Nakhon Inlagd Januari 6, 2022 Dela Inlagd Januari 6, 2022 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd Januari 6, 2022 Dela Inlagd Januari 6, 2022 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd Januari 9, 2022 Dela Inlagd Januari 9, 2022 "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Januari 10, 2022 Dela Inlagd Januari 10, 2022 (ändrad) Hittade en hög gamla singlar i ett skåp Bl.a denna Var 216 st och många av dessa fanns med i högen Ändrades Januari 10, 2022 av Tallviking Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Januari 10, 2022 Dela Inlagd Januari 10, 2022 Flash and The Pan - Walking In The Rain "The sounds and the production anticipate most r’n’b music. It’s impossible for someone who hears this for the first time to tell that the song is from the 70s" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 13, 2022 Dela Inlagd Januari 13, 2022 (ändrad) En till som dragit in sina klor!🥴 Ändrades Januari 13, 2022 av audirs2 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Risifrutti Inlagd Januari 18, 2022 Dela Inlagd Januari 18, 2022 han sjunger om sin fru som gick bort.. Fy fan...bara ungdomar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThaiTommy Inlagd Februari 1, 2022 Dela Inlagd Februari 1, 2022 Högsta volym gäller till denna video Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Februari 2, 2022 Dela Inlagd Februari 2, 2022 Lite finsk tango! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Februari 11, 2022 Dela Inlagd Februari 11, 2022 Så var det fredag igen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Februari 11, 2022 Dela Inlagd Februari 11, 2022 Dom som försvann och dom man glömde bort Dom man ville skriva sånger om Och med antenner upp i himlen med ett lätt genialisk lyster Och ni vet min väg stannar om ni går Min väg stannar om ni går Dom man behövde och dom som bara var Dom som gick sönder men som var så bra Dom man ville vara som och dom, dom som alltid fanns där för dig Och ni vet min väg stannar om ni går Min väg stannar om ni går Dom som aldrig sov och flög som sommarmoln Dom man träffar längst bak på bussen då och då Dom som drev som spökskepp på haven Åh åh åh, min väg stannar om ni går Min väg stannar om ni går Dom man inte sett på en hel evighet Dom man borde tagit hand om mycket mer Och dom som kom som vulkansystrar med dig Ni vet min väg stannar om ni går Min väg stannar om ni går Min väg stannar om ni går Och ni vet min väg stannar om ni går Min väg stannar om ni går "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThaiTommy Inlagd Februari 25, 2022 Dela Inlagd Februari 25, 2022 Bra låt snygga brudar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Mars 2, 2022 Dela Inlagd Mars 2, 2022 Det är ju ändå lillördag “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 10, 2022 Dela Inlagd Mars 10, 2022 Calen Lucas /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Mars 12, 2022 Dela Inlagd Mars 12, 2022 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThaiTommy Inlagd Mars 18, 2022 Dela Inlagd Mars 18, 2022 Rock On en gammal Sweet låt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Mars 18, 2022 Dela Inlagd Mars 18, 2022 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Mars 19, 2022 Dela Inlagd Mars 19, 2022 Denna går varm för tillfället “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 21, 2022 Dela Inlagd Mars 21, 2022 nått för @clion? Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Mars 26, 2022 Dela Inlagd Mars 26, 2022 Taylor Hawkings en av världens bästa trummisar i ett av världens bästa band har gått bort. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Mars 31, 2022 Dela Inlagd Mars 31, 2022 Mark Lanegan som gick bort för några veckor sedan. En speciell röst hade han. Rip "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 1, 2022 Dela Inlagd April 1, 2022 Isan Lover lade in denna på thaisnack, så fin! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd April 1, 2022 Dela Inlagd April 1, 2022 Satt i går och skräptittade på tvn. då dök en gammal grupp upp. Som jag diggade rätt hårt. Devo och det var om en bandmedlem som gjorde en del konst. Han heter Mark Mothersbaugh rätt intressant konst också. det här var grandpa cyklops och han gjorde en grandma cyklops också Men musiken var rätt cool. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd April 2, 2022 Dela Inlagd April 2, 2022 Skön låt med nån snubbe jag inte hört talas om tidigare 😎 "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd April 2, 2022 Dela Inlagd April 2, 2022 (ändrad) On 2022-04-02 at 00:12, skrev Rillex: Satt i går och skräptittade på tvn. då dök en gammal grupp upp. Som jag diggade rätt hårt. Devo och det var om en bandmedlem som gjorde en del konst. Han heter Mark Mothersbaugh rätt intressant konst också. det här var grandpa cyklops och han gjorde en grandma cyklops också Men musiken var rätt cool. Finns en dokumentär på svt play just nu som kanske är sevärd. Har inte sett den än. https://www.svtplay.se/video/33906002/devo-bandet-som-forutspadde-en-dyster-framtid Edit. Var det den du kollade på kanske 😀 Ändrades April 2, 2022 av edvardpop "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu