phitsanulok Inlagd December 24, 2012 Dela Inlagd December 24, 2012 försöker övertala frugan att vi behöver en ny katt, har aldrig under mina 47 år varit utan katt så det känns lite tomt. I värsta fall får jag väl k.öpa en påse möss och släppa ut här hemma, så går det när man inte har katt mvh walle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bosse 15 Inlagd December 25, 2012 Dela Inlagd December 25, 2012 Äntligen dags att öppna klapparna! Även solen har sina fläckar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Chan2011 Inlagd December 28, 2012 Dela Inlagd December 28, 2012 Arets Julklapp,nyklackta ankungar,samt dottern och nagra "cement paddor". Halsningar fran farmen Chan2011 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd December 30, 2012 Dela Inlagd December 30, 2012 Arets Julklapp,nyklackta ankungar,samt dottern och nagra "cement paddor". Halsningar fran farmen Chan2011 Tack för fina bilder. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd December 30, 2012 Dela Inlagd December 30, 2012 Vårt hus är färdigt, har fått vårt första besök, hoppas på fler. Detta är den största spindel jag sett i Thailand. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
amja Inlagd December 30, 2012 Dela Inlagd December 30, 2012 Vårt hus är färdigt, har fått vårt första besök, hoppas på fler. Detta är den största spindel jag sett i Thailand. Det där är en elak jävel! Jag blev biten och det var som ett göng getingar, hade feber och mmådde inte bra! Slå ihjäl skiten! Mvh Amja "Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Chan2011 Inlagd December 30, 2012 Dela Inlagd December 30, 2012 Hej, Nagra djur bilder igen,fotade med Nikon D 3100+Tamron 70-300 zoom optik. Div. vatten och landskoldpaddor samt en Magie Robin (Copsychus saularis),hane. Halsningar Chan2011 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leadbelly Inlagd December 30, 2012 Dela Inlagd December 30, 2012 Förstår att du har ett stort intresse för sköldpaddor och det är fashinerande djur.Fina bilder . Respect.Mvh Leadbelly Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Chan2011 Inlagd December 30, 2012 Dela Inlagd December 30, 2012 Förstår att du har ett stort intresse för sköldpaddor och det är fashinerande djur. Fina bilder . Respect. Mvh Leadbelly Tackar for vanligheten,ger inspiration. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wally Inlagd December 30, 2012 Dela Inlagd December 30, 2012 Lite från min resa i sommras. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leadbelly Inlagd December 30, 2012 Dela Inlagd December 30, 2012 Tackar for vanligheten,ger inspiration.Min kunskap är ganska begränsad men dina bilder tyder på att du har mer.Min son tjatade till sig en sköldpadda och jag gjorde en liten damm,dom var inte stora som en 5krmen min pojkes försvann och det var stor gråt och sorg.Men efter vintern kom en granne och frågade är inte det här eran ?Jo den hade överlevt vinter i södra Sverige och var större men samma sköldpadda.Mvh Leadbelly Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Chan2011 Inlagd December 30, 2012 Dela Inlagd December 30, 2012 Min kunskap är ganska begränsad men dina bilder tyder på att du har mer. Min son tjatade till sig en sköldpadda och jag gjorde en liten damm,dom var inte stora som en 5kr men min pojkes försvann och det var stor gråt och sorg.Men efter vintern kom en granne och frågade är inte det här eran ?Jo den hade överlevt vinter i södra Sverige och var större men samma sköldpadda. Mvh Leadbelly Den art du har el. hade ar troligen rod-orad vattenskoldpadda,finns manga exempel pa att dom kan overleva vintern,dom graver ner sig och dvalar over den kalla perioden,finns ju en hel del arter av bade vatten och landskoldpaddor som finns i kallare klimat,dom overlever genom att dvala over vintern. Halsningar Chan2011 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 30, 2012 Dela Inlagd December 30, 2012 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mikedo58 Inlagd Januari 3, 2013 Dela Inlagd Januari 3, 2013 En hund som samlade PET-flaskor på Takeab beach i Hua Hin, den 28 december. Jag vet inte vad han skulle göra med dem, men han hämtade flera! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Januari 3, 2013 Dela Inlagd Januari 3, 2013 Pet = Husdjur.. Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd Januari 3, 2013 Dela Inlagd Januari 3, 2013 Det där är en elak jävel! Jag blev biten och det var som ett göng getingar, hade feber och mmådde inte bra! Slå ihjäl skiten! Mvh Amja Jag tryckte på karma knappen i stället för citat knappen. Jag har haft fågelspindlar från Central och Sydamerika i många år, så jag skulle aldrig slå ihjäl en spindel, tycker dom är fascinerande. Jag skulle hämta en burk för att få den levande ur huset, när jag hörde en smäll och förstod genast vad som hänt. När jag kom tillbaka in i sovrummet stod frugan med en kvast i handen och av spindeln var det en blöt fläck kvar på väggen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd Januari 3, 2013 Dela Inlagd Januari 3, 2013 Den art du har el. hade ar troligen rod-orad vattenskoldpadda,finns manga exempel pa att dom kan overleva vintern,dom graver ner sig och dvalar over den kalla perioden,finns ju en hel del arter av bade vatten och landskoldpaddor som finns i kallare klimat,dom overlever genom att dvala over vintern. Halsningar Chan2011 Dess utbredningsområde är södra USA till Sydamerika. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wally Inlagd Januari 3, 2013 Dela Inlagd Januari 3, 2013 Några bilder från Nordens ark idag. Sorry om det blev för många. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mikedo58 Inlagd Januari 4, 2013 Dela Inlagd Januari 4, 2013 En liten krabba på Cha-Am beach, 29 december. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Chan2011 Inlagd Januari 5, 2013 Dela Inlagd Januari 5, 2013 Hej, Nagra av dagens bilder fran farmen. Forst Yellow-headed Temple Turtle lagger agg,darefter minibi kupan,och sist nagra av farmens ankor. Halsningar Chan2011 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Januari 7, 2013 Dela Inlagd Januari 7, 2013 Systerdottern var på hundutställning med sina båda rottisar Lill-grabben fick BIR (Best in Ring) båda dagarna och tiken vann också en massa Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd Januari 7, 2013 Dela Inlagd Januari 7, 2013 Gratulera henne till hennes fina hundar TV Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Januari 7, 2013 Dela Inlagd Januari 7, 2013 Det här paret brukar titta in för en eftermiddagsdrink, vid 2-tiden, varje dag. Då jag tycker dom är för små för att dricka sprit, får dom bara chipsen. Men dom är inte ledsna för det. Dom knaprar i sig som en värsta biopublik. Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Januari 7, 2013 Dela Inlagd Januari 7, 2013 Utanför sovrumsfönstret. Ett ägg och en unge. Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Chan2011 Inlagd Januari 8, 2013 Dela Inlagd Januari 8, 2013 Nagra faglar runt huset. Bild 1. Ashy Drongo,migrant race,(Dicrurus leucophaeus leucogenis). Bild 2 och 3. Yellow-vented Bulbul,(Pycnonotus goiaveier). Bild 4. Greater Racket-tailed Drongo,(Dicrurus paradiseus). Halsningar Chan2011 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu