audirs2 Inlagd Juni 6, 2016 Dela Inlagd Juni 6, 2016 Lie speciellt detta, man spelar på olika platser och sjunger på en annan plats åxå! Sedan blir de så här! Detta är min favorit karaoke låt! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thaiger Inlagd Juni 9, 2016 Dela Inlagd Juni 9, 2016 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 20, 2016 Dela Inlagd Juli 20, 2016 Detta var ett tag sedan! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd Juli 21, 2016 Dela Inlagd Juli 21, 2016 Drengerne fra Horsens... "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 22, 2016 Dela Inlagd Juli 22, 2016 13 timmar sedan, skrev MaiChai: Drengerne fra Horsens... Lite som Jorn Lande! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tortan Inlagd Juli 23, 2016 Dela Inlagd Juli 23, 2016 När jag på senare läst debatten om apotek o dyl , fick det mej att tänka på denna låten Mvh / Malmö My attitude, your problem . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 23, 2016 Dela Inlagd Juli 23, 2016 För mig ett nytt band! Spelar tajt i alla fall! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tortan Inlagd Juli 28, 2016 Dela Inlagd Juli 28, 2016 Haha My attitude, your problem . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Augusti 3, 2016 Dela Inlagd Augusti 3, 2016 Det var 1967 på Partille ungdomsgård ja tog mina första dans steg med Lena å oskuld Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 15, 2016 Dela Inlagd Augusti 15, 2016 Låter inte finskt alls, trodde det skulle va lite mera perkele, men ok låt ändå! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Augusti 20, 2016 Dela Inlagd Augusti 20, 2016 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
turisten Inlagd Augusti 25, 2016 Dela Inlagd Augusti 25, 2016 En grabb som hanterar en gura ganska hyfsat... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd Augusti 25, 2016 Dela Inlagd Augusti 25, 2016 Totta Näslund med hans sommarprojekt "Varmare än körv" är en fröjd för oss som gilla blues, idel ädel svensk musikadel. Med the one and only Bosse "Skogis" Skoglund som förutom att vara en av Sveriges absolut bästa trummissar även introducerade hipster skägget... "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 25, 2016 Dela Inlagd Augusti 25, 2016 16 minuter sedan, skrev MaiChai: Totta Näslund med hans sommarprojekt "Varmare än körv" är en fröjd för oss som gilla blues, idel ädel svensk musikadel. Med the one and only Bosse "Skogis" Skoglund som förutom att vara en av Sveriges absolut bästa trummissar även introducerade hipster skägget... Får mig utsökt att tänka på denna gamla goding! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
LOSForever Inlagd Februari 8, 2017 Dela Inlagd Februari 8, 2017 (ändrad) John Mayall - Blues For The Lost Days (70 TH Birthday Concert) Ändrades Februari 8, 2017 av LOSForever Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
LOSForever Inlagd Februari 9, 2017 Dela Inlagd Februari 9, 2017 The Jeff Healey Band - When The Night Comes Falling From The Sky (Road House) (1989) En rökare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
LOSForever Inlagd Februari 10, 2017 Dela Inlagd Februari 10, 2017 Härlig blues Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
LOSForever Inlagd Februari 10, 2017 Dela Inlagd Februari 10, 2017 Jimi Hendrix kanske en av dom största SRV ger järnet Stevie Ray Vaughan Voodoo Child Live From Austin Texas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
LOSForever Inlagd Februari 11, 2017 Dela Inlagd Februari 11, 2017 Deep Purple - Highway Star Live 1984 HD Passande när Deepest Purple spelar i Thailand Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
LOSForever Inlagd Februari 11, 2017 Dela Inlagd Februari 11, 2017 Deep Purple- Strange Kind of Woman - Epic Voice / Guitar duel - New York 1973 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Februari 11, 2017 Dela Inlagd Februari 11, 2017 1 timme sedan, skrev LOSForever: Deep Purple - Highway Star Live 1984 HD Passande när Deepest Purple spelar i Thailand Själv tycker jag att det är väldigt opassande att ett band över huvud taget kan ta sig ett namn som liknar Deep Purple. Har dom ingen skam i kroppen? Såja, nu fick jag det sagt. Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Februari 11, 2017 Dela Inlagd Februari 11, 2017 2 timmar sedan, skrev Fritz: Själv tycker jag att det är väldigt opassande att ett band över huvud taget kan ta sig ett namn som liknar Deep Purple. Har dom ingen skam i kroppen? Såja, nu fick jag det sagt. Fritz.. Inte värre än att utge sig för att vara Pastor utan att ha teologiexamen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
LOSForever Inlagd Februari 11, 2017 Dela Inlagd Februari 11, 2017 (ändrad) 3 timmar sedan, skrev Fritz: Själv tycker jag att det är väldigt opassande att ett band över huvud taget kan ta sig ett namn som liknar Deep Purple. Har dom ingen skam i kroppen? Såja, nu fick jag det sagt. Fritz.. Fel Ändrades Februari 11, 2017 av LOSForever fel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd Februari 17, 2017 Dela Inlagd Februari 17, 2017 Ville inte lägga in i annan tråd men detta är väl Magnus C bästa. Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
LOSForever Inlagd Februari 17, 2017 Dela Inlagd Februari 17, 2017 Hårdrock när man spelade music lyssna! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu