THAISWEDE Inlagd Oktober 6, 2015 Dela Inlagd Oktober 6, 2015 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd Oktober 9, 2015 Dela Inlagd Oktober 9, 2015 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Isan Lover Inlagd Oktober 11, 2015 Dela Inlagd Oktober 11, 2015 (ändrad) Hej Några låtar ifrån förr som jag fortfarande gillar. Med vänlig hälsning isan lover Ändrades Oktober 11, 2015 av Isan Lover Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Isan Lover Inlagd Oktober 11, 2015 Dela Inlagd Oktober 11, 2015 Hej Några till när man ändå är igång. Med vänlig hälsning isan lover Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Oktober 14, 2015 Dela Inlagd Oktober 14, 2015 Fullt ös Hedenös När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Oktober 14, 2015 Dela Inlagd Oktober 14, 2015 Fullt ös Hedenös Bara tjöt kör 1 .15 sen börjar röjet När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Oktober 16, 2015 Dela Inlagd Oktober 16, 2015 Äh, nu tar vi och vaknar till lite, vah? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd Oktober 16, 2015 Dela Inlagd Oktober 16, 2015 Ja nu vaknar vi upp från dvalan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd Oktober 16, 2015 Dela Inlagd Oktober 16, 2015 lite mer från mina flickor, En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd Oktober 16, 2015 Dela Inlagd Oktober 16, 2015 Sug i er latmaskar och bidragstagare! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Oktober 17, 2015 Dela Inlagd Oktober 17, 2015 När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Oktober 26, 2015 Dela Inlagd Oktober 26, 2015 Heja Tyskland! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Oktober 26, 2015 Dela Inlagd Oktober 26, 2015 En till tyska! Grym pipa! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Isan Lover Inlagd November 7, 2015 Dela Inlagd November 7, 2015 Hej Lite anti krigs låtar. Med vänlig hälsning isan lover Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Isan Lover Inlagd November 7, 2015 Dela Inlagd November 7, 2015 Hej Lite Robban Broberg. Med vänlig hälsning isan lover Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd November 10, 2015 Dela Inlagd November 10, 2015 (ändrad) Har alltid varit svag för Mauro Scocco-skönt att han slutat kröka med Plura och börjat spela in lite nytt... Ändrades November 10, 2015 av MaiChai "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd November 11, 2015 Dela Inlagd November 11, 2015 this HTML class. Value is https://youtu.be/IOq Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 11, 2015 Dela Inlagd November 11, 2015 En av de absolut bästa filmlåtarna. Ofta efterapad. Ofta använd. The Rock https://www.youtube.com/watch?v=gPtPxqTdkig Sedan diggar jag Alcatraz också - speciellt efter Don Siegels sköna "Flykten från Alcatraz" med Clint Eastwood. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
KaiserBlood Inlagd November 14, 2015 Dela Inlagd November 14, 2015 Some people.................... We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 19, 2015 Dela Inlagd November 19, 2015 Dedicated to my wife :-* https://youtu.be/N42bYLoaZho Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 19, 2015 Dela Inlagd November 19, 2015 Hej Lite anti krigs låtar. Med vänlig hälsning isan lover https://youtu.be/rlVKEMMOBjs :-* Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 6, 2015 Dela Inlagd December 6, 2015 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 9, 2015 Dela Inlagd December 9, 2015 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 12, 2015 Dela Inlagd December 12, 2015 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 12, 2015 Dela Inlagd December 12, 2015 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu