Oregistrerad Inlagd Februari 22, 2021 Dela Inlagd Februari 22, 2021 Märkligt. Vet inte varför jag hamnade just här.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Risifrutti Inlagd Februari 22, 2021 Dela Inlagd Februari 22, 2021 Nostalgiskt innehåll. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Februari 23, 2021 Dela Inlagd Februari 23, 2021 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Februari 25, 2021 Dela Inlagd Februari 25, 2021 Lyssnar på Lea Rue, eller Emma Lauwers som hon egentligen heter. Född 1993, 27 år "gammal." Från Belgien. Ja, fast givetvis med Master Quality Authenticated kvalitét. Allt annat vore förstås en plåga för trumhinnor, trumpeter och snäckor.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Februari 26, 2021 Dela Inlagd Februari 26, 2021 En gammal goding... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Februari 26, 2021 Dela Inlagd Februari 26, 2021 Jag är handen som håller flaggan Jag är ficktjuven på Centralen Jag är bomben på terminalerna I väskan som lämnats kvar Jag är de första kalla regnen Jag är frosten där inget växer Jag är halvåret av mörker I landet som Gud glömde Jag är tårgas i handväskan Jag är med i Ravekommisionen Den främlingsfientliga politiken Jag är självmordsstatistiken Jag är glesbygden, Rohypnolen Jag är svartsjukan, alkoholen Jag är de snabba SMS-lånen Jag är drevet på skolgården Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Mars 2, 2021 Dela Inlagd Mars 2, 2021 Rip Bunny Wailer "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Mars 3, 2021 Dela Inlagd Mars 3, 2021 Finns det nån svensk/norsk(?) sångerska som sjunger vackrare än Ane Brun för närvarande? Jag är tveksam... Här tillsammans med Martin Hederos på piano ❤️ Albumversionen "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThaiTommy Inlagd Mars 3, 2021 Dela Inlagd Mars 3, 2021 Krokus bjuder på bästa versionen Rocking in the Free World Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThaiTommy Inlagd Mars 3, 2021 Dela Inlagd Mars 3, 2021 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 4, 2021 Dela Inlagd Mars 4, 2021 årets hit Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Mars 4, 2021 Dela Inlagd Mars 4, 2021 On 2021-02-22 at 18:18, skrev Naam kaeng: Märkligt. Vet inte varför jag hamnade just här.... Lite rock e aldrig fel! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd Mars 5, 2021 Dela Inlagd Mars 5, 2021 Back in black medan jag fredags städar... "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd Mars 5, 2021 Dela Inlagd Mars 5, 2021 En klassiker UFO utan Schenker... "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd Mars 5, 2021 Dela Inlagd Mars 5, 2021 (ändrad) Listen to the music! Ändrades Mars 5, 2021 av MaiChai "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Mars 5, 2021 Dela Inlagd Mars 5, 2021 Motörhead; we play rock`n roll... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Mars 8, 2021 Dela Inlagd Mars 8, 2021 Rip LG Petrov "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Mars 13, 2021 Dela Inlagd Mars 13, 2021 Living in America /// James Brown Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd Mars 17, 2021 Dela Inlagd Mars 17, 2021 En berättelse om en motorväg till helvetet... "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Mars 19, 2021 Dela Inlagd Mars 19, 2021 (ändrad) Det bästa av två världar, reggaecovers i Ramonesstil. Finns fler på tuben. Ändrades Mars 19, 2021 av Fredman Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Mars 19, 2021 Dela Inlagd Mars 19, 2021 1 timme sedan, skrev Fredman: Det bästa av två världar, reggaecovers i Ramonesstil. Finns fler på tuben. Ser ut som Bob Marley i modsfrilla😀 Drar ner på tempot lite grand här och låter Augustus Pablos melodika tala... "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Mars 19, 2021 Dela Inlagd Mars 19, 2021 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThaiTommy Inlagd Mars 19, 2021 Dela Inlagd Mars 19, 2021 Långt hår en blond sångare en gud Robert Plant Led Zeppelin Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Mars 19, 2021 Dela Inlagd Mars 19, 2021 Scooter funkar i alla tider, alla sammanhang, alla klasser, alla kategorier, alla ställen, så ni som ej älskar dem är själlösa. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Mars 19, 2021 Dela Inlagd Mars 19, 2021 Sa någon riktig musik? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu