Sam sip sam Inlagd Januari 28, 2012 Dela Inlagd Januari 28, 2012 På Cheap charlie`s soi 11startar vi 1700 för vidare färd ut i bkk djungeln själv kommer jag att smygstarta med en goulaschsoppa på beergaden soi 7 kl 1530 anmälan kan göras här i tråden ps hoppas Poffa dyker upp ds Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Januari 28, 2012 Dela Inlagd Januari 28, 2012 jag är med Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pingislover Inlagd Januari 28, 2012 Dela Inlagd Januari 28, 2012 jag är med [size=7]Jag med[/size] [size=1](mentalt)[/size] Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pingislover Inlagd Januari 28, 2012 Dela Inlagd Januari 28, 2012 Kommer det nån annmälningslista, eller är detta en BTT tråd? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Januari 28, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Januari 28, 2012 Kommer det nån annmälningslista, eller är detta en BTT tråd? Det är bara att anmäla på , här är listan 33:an Mankan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pingislover Inlagd Januari 28, 2012 Dela Inlagd Januari 28, 2012 Det är bara att anmäla på , här är listan 33:an Mankan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tokotha Thong Inlagd Januari 28, 2012 Dela Inlagd Januari 28, 2012 Ha ha ha. Kan man anmala att man ev kommer? Typ "hasip/hasip", Har en del att gora innan men vill antra Cheap charlie`s (soi 11) och sedan vidare fard ut i bkk djungeln... Behovs machete? TT Pattaya - "Lite finare", "Lite bättre". It`s nice to be important but it`s more important to be nice Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Januari 28, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Januari 28, 2012 Ha ha ha. Kan man anmala att man ev kommer? Typ "hasip/hasip", Har en del att gora innan men vill antra Cheap charlie`s (soi 11) och sedan vidare fard ut i bkk djungeln... Behovs machete? TT En bunt med bath räcker bra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tokotha Thong Inlagd Januari 28, 2012 Dela Inlagd Januari 28, 2012 En bunt med bath räcker bra Ok, tar med en bunt med bath och hoppas den bunten räcker om jag kan deltaga. Lamnar macheten hemma. Ni kommer inte vistas nagot i pattis innan 19 feb? TT Pattaya - "Lite finare", "Lite bättre". It`s nice to be important but it`s more important to be nice Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Januari 28, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Januari 28, 2012 Ok, tar med en bunt med bath och hoppas den bunten räcker om jag kan deltaga. Lamnar macheten hemma. Ni kommer inte vistas nagot i pattis innan 19 feb? TT Jo Mankan är där nu och jag blir där endast 1 dag före den 19 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pingislover Inlagd Januari 28, 2012 Dela Inlagd Januari 28, 2012 Jo Mankan är där nu och jag blir där endast 1 dag före den 19 Och jag kommer ner efter att 33:an kommit Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tokotha Thong Inlagd Januari 28, 2012 Dela Inlagd Januari 28, 2012 Ok, det blir som det blir. Trevlig resa pa er. Kanske vi ses! TT Pattaya - "Lite finare", "Lite bättre". It`s nice to be important but it`s more important to be nice Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Januari 29, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Januari 29, 2012 Ha ha ha. Kan man anmala att man ev kommer? Typ "hasip/hasip", Har en del att gora innan men vill antra Cheap charlie`s (soi 11) och sedan vidare fard ut i bkk djungeln... Behovs machete? TT 33:AN Mankan TT ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HajKaj Inlagd Januari 30, 2012 Dela Inlagd Januari 30, 2012 50/50 på mig med... Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Januari 30, 2012 Dela Inlagd Januari 30, 2012 jag i bkk kommer jag gärna. Öppnar Cheap Charlie så tidigt? Trodde det var 18.00??? Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kjell Inlagd Januari 30, 2012 Dela Inlagd Januari 30, 2012 Visserligen går mitt plan lördagen den 4 feb men överväger att stanna några veckor till. Om isf så vet jag att soppan är god och CC är ett trevligt ställe så där lagom avslappnat. Djungelturen lockar förstås också rätt så mycket. Bra initiativ så BKK träffarna rullar på Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd Januari 31, 2012 Dela Inlagd Januari 31, 2012 (ändrad) jag i bkk kommer jag gärna. Öppnar Cheap Charlie så tidigt? Trodde det var 18.00??? Vi konstaterade sist att Cheap Charlies öppnar klockan 17, fick fördriva tiden fram till dess på The Austrailan pubs dagis. Men det är tveksamt om jag hinner tillbaka till den 19/2, får sikta in mig på mars månad istället. Ändrades Januari 31, 2012 av MaiChai "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Januari 31, 2012 Dela Inlagd Januari 31, 2012 Ok. Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Februari 1, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Februari 1, 2012 Uppgraderar en ev deltagarlista 33:an Mankan TT ? Haj kaj ? Pingislover Mentalt på plats Kjell ? dtbkk Maichai ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kjell Inlagd Februari 3, 2012 Dela Inlagd Februari 3, 2012 (ändrad) Jag kommer å gulasch soppa ala alperna blir det också.Utsikten är minst lika tjusig som att stirra på snöklädda alptoppar Ändrades Februari 3, 2012 av Kjell Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 3, 2012 Dela Inlagd Februari 3, 2012 [size=7]Jag med[/size] [size=1](mentalt)[/size] Fan va underbart pingis å 33an i BKK Men ja har Joel med mig MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEn ja kommer När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 3, 2012 Dela Inlagd Februari 3, 2012 Visserligen går mitt plan lördagen den 4 feb men överväger att stanna några veckor till. Om isf så vet jag att soppan är god och CC är ett trevligt ställe så där lagom avslappnat. Djungelturen lockar förstås också rätt så mycket. Bra initiativ så BKK träffarna rullar på Yess å ja ringer STJP men hans darling ska föda deras fina dotter vid den tidpunkten men vi får se schok di När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 3, 2012 Dela Inlagd Februari 3, 2012 Uppgraderar en ev deltagarlista 33:an Mankan TT ? Haj kaj ? Pingislover Mentalt på plats Kjell ? dtbkk Maichai ? Lägg til mig å Joel När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Februari 3, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Februari 3, 2012 Uppgraderar en ev deltagarlista 33:an Mankan TT ? Haj kaj ? Pingislover Mentalt på plats Kjell dtbkk Maichai ? Clion och Joel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fridde Inlagd Februari 3, 2012 Dela Inlagd Februari 3, 2012 Om jag hadde varit kvar i Bkk hadde jag kommit,,förra träffen va kanon tyckte jag.. "Ett land vars ungdom inte gör uppror, det är ett land som det är synd om." Fridde Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts