Scandinaviancorner Inlagd Februari 14, 2012 Dela Inlagd Februari 14, 2012 Jag landar i Thailand 16 februari, och kanske kanske jag kommer dit jag med, skulle va intressant att träffa den tjocke från Öland Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Februari 14, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Februari 14, 2012 (ändrad) Jag landar i Thailand 16 februari, och kanske kanske jag kommer dit jag med, skulle va intressant att träffa den tjocke från Öland Du borde nog ta en titt i spegeln he he ps bäst att vi andra har hjälm på oss så vi inte får pannbenen inslagna ds Ändrades Februari 14, 2012 av Sam sip sam Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Februari 14, 2012 Dela Inlagd Februari 14, 2012 Du borde nog ta en titt i spegeln he he ps bäst att vi andra har hjälm på oss så vi inte får pannbenen inslagna ds Ingen fara för pannbenet, ser inga såna namn på listan som skulle behövt det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Februari 14, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Februari 14, 2012 Uppgraderar listan 33:an Mankan Kjell Hajkaj Mai chai Dtbkk Clion å Joel Stjp Vaxet Poffa Peter_BKK Scandinaviencorner ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kjell Inlagd Februari 14, 2012 Dela Inlagd Februari 14, 2012 Ingen fara för pannbenet, ser inga såna namn på listan som skulle behövt det Du vet hur du skall uttrycka dig, SC Tanken med träffen är inte att vara orolig för inslagna pannben utan bygga goda relationer och ha trevligt med lugna och städade kamrater på MPR Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Februari 14, 2012 Dela Inlagd Februari 14, 2012 Du vet hur du skall uttrycka dig, SC Tanken med träffen är inte att vara orolig för inslagna pannben utan bygga goda relationer och ha trevligt med lugna och städade kamrater på MPR Det är ju exakt det jag skriver!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 14, 2012 Dela Inlagd Februari 14, 2012 Fest var de ja När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 14, 2012 Dela Inlagd Februari 14, 2012 Det är ju exakt det jag skriver!! Slå in pannbenet på´n om han inte fattar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rob Inlagd Februari 14, 2012 Dela Inlagd Februari 14, 2012 Ska fundera påt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 15, 2012 Dela Inlagd Februari 15, 2012 Slå in pannbenet på´n om han inte fattar Nu ska du inte va sån Anglian.Måste plussa dig med din Dragracer.Du ska veta att clirret också kört daragracing så de så.Men det var i begynnelsen vårgårdastrippen 1975 det börja.min bil hette Bloe Magic och var en camaroz28 Lt1 + lite godis de var på den tiden Eskilstuna Janne eller va fan han hette med sin corvet 427 sopa gubbsen av banan.Sen skulle jag och en snubbe åka över och skaffa lite godis till bilen.Snubben backa ur Jag hadde några andra polare som skulle åka till LOS.detta var 1977.Nu sitter Broskan å lusläser årtalen men maipenrai.Komm till paradiset Sen vart och sälja camaron vid hemmkomsten.Fick en SAAB V4 + kulor .bestälde en ny billjet med Aeroflott och på den vägen är det. DS Därför gillar jag scandinaviens billder Hakon CNX sitter oclså på lite gulldägg från den tiden både från Walking Pattis och SC sitter på Phuketbillderna.Fan att jag Panta min Instamatick på Horstället i Bkk När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Februari 15, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Februari 15, 2012 Nu ska du inte va sån Anglian.Måste plussa dig med din Dragracer.Du ska veta att clirret också kört daragracing så de så.Men det var i begynnelsen vårgårdastrippen 1975 det börja.min bil hette Bloe Magic och var en camaroz28 Lt1 + lite godis de var på den tiden Eskilstuna Janne eller va fan han hette med sin corvet 427 sopa gubbsen av banan.Sen skulle jag och en snubbe åka över och skaffa lite godis till bilen.Snubben backa ur Jag hadde några andra polare som skulle åka till LOS.detta var 1977.Nu sitter Broskan å lusläser årtalen men maipenrai.Komm till paradiset Sen vart och sälja camaron vid hemmkomsten.Fick en SAAB V4 + kulor .bestälde en ny billjet med Aeroflott och på den vägen är det. DS Därför gillar jag scandinaviens billder Hakon CNX sitter oclså på lite gulldägg från den tiden både från Walking Pattis och SC sitter på Phuketbillderna.Fan att jag Panta min Instamatick på Horstället i Bkk Jaha och vad har det med forumträff i bkk att göra ?? he he Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Atom Inlagd Februari 15, 2012 Dela Inlagd Februari 15, 2012 Jag dyker nog upp vid 5-snåret om jag lyckas slita mig från denna mycket pittoreska koreanska kuststad senast på fredag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Februari 15, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Februari 15, 2012 Uppgraderar listan 33:an Mankan Kjell Hajkaj Dtbkk Clion å Joel Stjp Vaxet Poffa Peter_BKK Scandinaviencorner ? Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kjell Inlagd Februari 15, 2012 Dela Inlagd Februari 15, 2012 Jaha och vad har det med forumträff i bkk att göra ?? he he Såg att Clion raderats i SC bildtråd och det är väl ingen större hemlighet att vissa har en förkärlek att bre ut sig utanför ämnet. Säkert inte med dåliga avsikter men ändock måste vi i möjligaste mån hålla oss i eller åtminstone snudda TS avsikt med tråden.. Atom,boka ej ombokningsbar biljett hem på fredag eller lördag så då hinner du utan problem Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 15, 2012 Dela Inlagd Februari 15, 2012 Såg att Clion raderats i SC bildtråd och det är väl ingen större hemlighet att vissa har en förkärlek att bre ut sig utanför ämnet. Säkert inte med dåliga avsikter men ändock måste vi i möjligaste mån hålla oss i eller åtminstone snudda TS avsikt med tråden.. Atom,boka ej ombokningsbar biljett hem på fredag eller lördag så då hinner du utan problem ¨synd att primadonnorna har fått hand om deleten .en vill ju bara snacka jag har mycket å tala om med sc och övriga som var där nere vid den tiden När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Februari 15, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Februari 15, 2012 Tänkte boka ett rum på shangrila OCH ha en förfest den som är villig å komma får pma mig telnr (ja vet ju inte villket rum jag får ) Helvete va ja skriver galet å inga smilys Satan Skippa förfesten och åk till ngt av bangkoks många nöjesfält för barn med Joel på dagen och så kommer ni till cc kl 1700 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SSS Inlagd Februari 15, 2012 Dela Inlagd Februari 15, 2012 (ändrad) Sätt dig framför spegeln Clittan så får du en perfekt samtalspartner, skulle misstänka att personen du ser även är öppen för att ta en stänkare med dig. Ändrades Februari 15, 2012 av SSS Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Februari 15, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Februari 15, 2012 Får be om ursäkt troode ja vart i SC tråden Ronny Här Clion har du en tråd du kan snacka av dig så slipper du gå off topic i alla andra trådar här får du skriva vad du vill he he http://www.maipenrai.se/forum/t/18052-clions-clirrtrad/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Februari 15, 2012 Dela Inlagd Februari 15, 2012 Njepp Ronny ska ha ett par fina foton från kupolen sen kan dtbbk slänga sig i väggen 5555skämt å sido vill ta ett par nya på kupolen då det gäller att förberedas sig som jag inte brukar göra Men jag har en dels gubbars numer så jag medelar va förfesten börjar Beergarden vid 15- tiden börjar förfesten vilket ju redan är meddelat i tråden flera gånger. Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 15, 2012 Dela Inlagd Februari 15, 2012 Beergarden vid 15- tiden börjar förfesten vilket ju redan är meddelat i tråden flera gånger. Men va fan vi är ju i Thailand När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Februari 15, 2012 Dela Inlagd Februari 15, 2012 55 55 BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kjell Inlagd Februari 15, 2012 Dela Inlagd Februari 15, 2012 Så kan det gå, Clion! Ser fram att möta dig på söndag om du inte redan ledsnat på oss tråkisar! Kan lova att det blir högre i tak,det behöver du inte vara minsta orolig för Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Februari 15, 2012 Dela Inlagd Februari 15, 2012 Men va fan vi är ju i Thailand Beergarden ligger i Bangkok Thailand Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd Februari 15, 2012 Dela Inlagd Februari 15, 2012 Så kan det gå, Clion! Ser fram att möta dig på söndag om du inte redan ledsnat på oss tråkisar! Kan lova att det blir högre i tak,det behöver du inte vara minsta orolig för Ja Kjell! Clion fixa till sig ett 48 timmars stopp. Enligt annan tråd! Får hoppas att ni fär en trevlig träff i BKK. Själva får jag vara hemma och jobba. Hälsar pigge01 Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kjell Inlagd Februari 15, 2012 Dela Inlagd Februari 15, 2012 Ja Kjell! Clion fixa till sig ett 48 timmars stopp. Enligt annan tråd! Får hoppas att ni fär en trevlig träff i BKK. Själva får jag vara hemma och jobba. Hälsar pigge01 Någon måste vara hemma och jobba,hur skulle det gå annars med sverige. Du skulle väl komma tillbaka i dec och det ju nästan snart Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts