Jump to content
IGNORERAD

Forumträff i bkk söndag 19 feb 2012

Sam sip sam

Recommended Posts

Scandinaviancorner

Jag landar i Thailand 16 februari, och kanske kanske jag kommer dit jag med,

skulle va intressant att träffa den tjocke från Öland

Dela på andra sajter

• Svar 183
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Avregistrerad clion

35

• Kjell

34

• Sam sip sam

30

• Vaxet

8

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Jag landar i Thailand 16 februari, och kanske kanske jag kommer dit jag med,

skulle va intressant att träffa den tjocke från Öland

Du borde nog ta en titt i spegeln he he

ps bäst att vi andra har hjälm på oss så vi inte får pannbenen inslagna ds

Ändrades av Sam sip sam
Dela på andra sajter

Scandinaviancorner

Du borde nog ta en titt i spegeln he he

ps bäst att vi andra har hjälm på oss så vi inte får pannbenen inslagna ds

Ingen fara för pannbenet, ser inga såna namn på listan som skulle behövt det

Dela på andra sajter

Uppgraderar listan

33:an

Mankan

Kjell

Hajkaj

Mai chai

Dtbkk

Clion å Joel

Stjp

Vaxet

Poffa

Peter_BKK

Scandinaviencorner ?

Dela på andra sajter

Ingen fara för pannbenet, ser inga såna namn på listan som skulle behövt det

Du vet hur du skall uttrycka dig, SC :angry:

Tanken med träffen är inte att vara orolig för inslagna pannben utan bygga goda relationer och ha trevligt med lugna och städade kamrater på MPR :friends:

Dela på andra sajter

Scandinaviancorner

Du vet hur du skall uttrycka dig, SC :angry:

Tanken med träffen är inte att vara orolig för inslagna pannben utan bygga goda relationer och ha trevligt med lugna och städade kamrater på MPR :friends:

Det är ju exakt det jag skriver!!

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Fest var de ja :crazy:

post-3713-0-81788300-1329189352_thumb.jp

post-3713-0-81788300-1329189352_thumb.jp

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Slå in pannbenet på´n om han inte fattar :crazy:

Nu ska du inte va sån Anglian.Måste plussa dig med din Dragracer.Du ska veta att clirret också kört daragracing så de så.Men det var i begynnelsen vårgårdastrippen 1975 det börja.min bil hette Bloe Magic och var en camaroz28 Lt1 + lite godis de var på den tiden Eskilstuna Janne eller va fan han hette med sin corvet 427 sopa gubbsen av banan.Sen skulle jag och en snubbe åka över och skaffa lite godis till bilen.Snubben backa ur Jag hadde några andra polare som skulle åka till LOS.detta var 1977.Nu sitter Broskan å lusläser årtalen men maipenrai.Komm till paradiset :crazy: Sen vart och sälja camaron vid hemmkomsten.Fick en SAAB V4 + kulor .bestälde en ny billjet med Aeroflott och på den vägen är det.

DS Därför gillar jag scandinaviens billder Hakon CNX sitter oclså på lite gulldägg från den tiden både från Walking Pattis och SC sitter på Phuketbillderna.Fan att jag Panta min Instamatick på Horstället i Bkk

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Dela på andra sajter

Nu ska du inte va sån Anglian.Måste plussa dig med din Dragracer.Du ska veta att clirret också kört daragracing så de så.Men det var i begynnelsen vårgårdastrippen 1975 det börja.min bil hette Bloe Magic och var en camaroz28 Lt1 + lite godis de var på den tiden Eskilstuna Janne eller va fan han hette med sin corvet 427 sopa gubbsen av banan.Sen skulle jag och en snubbe åka över och skaffa lite godis till bilen.Snubben backa ur Jag hadde några andra polare som skulle åka till LOS.detta var 1977.Nu sitter Broskan å lusläser årtalen men maipenrai.Komm till paradiset :crazy: Sen vart och sälja camaron vid hemmkomsten.Fick en SAAB V4 + kulor .bestälde en ny billjet med Aeroflott och på den vägen är det.

DS Därför gillar jag scandinaviens billder Hakon CNX sitter oclså på lite gulldägg från den tiden både från Walking Pattis och SC sitter på Phuketbillderna.Fan att jag Panta min Instamatick på Horstället i Bkk

Jaha och vad har det med forumträff i bkk att göra ?? he he :crazy::nyam::17:

Dela på andra sajter

Jag dyker nog upp vid 5-snåret om jag lyckas slita mig från denna mycket pittoreska koreanska kuststad senast på fredag.

Dela på andra sajter

Uppgraderar listan

33:an

Mankan

Kjell

Hajkaj

Dtbkk

Clion å Joel

Stjp

Vaxet

Poffa

Peter_BKK

Scandinaviencorner ?

Atom

Dela på andra sajter

Jaha och vad har det med forumträff i bkk att göra ?? he he :crazy::nyam::17:

Såg att Clion raderats i SC bildtråd och det är väl ingen större hemlighet att vissa har en förkärlek att bre ut sig utanför ämnet.

Säkert inte med dåliga avsikter men ändock måste vi i möjligaste mån hålla oss i eller åtminstone snudda TS avsikt med tråden..

Atom,boka ej ombokningsbar biljett hem på fredag eller lördag så då hinner du utan problem :thumbsup:

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Såg att Clion raderats i SC bildtråd och det är väl ingen större hemlighet att vissa har en förkärlek att bre ut sig utanför ämnet.

Säkert inte med dåliga avsikter men ändock måste vi i möjligaste mån hålla oss i eller åtminstone snudda TS avsikt med tråden..

Atom,boka ej ombokningsbar biljett hem på fredag eller lördag så då hinner du utan problem :thumbsup:

¨synd att primadonnorna har fått hand om deleten .en vill ju bara snacka jag har mycket å tala om med sc och övriga som var där nere vid den tiden

Dela på andra sajter

Tänkte boka ett rum på shangrila

OCH ha en förfest den som är villig å komma får pma mig telnr (ja vet ju inte villket rum jag får ) Helvete va ja skriver galet å inga smilys Satan

Skippa förfesten och åk till ngt av bangkoks många nöjesfält för barn med Joel på dagen

och så kommer ni till cc kl 1700

Dela på andra sajter

Sätt dig framför spegeln Clittan så får du en perfekt samtalspartner, skulle misstänka att personen du ser även är öppen för att ta en stänkare med dig.

Ändrades av SSS
Dela på andra sajter

Njepp Ronny ska ha ett par fina foton från kupolen sen kan dtbbk slänga sig i väggen 5555skämt å sido vill ta ett par nya på kupolen då det gäller att förberedas sig som jag inte brukar göra

Men jag har en dels gubbars numer så jag medelar va förfesten börjar

Beergarden vid 15- tiden börjar förfesten vilket ju redan är meddelat i tråden flera gånger.

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Beergarden vid 15- tiden börjar förfesten vilket ju redan är meddelat i tråden flera gånger.

Men va fan vi är ju i Thailand

Dela på andra sajter

Så kan det gå, Clion!

Ser fram att möta dig på söndag om du inte redan ledsnat på oss tråkisar!

Kan lova att det blir högre i tak,det behöver du inte vara minsta orolig för :drinks:

Dela på andra sajter

Så kan det gå, Clion!

Ser fram att möta dig på söndag om du inte redan ledsnat på oss tråkisar!

Kan lova att det blir högre i tak,det behöver du inte vara minsta orolig för :drinks:

Ja Kjell!

Clion fixa till sig ett 48 timmars stopp.

Enligt annan tråd!

Får hoppas att ni fär en trevlig träff i BKK.

Själva får jag vara hemma och jobba.

Hälsar pigge01

Dyslektiker är på Svenska Ordblind.

Dela på andra sajter

Ja Kjell!

Clion fixa till sig ett 48 timmars stopp.

Enligt annan tråd!

Får hoppas att ni fär en trevlig träff i BKK.

Själva får jag vara hemma och jobba.

Hälsar pigge01

Någon måste vara hemma och jobba,hur skulle det gå annars med sverige. :nono:

Du skulle väl komma tillbaka i dec och det ju nästan snart :thumbsup:

Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...