inlagd Januari 26, 2013 Aj aj aj, hoppas det läker snabbt på jycken.. Ja fast det är slutjagat för henne nu, kanske kan hon springa för fullt igen om tre veckor.. Men såren e rengjorda och sprayade med sårplast (jobbigt med vägsalt å skit) å nu e hon mest trött. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Songkran Inlagd Januari 26, 2013 Dela Inlagd Januari 26, 2013 Här kommer dagens hund som flås levande i Kina, titta inte om du tror att det kan vara jobbigt att se det. Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dine4 99 Inlagd Januari 26, 2013 Dela Inlagd Januari 26, 2013 Vakthund på Le Blanc, Koh Samet. Förresten, är det en hund ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mangokid Inlagd Januari 26, 2013 Dela Inlagd Januari 26, 2013 Här kommer dagens hund som flås levande i Kina, titta inte om du tror att det kan vara jobbigt att se det. Fy fan, måtte dom brinna i helvetet! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acdc Inlagd Januari 26, 2013 Dela Inlagd Januari 26, 2013 Så här såg min lilla älskling ut efter att hon fortsatte att jaga fast jag försökte vissla in henne.. Dvs. hon sprang flera mil på den skarpa skaren, jag hade henne på 80m. och visslade. Då kommer hon alltid, men på väg till mej så sprang hon på ett Rådjur och fortsatte med det istället för att komma tbx till mej... Hon blöder om tre tassar, ganska kraftigt... Hej Går det inte att ha sockor som dom har på slädhundarna på Grönland Hälsningar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Januari 26, 2013 Dela Inlagd Januari 26, 2013 Hej Går det inte att ha sockor som dom har på slädhundarna på Grönland Hälsningar Jag vet faktiskt inte, om man provar med att sätta på vanliga strumpor så går dom som gamla alkisar dom trampar luft. Men det är säkerligen en vanesak. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acdc Inlagd Januari 26, 2013 Dela Inlagd Januari 26, 2013 Jag vet faktiskt inte, om man provar med att sätta på vanliga strumpor så går dom som gamla alkisar dom trampar luft. Men det är säkerligen en vanesak. Jag tror det med att det är en vanesak dom vänjer sig, det är ju jobbigt med skaren. Hälsningar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd Januari 27, 2013 Dela Inlagd Januari 27, 2013 Så här såg min lilla älskling ut efter att hon fortsatte att jaga fast jag försökte vissla in henne.. Dvs. hon sprang flera mil på den skarpa skaren, jag hade henne på 80m. och visslade. Då kommer hon alltid, men på väg till mej så sprang hon på ett Rådjur och fortsatte med det istället för att komma tbx till mej... Hon blöder om tre tassar, ganska kraftigt... Krya på dig lilla Tuffingen Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wally Inlagd Januari 27, 2013 Dela Inlagd Januari 27, 2013 Stensjön Mölndal mycket fåglar där nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
msvikkyy Inlagd Januari 27, 2013 Dela Inlagd Januari 27, 2013 (ändrad) dagens djur Ändrades Januari 27, 2013 av msvikkyy Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Januari 27, 2013 Dela Inlagd Januari 27, 2013 Dagens djur lär bli denna med tanke på en tråd som är skapad idag. Stulen bild från nätet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Januari 27, 2013 Dela Inlagd Januari 27, 2013 Här har vi ett djur med potential. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Januari 27, 2013 Dela Inlagd Januari 27, 2013 Gillar inte knäckebröd på hamburgaren.. Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acdc Inlagd Januari 28, 2013 Dela Inlagd Januari 28, 2013 (ändrad) Så här såg min lilla älskling ut efter att hon fortsatte att jaga fast jag försökte vissla in henne.. Dvs. hon sprang flera mil på den skarpa skaren, jag hade henne på 80m. och visslade. Då kommer hon alltid, men på väg till mej så sprang hon på ett Rådjur och fortsatte med det istället för att komma tbx till mej... Hon blöder om tre tassar, ganska kraftigt... Hej Odin Kolla in den här sidan kanske kan vara något http://draghundcenter.se/webshop/index.php?route=product/category&path=56_50_70 https://www.google.se/search?hl=sv&gs_rn=1&gs_ri=hp&cp=10&gs_id=yj&xhr=t&q=dogs+snow+boots&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.&bvm=bv.41524429,d.bmk&biw=1173&bih=594&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=au8FUcWBJMjnrAeN6YCYAQ Hälsningar Ändrades Januari 28, 2013 av acdc Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Februari 3, 2013 Dela Inlagd Februari 3, 2013 Skönt när solen lyser igen Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dine4 99 Inlagd Februari 3, 2013 Dela Inlagd Februari 3, 2013 Får väl bli denna populära groda då Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Februari 3, 2013 Dela Inlagd Februari 3, 2013 Ooaaoo. Vilket place Ska vi slå oss ner ett slag ? DSCF2339 kopia.jpg Ja det gör vi . DSCF2336 kopia.jpg Nä nä, dom säger:har dom kvar bladfjädrar fortfarande?? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu