edvardpop Inlagd Augusti 17, 2022 Dela Inlagd Augusti 17, 2022 27 år sedan idag som John Hron mördades av nazister. "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Augusti 18, 2022 Dela Inlagd Augusti 18, 2022 (ändrad) Kul liten låt i vilken handlingen utspelar sig på Immigration i Bangkok. Speciellt när han sjunger(vem det nu är som gör det) om sin vän Steve... Har inte hittat nån info så han kanske vill vara anonym 🤔 😀 Ändrades Augusti 18, 2022 av edvardpop "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThaiTommy Inlagd Augusti 19, 2022 Dela Inlagd Augusti 19, 2022 Blues när det är som bäst Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Augusti 19, 2022 Dela Inlagd Augusti 19, 2022 Hör nu ett par grannar som har lite "fyllsnack" på sin balkong. Lite löjliga låter dom allt. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Augusti 21, 2022 Dela Inlagd Augusti 21, 2022 Grabben tipsade nyss om denna hit-låt! MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Augusti 24, 2022 Dela Inlagd Augusti 24, 2022 De 22 nyckelpigorna. För vilken gång i ordningen jag lägger in mina favoritfinnar i denna tråd har jag inte den blekaste aning om 🤔 "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 26, 2022 Dela Inlagd Augusti 26, 2022 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Augusti 26, 2022 Dela Inlagd Augusti 26, 2022 Mother Tell your children not to walk my way Tell your children not to hear my words What they mean What they say Mother "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Augusti 26, 2022 Dela Inlagd Augusti 26, 2022 4 timmar sedan, skrev Enis: Gillade trummisen! Lite förvånad att den ligger på Youtube, men söta tjejer, tror de spelade och sjöng också! MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Augusti 28, 2022 Dela Inlagd Augusti 28, 2022 Tradition att lyssna på den här när sommaren går mot sitt slut... Just when I wanted to Seems like the Summer's through Take a trip to the ocean Look around, look around Feel that emotion Give me back the Summer time I can't stand this rain Give me back the Summer time Let me start again Let me start again "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thaiger Inlagd Augusti 29, 2022 Dela Inlagd Augusti 29, 2022 On 2022-08-24 at 22:53, skrev edvardpop: De 22 nyckelpigorna. För vilken gång i ordningen jag lägger in mina favoritfinnar i denna tråd har jag inte den blekaste aning om 🤔 Ja de är bra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thaiger Inlagd Augusti 29, 2022 Dela Inlagd Augusti 29, 2022 "Metalls" framtid? Vob de indonesiska tjejerna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thaiger Inlagd Augusti 29, 2022 Dela Inlagd Augusti 29, 2022 (ändrad) Denna skulle passat bra på mtv:s 120 minutes på 90-talet. Ändrades Augusti 29, 2022 av Thaiger . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Augusti 29, 2022 Dela Inlagd Augusti 29, 2022 Ren nostalgi! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Augusti 31, 2022 Dela Inlagd Augusti 31, 2022 Bra bandnamn! Lars Cleveland bakom micken sjunger opera nu för tiden... Jag vet vem du är Du lever i mörkret Du andas i mörkret Vi dör i dina ögon Vi dör i dina ögon "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd September 5, 2022 Dela Inlagd September 5, 2022 Pop Aye är en thailändsk långfilm som fanns på Svt play fram tills för nån vecka sedan i vilken bl a en arkitekt och en elefant figurerade. Denna låt som lät bekant var med i filmen och framfördes av denna tjej som jag tror heter Sao-Yae. "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd September 8, 2022 Dela Inlagd September 8, 2022 (ändrad) Pass the Pub that saps your body And the church who'll snatch your money The Queen is dead, boys And it's so lonely on a limb Ändrades September 8, 2022 av edvardpop "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd September 8, 2022 Dela Inlagd September 8, 2022 Det bästa med kvällens träningspass är att mitt gymkort går ut idag 😉 "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thaiger Inlagd September 9, 2022 Dela Inlagd September 9, 2022 (ändrad) On 2022-08-24 at 22:53, skrev edvardpop: De 22 nyckelpigorna. För vilken gång i ordningen jag lägger in mina favoritfinnar i denna tråd har jag inte den blekaste aning om 🤔 De kommer till Debaser Strand 22 Okt. Även ny "skiva" på gång. Ändrades September 9, 2022 av Thaiger . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd September 9, 2022 Dela Inlagd September 9, 2022 Ytterligare en grym låt med Dead Boys. Förstår inte hur jag kunnat missat detta band tidigare även om jag förstås hört dem nämnas i samband med andra band som dök upp under den första punkvågen såsom Ramones, Sex Pistols och The Damned. Ain't it fun when you're always on the run Ain't it fun when your friends despise what you've become Ain't it fun when you get so high that you, well you just can't come Ain't it fun when you know that you're gonna die young "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd September 10, 2022 Dela Inlagd September 10, 2022 On 2022-08-31 at 22:25, skrev edvardpop: Bra bandnamn! Lars Cleveland bakom micken sjunger opera nu för tiden... Jag vet vem du är Du lever i mörkret Du andas i mörkret Vi dör i dina ögon Vi dör i dina ögon Det är nog mindre öl på scenen nu för tiden. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd September 10, 2022 Dela Inlagd September 10, 2022 En av de låtar som flest har spelat in. Dylan som gjort den men den här är min favorit. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd September 10, 2022 Dela Inlagd September 10, 2022 (ändrad) 12 timmar sedan, skrev Fredman: Det är nog mindre öl på scenen nu för tiden. Kanske det. Aldrig sett dem live. Den låten är nästan den enda jag hört med Dom Dummaste. Också den här då som det nog passar fint med gravöl till 😉 Martin Rössel sjunger vers medans Lars Cleveman tar över i refrängen. Minns att jag fick gåshud första gången låten hördes för nån månad sedan. Väldigt fin ❤️ nu är jag död förlåt förlåt jag kunde inte stanna kvar det var väl synd det gick såhär jag kunde inte stanna kvar allt det jag behövde ha för att vara riktigt glad det får någon annan ta jag har glömt bort vad det var bland molnen som svävar bland änglar och gud bland skärvor av minnen bilder och ljud nu är jag död förlåt förlåt jag kunde inte stanna kvar jag vet du undrar var jag är och du söker bland molnen som svävar bland änglar och gud bland skärvor av minnen bilder och ljud Såg att dem hittat en passande miljö att framföra låten live i... Ändrades September 10, 2022 av edvardpop "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd September 20, 2022 Dela Inlagd September 20, 2022 Dagens återupptäckt. Pink Floyds konceptalbum The Wall. Läste att Noel Gallagher(Oasis) och en kompis brukade träffas efter skolan och röka gräs till denna storslagna dubbel. Detta var favoritlåten. "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Risifrutti Inlagd September 20, 2022 Dela Inlagd September 20, 2022 Rammstein. Bättre än så här blir det inte. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu