Alarik Inlagd November 7, 2012 Dela Inlagd November 7, 2012 Shit!! Fel tråd,,,,! Överseende Pls ? No hay problema. Dvärghöns platsar väl i Dagens djur. Särskilt om de är så fina de du plåtat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd November 9, 2012 Dela Inlagd November 9, 2012 Inte så goda grannar, min svarta 14-åring får allt som oftast vika ner sig för den betydligt yngre röda grannkatten här ligger han riktigt illa till mvh walle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd November 9, 2012 Dela Inlagd November 9, 2012 två sidensvansar som slutat sina dagar mot glasrutan på min fars pensionärskuvös förbannat stiliga flygfän blev lite sugen på att ge den ena till konservatorn mvh walle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Babysnake Inlagd November 9, 2012 Dela Inlagd November 9, 2012 Stulen bild. Men han skulle nog platsa som låsmed. Rena jäkla dyrken, eller så får tjejerna nåt att drömma om. Snake Bättre ringla än vingla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd November 9, 2012 Dela Inlagd November 9, 2012 Stulen bild. Men han skulle nog platsa som låsmed. Rena jäkla dyrken, eller så får tjejerna nåt att drömma om. Snake Va f-n e de för nå´t? Fågel eller fisk eller..? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Babysnake Inlagd November 9, 2012 Dela Inlagd November 9, 2012 Inte ens dom lärde vet. Men nissarna på forumet kommer nog fram till nåt lite senare när procenten har satt sig. Snake Bättre ringla än vingla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
amja Inlagd November 9, 2012 Dela Inlagd November 9, 2012 två sidensvansar som slutat sina dagar mot glasrutan på min fars pensionärskuvös förbannat stiliga flygfän blev lite sugen på att ge den ena till konservatorn mvh walle Du får börja binda flugor! Mvh Amja "Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd November 9, 2012 Dela Inlagd November 9, 2012 Stulen bild. Men han skulle nog platsa som låsmed. Rena jäkla dyrken, eller så får tjejerna nåt att drömma om. Snake Är den batteridriven? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd November 9, 2012 Dela Inlagd November 9, 2012 Dagens Djur. Kattvärldens svar på Chuck Norris. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd November 9, 2012 Dela Inlagd November 9, 2012 En sån här "knähund" skulle säkert hålla soien ren från lösspringande hundar. Men han hade nog ätit en ur huset på kort tid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
amja Inlagd November 9, 2012 Dela Inlagd November 9, 2012 En sån här "knähund" skulle säkert hålla soien ren från lösspringande hundar. Men han hade nog ätit en ur huset på kort tid. En sådan där är jag uppvuxen med! Iaf kändes han så stor när jag var 5. Mvh Amja "Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd November 10, 2012 Dela Inlagd November 10, 2012 Tom fåglarna tycker det är varmt. 33,5 grader. Dom står och trycker i skuggan under bilen. Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd November 10, 2012 Dela Inlagd November 10, 2012 Tom fåglarna tycker det är varmt. 33,5 grader. Dom står och trycker i skuggan under bilen. Liten Mainastare. Duktig på att härma andra fåglar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd November 10, 2012 Dela Inlagd November 10, 2012 Dena knytnäve-stora padda kommer ofta och hälsar på oss. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd November 11, 2012 Dela Inlagd November 11, 2012 Liten Mainastare. Duktig på att härma andra fåglar. Ja. Och enligt uppgift kan dom, i fångenskap, lära sig "tala". Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd November 11, 2012 Dela Inlagd November 11, 2012 Ja. Och enligt uppgift kan dom, i fångenskap, lära sig "tala". Det stämmer ganska bra. Men mästarna på det området är Stor Beostare. Jag har hör fantastiska ljud komma ur strupen på en sådan, ett av dom lät som en fylld fotbollsstadium under mach. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd November 11, 2012 Dela Inlagd November 11, 2012 Finns det "vilda" ekorrar i Thailand, eller jo, det vet jag, men i Issan? Trodde det va en råtta som sprang över gatan utanför huset men det va en ekorre som skuttade fram med svansen stolt stående rätt upp, har sett att man säljer såna som husdjur så det kan mkt väl vara en rymling för jag har bara sett vilda söderut, nära Ranong! Nån mer som sett ekorrar här? Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd November 11, 2012 Dela Inlagd November 11, 2012 Jag såg ekorre vid fisketuren väster om Udon, Leif Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd November 11, 2012 Dela Inlagd November 11, 2012 Ekorrar tillhör familjen gnagare så du räknas väl dit också, men du kanske inte är tillräckligt vild? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 11, 2012 Dela Inlagd November 11, 2012 Finns det "vilda" ekorrar i Thailand, eller jo, det vet jag, men i Issan? Trodde det va en råtta som sprang över gatan utanför huset men det va en ekorre som skuttade fram med svansen stolt stående rätt upp, har sett att man säljer såna som husdjur så det kan mkt väl vara en rymling för jag har bara sett vilda söderut, nära Ranong! Nån mer som sett ekorrar här? Svågern hade en tam för några år sedan “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd November 11, 2012 Dela Inlagd November 11, 2012 Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Chan2011 Inlagd November 12, 2012 Dela Inlagd November 12, 2012 Hej, Nagra favoriter i repris. Halsningar Chan2011 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd November 12, 2012 Dela Inlagd November 12, 2012 Bild 1 o 2.Fan va läckert, en riktig skrynkelgoding! Återséende på G får vi hoppas! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Chan2011 Inlagd November 12, 2012 Dela Inlagd November 12, 2012 Bild 1 o 2.Fan va läckert, en riktig skrynkelgoding! Återséende på G får vi hoppas! Stammer,det ar din kompis Beckham,du far boka upp en valp till nasta kull(Mars-April nasta ar). Halsningar Chan2011 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Chan2011 Inlagd November 12, 2012 Dela Inlagd November 12, 2012 Bild 1 o 2.Fan va läckert, en riktig skrynkelgoding! Återséende på G får vi hoppas! Ja,hoppas det med,men som jag namde beroende pa om jag har gaster over Jul och Nyar,far reda pa det ganska snart. Halsningar Chan2011 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu