Jump to content
IGNORERAD

Ska Ranelid strunta i mobbningen och ställa upp i melodifestivalen?


Wangthong

Recommended Posts

Björn Ranelid tycker att han blivit påhoppad och funderar på att lämna melodifestivalen.

Vad tycker ni?

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 25
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Tallviking

    2

  • Wangthong

    2

  • Offe1609

    2

  • hamnoi

    2

Mest aktiva i denna tråd

Vem är den där ranelid alla pratar om :17:

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Kollar och lyssnar gärna på Ranelid...men inte i någon melodifestival

. Gillar hans dialekt och språk, både roande och lugnande :)

Mvh Hn :wai:

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Ranelid har gjort samma som en gammal chef jag hade. Plockat bort sina skånska "R" men behållit resten. Blev rätt pinsamt resultat

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Ranelid har gjort samma som en gammal chef jag hade. Plockat bort sina skånska "R" men behållit resten. Blev rätt pinsamt resultat

Precis som travtränaren L. Kolgjini då eller... Det tror jag inte på.

Men du vet väl :) .

Mvh Hn :wai:

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Björn Ranelid tycker att han blivit påhoppad och funderar på att lämna melodifestivalen.

Vad tycker ni?

Hoppas att alla fattar att han bara är en "Dramaqueen" som bara vill synas.

Han har redan fått alla löpsedlar denna vecka och nästa vecka får han 3 till :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Låten är skaplig bara om Ranelid håller käften Däremot skall han fortsätta att göra det han är bra på Skriva! Syn bara att är så kåt på att synas överallt

Offe

Link to comment
Dela på andra sajter

Hoppas att alla fattar att han bara är en "Dramaqueen" som bara vill synas.

Han har redan fått alla löpsedlar denna vecka och nästa vecka får han 3 till :crazy:

När det blåste som värst och han fick en massa skit så klagande han inte,då var det intejuver och lines som kärleken har segrat och likt Zlatan har jag etc..

Men när allting började lugna ner sig och och artiklararna började sina,då ska det inte varas med längre,allt för lite mer mediautrymme.

Ranelid är nog fan den mest självgoda och mediakåte människa som finns.

And that's all I have to say about that

Link to comment
Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

Tycker det är en rätt cool gubbe!!

Lyssna på den här och kolla reporterns (Markus Johannesson?) min.

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

Finns det MPR folk som kollar på melodifestivalen? Trodde det bara fans gammla hårdrockare som jag på MPR :666:

Link to comment
Dela på andra sajter

Ooooh vilken mysig röst. Han får gärna sitta vid min säng och läsa godnattsagor.

Link to comment
Dela på andra sajter

Säger bara detta ,,,,,, bleka Glenn och solariebruna Ranelid . som barnen säger. rules.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Isan Lover

Hej

Självklart ska han vara med, han är ju folkets val.

Och visst är det roligt med personer som vågar sticka ut och väcka känslor.

Mvh Isan lover

Link to comment
Dela på andra sajter

Självklart ska han vara med, han är ju folkets val.

Nja, nu är det ju som så att det är en tävling för låtskrivare och inte en freakshow för uppmärksamhetskåta kändiswannabees, så det är låten de röstat på och inte honom.

Eller är det jag som har missuppfattat hela upplägget?

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Värsta typen av drama queen (buhu... de är stygga så då hoppar jag av... jo, lite sånt har ju hänt här också ;) ), låt han hoppa av, låt han hungerstrejka, jag bryr mig inte...

Egentligen är han nog bara ute efter uppmärksamhet misstänker jag.

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

personligen tycker jag den där låten var så extremt dåligt att han bör hoppa av pågrund av det om inte annat..

#BEDDO FA-USTO, GUDDO NAITO.#

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack och Hej

personligen tycker jag den där låten var så extremt dåligt att han bör hoppa av pågrund av det om inte annat..

jag tycker också det var dåligt nu när jag har lyssnat på honom.

Men det var ju många andra som tyckte att låten var bra och har röstat på den så varför ska han hoppa av??

En del tycker om apelsiner och andra gillar luktande strumpor. :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

jag tycker också det var dåligt nu när jag har lyssnat på honom.

Men det var ju många andra som tyckte att låten var bra och har röstat på den så varför ska han hoppa av??

En del tycker om apelsiner och andra gillar luktande strumpor. :crazy:

det var bara min personliga uppfattning och smak, sen har han ju som du säger röstats fram så baserat på det har han ju all rätt att tävla vidare. Men min delikata smak gör att det vänder sig i magen när jag hör den där sången :thumbsup:

#BEDDO FA-USTO, GUDDO NAITO.#

Link to comment
Dela på andra sajter

det var bara min personliga uppfattning och smak, sen har han ju som du säger röstats fram så baserat på det har han ju all rätt att tävla vidare. Men min delikata smak gör att det vänder sig i magen när jag hör den där sången :thumbsup:

Kan det verkeligen vara så att så många har röstat på den låten för att de tycker den är värd att komma till final. Jag tror nog att många som röstat har proteströstat för att de tycker att den inte har något att göra i melodifestivalen överhuvudtaget. Själv tycker jag att den som tycker den låten är bra har en absurd musiksmak. Vilket jag även delar med den stora majoriteten av mina bekanta.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej Virgo

Vad är det för skilnad på hårdrock och Mf Det är ju mest ballader i båda stilarna Fast i år verkar Mf mer fartigt Fast Rammstein är det bra drag i

Tycker Offe

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...