mikedo58 Inlagd Augusti 28, 2012 Dela Inlagd Augusti 28, 2012 (ändrad) Den här bilden av en apa togs från bilfönstret idag, när vi var på väg från Khao Yai. Det var litet problem att få fokus på apan i farten, men det blev istället en lustig virveleffekt som gör att jag blir yr bara jag tittar på den. /Mikael Ändrades Augusti 28, 2012 av mikedo58 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mikedo58 Inlagd Augusti 31, 2012 Dela Inlagd Augusti 31, 2012 (ändrad) Den första bilden nedan togs av misstag när jag lät kameran ligga en liten stund med objektivet snett nedåt på bordsmattan i restaurangen på The Great Residence Hotel i lördags. Den andra bilden tog jag sedan avsiktligt litet snett från kanten av samma bordsmatta. Det mörka i överkanten av båda bilderna är alltså min laptop. Ändrades Augusti 31, 2012 av mikedo58 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Augusti 31, 2012 Dela Inlagd Augusti 31, 2012 Spooky? Det ser man ju att det är Lill-krabban Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Augusti 31, 2012 Dela Inlagd Augusti 31, 2012 ? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Augusti 31, 2012 Dela Inlagd Augusti 31, 2012 Det ser man ju att det är Lill-krabban Yapp, på den tiden hon va "liten"! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Augusti 31, 2012 Dela Inlagd Augusti 31, 2012 ? Den bilden är tagen för MÅNGA år sedan Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Augusti 31, 2012 Dela Inlagd Augusti 31, 2012 Den bilden är tagen för MÅNGA år sedan Juli förra året hos Prasit Du ser väl Frugan Hans??? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Augusti 31, 2012 Dela Inlagd Augusti 31, 2012 Juli förra året hos Prasit Du ser väl Frugan Hans? ?? Kan man åldras så mycket på ett år Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Augusti 31, 2012 Dela Inlagd Augusti 31, 2012 Kan man åldras så mycket på ett år Tydligen! Men ska sluta bleka håret grått och ta bort stödkudden runt midjan!!!!! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd September 4, 2012 Dela Inlagd September 4, 2012 Min "goa" och intelligenta hund Cookie, Älskar åka bil med huvudet genom rutan, lite alien lik. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 5, 2012 Dela Inlagd September 5, 2012 //Liten mix.. Snyggt! Tyckte speciellt om nummer två med "spökansikten", det var en cool effekt. Detta med fart är knepigt. Här flygande mattan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd September 5, 2012 Dela Inlagd September 5, 2012 Vet inte om denna bild platsar här, men gissa om jag fick titta en extra gång, är det någon som har en kostigare skylt? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Januari 18, 2013 Dela Inlagd Januari 18, 2013 (ändrad) Den här bilden blev självtagen på Iphonen idag.. Fick snurra den kvarts varv för att se vad det var.. Nedre vänstra hörnet är nog inte skugga men passar in i skuggan utan överlappning.. Med vänlig hälsning, Ändrades Januari 18, 2013 av mamma bäng fan pappa käng "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Januari 20, 2013 Dela Inlagd Januari 20, 2013 Den här bilden av en apa togs från bilfönstret idag, när vi var på väg från Khao Yai. Det var litet problem att få fokus på apan i farten, men det blev istället en lustig virveleffekt som gör att jag blir yr bara jag tittar på den. /Mikael IMG_8573.JPG Verkligen snurrig effekt! Behövs ingen Lao Kao alls... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tack och Hej Inlagd Januari 20, 2013 Dela Inlagd Januari 20, 2013 Till höst kommer den att bli färdig för produktion 40,5 fot Priset långt över vad ni har råd med. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Seaserpent Inlagd Januari 20, 2013 Dela Inlagd Januari 20, 2013 Till höst kommer den att bli färdig för produktion 40,5 fot Priset långt över vad ni har råd med. Vem skulle vilja kasta pengarna i sjön för en sunkigt Nimbus? Lyxpris för en lågbudget båt. I must offer apologies to the Panda Channel. The more I think about it, well it truly was the most intellectually stimulating channel in Thailand. www.seaserpent.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Januari 21, 2013 Dela Inlagd Januari 21, 2013 Till höst kommer den att bli färdig för produktion 40,5 fot Priset långt över vad ni har råd med. Längtan efter att konka verkar omättlig i den där branchen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd Januari 21, 2013 Dela Inlagd Januari 21, 2013 Till höst kommer den att bli färdig för produktion 40,5 fot Priset långt över vad ni har råd med. 08.jpg Fina linjer iaf, har du fler bilder från interiör mm? Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tack och Hej Inlagd Januari 21, 2013 Dela Inlagd Januari 21, 2013 Längtan efter att konka verkar omättlig i den där branchen. Trots att den har lämnat ritbordet så finns det redan kunder på den som garanterar att projektet går i hamn. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tack och Hej Inlagd Januari 21, 2013 Dela Inlagd Januari 21, 2013 Fina linjer iaf, har du fler bilder från interiör mm? Mvh BBJ Inte bilder men ritningar Pluggbygge startar idag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd Januari 21, 2013 Dela Inlagd Januari 21, 2013 Inte bilder men ritningar Pluggbygge startar idag 05.jpg 06.jpg Verkar inte var mycket till sovutrymmen sett till storleken. Men jag kan ha fel. Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tack och Hej Inlagd Januari 21, 2013 Dela Inlagd Januari 21, 2013 Verkar inte var mycket till sovutrymmen sett till storleken. Men jag kan ha fel. Mvh BBJ Som sagt det är bara ritningar men ståhöjd i förkabinen samt riktig med utrymme finns det. Det är det som gör att vi säljer båtar trots kris i branschen. Kolla bilder från en tidigare mindre modell som säljer som smör. http://www.nimbus.se/360/365coupe/virtualtour.html Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd Januari 22, 2013 Dela Inlagd Januari 22, 2013 Som sagt det är bara ritningar men ståhöjd i förkabinen samt riktig med utrymme finns det. Det är det som gör att vi säljer båtar trots kris i branschen. Kolla bilder från en tidigare mindre modell som säljer som smör. http://www.nimbus.se/360/365coupe/virtualtour.html Kul med dessa virtuella turer, hoppas du lägger in en länk när den nya båten får en virtuell tur också Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tack och Hej Inlagd Januari 22, 2013 Dela Inlagd Januari 22, 2013 Kul med dessa virtuella turer, hoppas du lägger in en länk när den nya båten får en virtuell tur också Mvh BBJ Det dröjer till höst. Pluggar började byggas igår så de första båtar för tester blir klara till höst och produktionen startar där efter. Annars så börjar båtmässa i Göteborg den 2 februari. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd Januari 22, 2013 Dela Inlagd Januari 22, 2013 Det dröjer till höst. Pluggar började byggas igår så de första båtar för tester blir klara till höst och produktionen startar där efter. Annars så börjar båtmässa i Göteborg den 2 februari. Lite långt att åka från Korat , men ska bli kul att se Pluggar när den är klar. Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu