Nakhon Inlagd December 26, 2020 Dela Inlagd December 26, 2020 Lyssna..💖 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd December 26, 2020 Dela Inlagd December 26, 2020 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd December 26, 2020 Dela Inlagd December 26, 2020 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd December 26, 2020 Dela Inlagd December 26, 2020 Clirre är du död.., Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 26, 2020 Dela Inlagd December 26, 2020 Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UDON-CHARLIE Inlagd December 26, 2020 Dela Inlagd December 26, 2020 Aha Take On Me U-C Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
b-tung Inlagd December 26, 2020 Dela Inlagd December 26, 2020 Behandla din nästa så som du själv vill bli behandlad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
b-tung Inlagd December 26, 2020 Dela Inlagd December 26, 2020 Behandla din nästa så som du själv vill bli behandlad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
b-tung Inlagd December 26, 2020 Dela Inlagd December 26, 2020 Avslutar med en ytteligare Hank Williams anknytning The the! Behandla din nästa så som du själv vill bli behandlad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd December 27, 2020 Dela Inlagd December 27, 2020 manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd December 28, 2020 Dela Inlagd December 28, 2020 Jag skäms. Att inte tidigare känna till(eller minnas) att Moody Blues gjorde denna grandiosa 60-tals klassiker var ju riktigt dåligt men nu vet jag. Mycket tack vare att låten spelades i Love & Mercy om Brian Wilson. Mycket bra film fö. "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd December 28, 2020 Dela Inlagd December 28, 2020 8 minuter sedan, skrev edvardpop: Jag skäms. Att inte tidigare känna till(eller minnas) att Moody Blues gjorde denna grandiosa 60-tals klassiker var ju riktigt dåligt men nu vet jag. Mycket tack vare att låten spelades i Love & Mercy om Brian Wilson. Mycket bra film fö. Jag såg Moody Blues live i Globens annex hösten 2008, den enda som saknades av medlemmarna från storhetstiden var flöjtisten Ray Thomas. Bra konsert var det hur som helst, en riktig nostalgitrip. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd December 28, 2020 Dela Inlagd December 28, 2020 On 2020-12-27 at 01:23, skrev Bibben: Oj. Det var en gammal låt. Trodde bara du gillade moderna grejer... Ja ja, tar väl en till här då 😎 "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd December 28, 2020 Dela Inlagd December 28, 2020 Mer Johnny Rotten. Osäker iof sig om han kallade sig det här eller om han gick under sitt födelsenamn dvs John Lydon. Skönt baskomp! "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thaiger Inlagd December 29, 2020 Dela Inlagd December 29, 2020 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 29, 2020 Dela Inlagd December 29, 2020 Jag ska sitta på balkongen när kvällen kommer Och spökskriva dikter åt kungen Och jag ska öppnas som ett tvårumshotell Där du kan komma och gå som du vill Och kan jag så slänger jag bort allt jag har Och bara sparar en fast telefon Det finns dem som tatuerar in Winnerbäcks låtar på armen eller (...annat ställe) Skulle jag inte göra - men just denna är helt okay. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd December 31, 2020 Dela Inlagd December 31, 2020 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Januari 1, 2021 Dela Inlagd Januari 1, 2021 https://www.dn.se/kultur/the-klf-slapper-latar-pa-musiktjanster/ ".....The KLF, vars kärna består av Bill Drummond och Jimmy Cauty, släppte en rad uppmärksammade singlar, som ”3 am eternal” och ”Doctorin' the Tardis”, och album på slutet av 1980- och början av 90-talet." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Januari 3, 2021 Dela Inlagd Januari 3, 2021 J Mascis gitarsolo efter introt 29 sekunder in i låten ❤️ "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Januari 3, 2021 Dela Inlagd Januari 3, 2021 Hade visserligen lyssnat på Iiris Viljanens kombinerade jul och covid låt ett antal gånger tidigare men det var ändå väldigt starkt och gripande att se henne uppträda i Nyhetsmorgon i tv4. Med sällan skådad lidelse och intensitet utklassade hon allt jag tidigare hört(inte mycket) av Arja Saijonmaa. Travexpertens sammanfattning när Iiris var klar var heller inte dum. Som en liten snäll örfil... https://www.tv4play.se/program/nyhetsmorgon/13312058?fbclid=IwAR0tDouNNsTaNr3t_LFH3RrN5xnCqbwKr2OqluHxcRpOoBL2bDCurn89WS4 "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 3, 2021 Dela Inlagd Januari 3, 2021 Verkar som man bara gör musik i USA! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 5, 2021 Dela Inlagd Januari 5, 2021 Hårda Abba! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd Januari 5, 2021 Dela Inlagd Januari 5, 2021 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd Januari 5, 2021 Dela Inlagd Januari 5, 2021 Blir ju såklart inget mer efter det. You are så jävla stupid.. nuts 😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 5, 2021 Dela Inlagd Januari 5, 2021 3 timmar sedan, skrev audirs2: Hårda Abba! sjukt bra ju "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu