Jump to content
IGNORERAD

Tips på bra bungalows eller hus att hyra i Pattaya?

peyman69

Recommended Posts

Hej vi är fyra killar som vill åka till Pattaya och några andra ställen i Thailand på sommaren(juni - juli). Vi vill gärna ha tips på bungalows eller hus att hyra under ca tre veckor i Pattaya. Priset är absolut inte avgörande för oss eftersom vi är fyra som delar på det. Dessutom skall det vara kavalite tycker vi alla. Tack på förhand.

Peyman

Dela på andra sajter

Hej vi är fyra killar som vill åka till Pattaya och några andra ställen i Thailand på sommaren(juni - juli). Vi vill gärna ha tips på bungalows eller hus att hyra under ca tre veckor i Pattaya. Priset är absolut inte avgörande för oss eftersom vi är fyra som delar på det. Dessutom skall det vara kavalite tycker vi alla. Tack på förhand.

Peyman

Hej, det är jättesvårt att hitta ett hus här i Pattaya för så kort tid. Dom vill helst skriva kontrakt för minst 6 månader. Men det finns ett hotell i närheten av där jag bor som hyr ut hus för kortare tid.

https://secure.thaio...926f4e7f8830862

Jag hittar inte husen på hemsidan men jag lägger ut en bild på hur dom ser ut. Just nu är priset 25.000 bath/månad för dom mindre och 30.000. för dom som är lite större. Alla hus har två sovrum och kök.

Fritz..

post-6184-0-38724000-1327291815_thumb.jp

post-6184-0-38724000-1327291815_thumb.jp

Det är aldrig försent att ge upp.

Dela på andra sajter

Peyman

Kontakta ett par mäklare i Pattaya och beskriv vad du söker så kan dom säkert komma med lite alternativ.sen så lär ju en 4bedroom villa med egen pool kosta en slant även om det är under lowseason.

Dela på andra sajter

Guest Fredman

Undrar vad frugan säger om man bokar där nästa gång?

Jag tror att ex-frun säger "lycka till med resten av ditt liv". :)

Dela på andra sajter

Tack för alla tips. Jag har letat mycket på nätet efter beachfront bungalows i Pattaya men det verkar som att det är ont om sånt just i Pattaya. Koh Samui, Koh Lanta och Koh samet verkar ha bättre utbud. Man vill ju gärna bo lite annorlunda när man är på semester. Men det är bara att leta vidare. :beach:

Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...