Guest Atom Inlagd Februari 27, 2012 Dela Inlagd Februari 27, 2012 (ändrad) Du kan säga vad du vill. Det finns folk som lever hela sitt liv som fortfarande inte kan "se", Jag vet ju inte vem du är, jag vet bara vad du skriver. Jag skrev att vi hade olika verklighetsuppfattningar, verkligen olika!! Så tagga ner dig nu "nissepisse", du skriver absolut ingenting mer än otrevligheter, så jag får väl döma dig utefter det då!! Jag upplever Thailand på mitt sätt och om du känner dig trampad på tårna, så är det ditt problem och inte mitt!! Du är, även om du inte tycks fatta det precis liksom jag, enbart en GÄST i detta land, så lugn och fin nu!!!! MVH Sven Hedin & Marco Polo Hur jag än svarar på detta så kommer det minst tangera lyteskomik, vilken Uncen nog närmast kommer se som ett högmålsbrott, och det är ju inte snällt så jag avslutar detta intressanta meningsutbyte här. Sedan får andra avgöra vem som är otrevligast, vem som behöver tagga ned och vem som är lugn och fin Ändrades Februari 27, 2012 av Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd Februari 27, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Februari 27, 2012 Skulle det vara möjligt för herr besservisser att tagga ner istället för att sätta epitet på dina meningsmotståndare? Med 4 år i landet skulle i alla fall jag inte försöka läxa upp folk med 5 dubbla tiden i landet. Men det är väl nånting som får stå för mig. Att kalla Atom för det du gjorde var ett riktigt lågvattenmärke. Och jag skulle inte förvåna mig om Moderatorerna vidtar åtgärder mot detta. Mvh Janne 4 år i landet? Enligt hans profil så gjorde han sin första resa 2008. Det där kan ju inte stämma! Han kan ju omöjligt vara ännu en i raden av dessa som helt plötsligt kan allt bara för att de hittat en sten i Isaan de gömmer sig under? Å andra sidan så skulle detta kunna förklara skillnaderna i vår "verklighetsuppfatttning". Samma fenomen känner vi ju igen från förr även om dessa medlemmar nu t.o.m börjat gå ut med hunden. Jag gissar att uncen åkte ner på semester i December 2008, gifte sig i Februari 2009, sålde sommarstugan under sommaren, sade upp sig och fixade förtidspensionen under hösten och packade ihop förortsettan och drog kring årsskiftet 2009/2010. I Thailand bodde han i ett hyrt rum på landet i ett år medan huset byggdes och flyttade in hösten 2010. Tröttnade sedan totalt, och fick myror i benen, 6 månader senare då han började lyssna runt efter alternativa intressen för att inte gå under mentalt. Lyckades sedan - på rekordtiden 3 månader - skaffa internet hem och började äntligen kunna läsa aftonbladet på nätet ca hösten 2011. Hittade MPR kring jul och förmådde sig själv att våga börja skriva i Februari 2012. Och kan nu förgylla allas vår tillvaro med sin oändliga visdom så som en av "vi som bor här i Thailand". Vad sägs om det "uncen"? Var jag nära? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Februari 27, 2012 Dela Inlagd Februari 27, 2012 4 år i landet? Enligt hans profil så gjorde han sin första resa 2008. Det där kan ju inte stämma! Han kan ju omöjligt vara ännu en i raden av dessa som helt plötsligt kan allt bara för att de hittat en sten i Isaan de gömmer sig under? Å andra sidan så skulle detta kunna förklara skillnaderna i vår "verklighetsuppfatttning". Samma fenomen känner vi ju igen från förr även om dessa medlemmar nu t.o.m börjat gå ut med hunden. Jag gissar att uncen åkte ner på semester i December 2008, gifte sig i Februari 2009, sålde sommarstugan under sommaren, sade upp sig och fixade förtidspensionen under hösten och packade ihop förortsettan och drog kring årsskiftet 2009/2010. I Thailand bodde han i ett hyrt rum på landet i ett år medan huset byggdes och flyttade in hösten 2010. Tröttnade sedan totalt, och fick myror i benen, 6 månader senare då han började lyssna runt efter alternativa intressen för att inte gå under mentalt. Lyckades sedan - på rekordtiden 3 månader - skaffa internet hem och började äntligen kunna läsa aftonbladet på nätet ca hösten 2011. Hittade MPR kring jul och förmådde sig själv att våga börja skriva i Februari 2012. Och kan nu förgylla allas vår tillvaro med sin oändliga visdom så som en av "vi som bor här i Thailand". Vad sägs om det "uncen"? Var jag nära? Är du medproducent i 30 grader?Nu har vi hittat vår "Glenn" Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SatanG Inlagd Februari 27, 2012 Dela Inlagd Februari 27, 2012 Rätt intressanta synpunkter. Vad tycker övriga medlemmar. Håller ni med om det här? Näää, kör på bara Buzzen. / SatanG "Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd Februari 27, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Februari 27, 2012 Är du medproducent i 30 grader? Nu har vi hittat vår "Glenn" Eller ännu en Glenn. Får se hur lång tid det tar innan han kommer ur sin puppa och metamorfosen till fulländad rödsprucken isaanfjäril är klar. Som tur är så finns ju numera MPR vilket påskyndar processen. Snäll som man är vill jag därför bistå i påskyndningen med att meddela uncen att det går alldeles utmärkt för faranger att söka både permanent uppehållstillstånd och medborgarskap i Thailand. Om man inte vill känna sig som en gäst alltså, och tycker att olika papperstyper påverkar känslan av tillhörighet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Roi Et Perra Inlagd Februari 27, 2012 Dela Inlagd Februari 27, 2012 4 år i landet? Enligt hans profil så gjorde han sin första resa 2008. Det där kan ju inte stämma! Han kan ju omöjligt vara ännu en i raden av dessa som helt plötsligt kan allt bara för att de hittat en sten i Isaan de gömmer sig under? Å andra sidan så skulle detta kunna förklara skillnaderna i vår "verklighetsuppfatttning". Samma fenomen känner vi ju igen från förr även om dessa medlemmar nu t.o.m börjat gå ut med hunden. Jag gissar att uncen åkte ner på semester i December 2008, gifte sig i Februari 2009, sålde sommarstugan under sommaren, sade upp sig och fixade förtidspensionen under hösten och packade ihop förortsettan och drog kring årsskiftet 2009/2010. I Thailand bodde han i ett hyrt rum på landet i ett år medan huset byggdes och flyttade in hösten 2010. Tröttnade sedan totalt, och fick myror i benen, 6 månader senare då han började lyssna runt efter alternativa intressen för att inte gå under mentalt. Lyckades sedan - på rekordtiden 3 månader - skaffa internet hem och började äntligen kunna läsa aftonbladet på nätet ca hösten 2011. Hittade MPR kring jul och förmådde sig själv att våga börja skriva i Februari 2012. Och kan nu förgylla allas vår tillvaro med sin oändliga visdom så som en av "vi som bor här i Thailand". Vad sägs om det "uncen"? Var jag nära? Intressant inlägg. Ännu en fabel så att jag kan förstå, tack NoBuzz! Nu skall man plugga, plugga, plugga. Undra vad man skall bli när man blir stor? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd Februari 27, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Februari 27, 2012 Intressant inlägg. Ännu en fabel så att jag kan förstå, tack NoBuzz! För all del. Vad gör man inte för att snabba på konvalescensen för de lidande. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
carpenter Inlagd Februari 27, 2012 Dela Inlagd Februari 27, 2012 4 år i landet? Enligt hans profil så gjorde han sin första resa 2008. Det där kan ju inte stämma! Han kan ju omöjligt vara ännu en i raden av dessa som helt plötsligt kan allt bara för att de hittat en sten i Isaan de gömmer sig under? Å andra sidan så skulle detta kunna förklara skillnaderna i vår "verklighetsuppfatttning". Samma fenomen känner vi ju igen från förr även om dessa medlemmar nu t.o.m börjat gå ut med hunden. Jag gissar att uncen åkte ner på semester i December 2008, gifte sig i Februari 2009, sålde sommarstugan under sommaren, sade upp sig och fixade förtidspensionen under hösten och packade ihop förortsettan och drog kring årsskiftet 2009/2010. I Thailand bodde han i ett hyrt rum på landet i ett år medan huset byggdes och flyttade in hösten 2010. Tröttnade sedan totalt, och fick myror i benen, 6 månader senare då han började lyssna runt efter alternativa intressen för att inte gå under mentalt. Lyckades sedan - på rekordtiden 3 månader - skaffa internet hem och började äntligen kunna läsa aftonbladet på nätet ca hösten 2011. Hittade MPR kring jul och förmådde sig själv att våga börja skriva i Februari 2012. Och kan nu förgylla allas vår tillvaro med sin oändliga visdom så som en av "vi som bor här i Thailand". Vad sägs om det "uncen"? Var jag nära? Nu har du faktiskt fel igen men ändå rätt. Han har ett eget litet forum där han är Kung sedan nått år tillbaka. Har valsatt runt på de flesta forum, o gjort sig omöjlig. Har en egen blogg. Thailand ur min syn vinkel. Alias Geggelo. Har man följt honom där, så ser man en världsmästare på Thailand o dess kultur . Så tänk er för innan ni yttrar er om hans verklighet. Men han är ta med fan rolig. Tio Glennare på en gång Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd Februari 27, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Februari 27, 2012 Nu har du faktiskt fel igen men ändå rätt. Han har ett eget litet forum där han är Kung sedan nått år tillbaka. Har valsatt runt på de flesta forum, o gjort sig omöjlig. Har en egen blogg. Thailand ur min syn vinkel. Alias Geggelo. Har man följt honom där, så ser man en världsmästare på Thailand o dess kultur . Så tänk er för innan ni yttrar er om hans verklighet. Men han är ta med fan rolig. Tio Glennare på en gång Haha.. låter kul. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd Februari 27, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Februari 27, 2012 (ändrad) Hahaha... läste på hans blogg, http://glegolo.bloggspace.se/, om hur han minsann läxade upp en granne när "idi*ten" var ute och sopade löv på gatan. Jag kan bara konstatera att min beskrivning av faranger som är "högljudda, snabba i att bilda sig fördomsfulla uppfattningar om andra, och som gärna spyr sin galla åt olika personer de tycker ska rätta sig i leden" verkar stämma som hand i hanske på allas vår samlevnadsexpert glegolo. Han gör nog rätt som inte besöker byns fester. Han kommer inte att bli långlivad. Ändrades Februari 27, 2012 av noBuzz Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Februari 27, 2012 Dela Inlagd Februari 27, 2012 Snäll som man är vill jag därför bistå i påskyndningen med att meddela uncen att det går alldeles utmärkt för faranger att söka både permanent uppehållstillstånd och medborgarskap i Thailand. Om man inte vill känna sig som en gäst alltså, och tycker att olika papperstyper påverkar känslan av tillhörighet. Secken härlig gäng det är här. När man får blodsmak i mun, och när man jagar i flock då är man som "farligast". jag tycker faktiskt noBuzz att du skall "söka" permanent uppehållstillstånd" och för all del "söka" medborgarskap i detta landet så får du se hur det går. Många är det som t.ex. sökt permanent uppehållstillstånd, och betalat in sin avgift. Thailands myndigheter har inte på flera år ens prövat, än mindre lämnat svar på dessa ansökningar sägs det. Att Thailand skulle bevilja medborgarskap för oss västerlänningar beror nog på hur många miljoners miljoner man är beredd att lämna ifrån sig här iform av investeringar. De flesta är nog helt uppgivna vad det gäller den saken. För övrigt tack alla för vänligheten. Uncen... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
carpenter Inlagd Februari 27, 2012 Dela Inlagd Februari 27, 2012 En sak kan man ju lära sig av Uncen Behöver inte ta 25år att lära sig om samhället i Thailand. Fyra år och en cykel så kan du det mesta. Har du där till ett eget forum där du är både kung o gud, skapar ju den ultimata kunskapen om Thailan. Men han är fortfarande rolig, Han har faktiskt under fyra år förgyllt min vardag med tokigheter. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd Februari 27, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Februari 27, 2012 5555 läser hans blogg och kan inte sluta skratta... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd Februari 27, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Februari 27, 2012 Secken härlig gäng det är här. När man får blodsmak i mun, och när man jagar i flock då är man som "farligast". jag tycker faktiskt noBuzz att du skall "söka" permanent uppehållstillstånd" och för all del "söka" medborgarskap i detta landet så får du se hur det går. Många är det som t.ex. sökt permanent uppehållstillstånd, och betalat in sin avgift. Thailands myndigheter har inte på flera år ens prövat, än mindre lämnat svar på dessa ansökningar sägs det. Att Thailand skulle bevilja medborgarskap för oss västerlänningar beror nog på hur många miljoners miljoner man är beredd att lämna ifrån sig här iform av investeringar. De flesta är nog helt uppgivna vad det gäller den saken. För övrigt tack alla för vänligheten. Uncen... Käre unken, du som så gärna bevarar det svenska och t.o.m tar med dig det halva världen runt.. har du inte hört uttrycket "som man bäddar"? Har du föresten börjat lära dig uppskatta "den där förbannade chilin" än? F.ö så känner jag personligen två personer som sökt, och fått, permanent uppehållstillstånd. Hur många känner du? Den ene, som var doktorand i engelsk litteratur på ett universitet i Bangkok, dog tyvärr i cancer, 36 år gammal med två små barn, för inte så länge sedan. Han kom till Thailand som student och hade inte investerat ett öre. Allt hans familj hade, hade de jobbat och sparat ihop under sin tid i Bangkok. Den andre har diverse verksamheter i landet och har investerat en del. Men båda var aktiva i sin delaktighet i det thailändska livet, pratade klockren thai och intresserade sig för sin omgivning. Istället för att försöka sätta den på plats. De andra jag känner som tänkt söka uppfyller ännu inte villkoren men är på 'G'. Men du har rätt i att vara uppgiven. Med din inställning så kommer du aldrig någonsin att komma ens i närheten av en ansökan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd Februari 27, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Februari 27, 2012 Hoppsan... nu lösenordsskyddades bloggen och går inte att läsa längre. Synd.. jag som precis började att tycka att den var intressant. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Februari 27, 2012 Dela Inlagd Februari 27, 2012 Käre unken, du som så gärna bevarar det svenska och t.o.m tar med dig det halva världen runt.. har du inte hört uttrycket "som man bäddar"? Har du föresten börjat lära dig uppskatta "den där förbannade chilin" än? F.ö så känner jag personligen två personer som sökt, och fått, permanent uppehållstillstånd. Hur många känner du? Den ene, som var doktorand i engelsk litteratur på ett universitet i Bangkok, dog tyvärr i cancer, 36 år gammal med två små barn, för inte så länge sedan. Han kom till Thailand som student och hade inte investerat ett öre. Allt hans familj hade, hade de jobbat och sparat ihop under sin tid i Bangkok. Den andre har diverse verksamheter i landet och har investerat en del. Men båda var aktiva i sin delaktighet i det thailändska livet, pratade klockren thai och intresserade sig för sin omgivning. Istället för att försöka sätta den på plats. De andra jag känner som tänkt söka uppfyller ännu inte villkoren men är på 'G'. Men du har rätt i att vara uppgiven. Med din inställning så kommer du aldrig någonsin att komma ens i närheten av en ansökan. noBuzz, att läsa inläggen är ju en bra start. Att satsa pengar det skulle man göra för att kunna söka medborgarskap INTE permanent uppehållstillstånd. jag skrev vidare "de sista åren".så har de inte gjort ett skit ifrån de thailändska myndigheternas sida vad det gäller att utreda ansökningarna om permanent uppehållstillstånd..jag pratade inte om en kille som kanske fick det under 1990:talet... Så den historielektionen hamnade nog emellan 2 stolar. Chillin kommer nog aldrig, tror jag, att bli en högtid att äta för min del. Jag är av den uppfattningen att jag äter det jag vill i livet. Jag är inte av den åsikten att jag kommer och vill ha det lugnt och gött de sista åren, att jag skall tvinga mig att äta saker som jag INTE tycker ens är gott. Vill du plåga dig för att tillfredställa din omgivning, så varsegod, jag avvaktar nog den grejen, tyck vad du vill, jag bryr mig inte om vad du tycker om den saken. Så ja, kommer nog inte att svara mer på den här tråden. Tycker att det är en trist stämning, och ni verkar inte ha det speciellt kul, Synd för Er. Uncen.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd Februari 27, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Februari 27, 2012 (ändrad) Uncen, Jag tycker, uppriktigt, att det är tråkigt att du lösenordsskyddade din blogg. Och likaså tråkigt om du väljer att inte svara mer i den här tråden. Jag tyckte faktiskt att din blogg var intressant. Du var ute på små äventyr i nejden och berättade på ett intressant sätt om dina upplevelser, med bilder och allt. Kul! Jag skulle väldigt gärna följa en blogg från vardagslivets Isaan, skrivet av en kille som var om sig och kring sig och hade tid att dokumentera de vardagliga upplevelserna. Jag tror också att du säkert har en del att tillföra MPR, och andra forum, eftersom du verkar vara en debattglad och verbal kille. Men jag tror också att du har en del att vinna på att vara lite lyhörd för andras kunskap, erfarenhet och intresse. Och inte utgå från att du ensam är världens samlade källa till kunskap och förståelse. I all vänlighet, / en semestersvenne som också bott några år i Thailand. Bl.a i Isaan. Ändrades Februari 27, 2012 av noBuzz Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd Februari 27, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Februari 27, 2012 Chillin kommer nog aldrig, tror jag, att bli en högtid att äta för min del. Jag är av den uppfattningen att jag äter det jag vill i livet. Jag är inte av den åsikten att jag kommer och vill ha det lugnt och gött de sista åren, att jag skall tvinga mig att äta saker som jag INTE tycker ens är gott. Vill du plåga dig för att tillfredställa din omgivning, så varsegod, jag avvaktar nog den grejen, tyck vad du vill, jag bryr mig inte om vad du tycker om den saken. F.ö så får du självklart äta precis vad du vill. Precis som alla andra. Och jag kommer inte att tycka att den mat du väljer att äta är "förbannad" för det. Tycker bara inte att det är så klädsamt när du ratar andras val av mat med sådana ordval. Speciellt den föda som uppskattas av en absolut majoritet av din omgivning. Det tyder ju inte direkt på någon större respekt för de du har kring dig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd Februari 28, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Februari 28, 2012 (ändrad) Dagens Högmålsbrott #5 Många av de som för närvarande är åtalade för brott mot §112 har hittats i UDDs läger. UDD är ju en brokig skara av personer med olika, mer eller mindre extrema, politiska åsikter och bakgrunder och en av de mer extrema, med lång historia av politisk aktivitet är Surachai Danwatthananuson, också känd som Surachai Saedan. Surachai Surachai politiska bana, och kamp, har rötter i 70-talet då han engagerade sig i CPT, Communist Party Thailand. CPT växte under denna period och hade så småningom en rikstäckande organisation med politbyrå och allt. Varande kommunister, så avsåg man att revolutionärt avskaffa allt vad Amnart hette och kom på kant med Thailands dåvarande hårdföra regeringar. Rörelsen förde därför sin kamp på gerillavis och många aktivister fick fly ut på landsbygden och in i djungel där de fortsatte föra sin kamp. Alldeles särskilt jagade blev kommunisterna efter massakerna vid Thammasat då en extrem högerregering med Samak i spetsen ville sätta hårt åt kommunisterna och i det närmaste avrätta alla. Militären inledde därför regelrätta kampanjer på landsbygden och ledda av Chavalit Yongchaiyudh, dåvarande operativ chef för armén, började man nå framgång. När Prem Tinsulanonda erbjöd kommunister amnesti i början av 20-talet, för att få ett definitivt slut på konflikten, så hoppade de flesta kvarvarande kommunister av partiet varpå rörelsen i princip upplöstes. Chavalit och Samak gjorde så småningom gemensam politisk sak ända fram till PPP/PT. Under denna tid arresterades Surachai, så som en av rörelsens ledare, i det södra Thailand. Under sin revolutionära tid i CPT hade Surachai begått både mord och rån och han dömdes till långa straff för detta. 1988 blev han sedan frisläppt efter att ha benådats av kungen. Under senare år har Surichais politiska kampvilja väckts till liv i och med UDD, och han har varit en av vid ett flertal tillfällen. Likaså har han ett antal gånger. UDD har däremot inte vågat ta in honom i dess ledarskikt eftersom man ansett honom vara allt för extrem och för antiroyalistisk och Surachai bildade därför organisationen Red Siam efter att ha blivit utslängd ur UDD för att har kritiserat UDD. Under sin tid med UDDs talade Surachai på scen vid många tillfällen och under ett antal av dessa gjorde han uttalanden som bröt mot §112. För detta dömdes Surachai idag till 15 års fängelse. Straffet halverades eftersom Surachai erkänt brott. Ändrades Februari 28, 2012 av noBuzz Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vaxet Inlagd Mars 3, 2012 Dela Inlagd Mars 3, 2012 Jädrans kul tråd, några som bott skitlänge i Thailand,10 år och upp eller fortfarande bor där, samt pratar språket Thai får skit av en som kom dit första gången 2008. Han vet minsann om Thailand, men att bry sig om Thailändsk politik, äta chilli samt acceptera Thailändska grannen som sopar gatan, det bör man inte göra enligt experten, 555 Uncen måste i denna tråd utan att veta det ha trampat i klaveret så mycket att han aldrig mer kommer loss, men kul att läsa i alla fall. VAXET-som tycker mycket om det mesta-men kan lika lite som de flesta Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd Mars 3, 2012 Dela Inlagd Mars 3, 2012 4 år i landet? Enligt hans profil så gjorde han sin första resa 2008. Det där kan ju inte stämma! Han kan ju omöjligt vara ännu en i raden av dessa som helt plötsligt kan allt bara för att de hittat en sten i Isaan de gömmer sig under? Å andra sidan så skulle detta kunna förklara skillnaderna i vår "verklighetsuppfatttning". Samma fenomen känner vi ju igen från förr även om dessa medlemmar nu t.o.m börjat gå ut med hunden. Jag gissar att uncen åkte ner på semester i December 2008, gifte sig i Februari 2009, sålde sommarstugan under sommaren, sade upp sig och fixade förtidspensionen under hösten och packade ihop förortsettan och drog kring årsskiftet 2009/2010. I Thailand bodde han i ett hyrt rum på landet i ett år medan huset byggdes och flyttade in hösten 2010. Tröttnade sedan totalt, och fick myror i benen, 6 månader senare då han började lyssna runt efter alternativa intressen för att inte gå under mentalt. Lyckades sedan - på rekordtiden 3 månader - skaffa internet hem och började äntligen kunna läsa aftonbladet på nätet ca hösten 2011. Hittade MPR kring jul och förmådde sig själv att våga börja skriva i Februari 2012. Och kan nu förgylla allas vår tillvaro med sin oändliga visdom så som en av "vi som bor här i Thailand". Vad sägs om det "uncen"? Var jag nära? Fan nu har du avslöjat hela storylinen rörande Glenn i nästa års säsong av "30 grader i Februari" tack för spoilern "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu