Tallviking Inlagd December 8, 2020 Dela Inlagd December 8, 2020 Duelling Jingle Bells https://fb.watch/2fbdlgMyZi/ Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UDON-CHARLIE Inlagd December 8, 2020 Dela Inlagd December 8, 2020 ABBA U-C Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd December 12, 2020 Dela Inlagd December 12, 2020 Men nu när jag snart ska fylla 35. Så vill ni tro att brudarna inte vill ha med mig hem Men se för där så hade ni fel Än så länge är jag inte så stel Att jag inte kan ge dom det som dom ber mig om Då undrar ni väl alla vad det är dom trugar mig om Jo det är såna saker som ni bara ser på film nån gång För det är det som jag kan bäst Dom brukar jämföra mig med en häst Kom till kvällens Don Juan så ska jag visa er vad jag kan "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 12, 2020 Dela Inlagd December 12, 2020 Polarn är helt totalförtjust i Jakob Hellman. (Han är född samma år som han) Han som gjorde en skiva 1989 som blev väldigt populär. (Hellman alltså, inte kompisen) Sedan i princip inget .... förrän nu då det kommer två nya låtar. Han har ju även nyligen medverkat i TV. Går igenom hans låtar och jag kan dock inte ryckas med lika häftigt som polarn..... https://sv.wikipedia.org/wiki/Jakob_Hellman Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd December 12, 2020 Dela Inlagd December 12, 2020 Ni som inte orkar med intron gå till 2 minuter 😉 Jag tycker den här killen är helt grym! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 17, 2020 Dela Inlagd December 17, 2020 Vissa likheter med Madness.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 17, 2020 Dela Inlagd December 17, 2020 31 minutes ago, Naam kaeng said: Vissa likheter med Madness.... Bra ska-band fast inte riktigt lika bra som genierna. https://m.youtube.com/watch?v=s359OsWRBLM Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 17, 2020 Dela Inlagd December 17, 2020 12 minuter sedan, skrev Mr atm: Bra ska-band fast inte riktigt lika bra som genierna. https://m.youtube.com/watch?v=s359OsWRBLM Jösses vad jag lyssnade till dem förut.....när det begav sig..... Googlade mig till nu att det kallas Ska eller 2-tone....... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 17, 2020 Dela Inlagd December 17, 2020 Och så plötsligt ändrar vi inriktning.... Lite filmmusik.....Lee Marvin. Inte att förväxlas med Dean Martin... som också sjöng en del. https://en.wikipedia.org/wiki/Dean_Martin https://sv.wikipedia.org/wiki/Lee_Marvin Mud can make you prisoner, and the plains can bake you dry Snow can burn your eyes, but only people make you cry Home is made for coming from, for dreams of going to Which with any luck will never come true Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 17, 2020 Dela Inlagd December 17, 2020 1 hour ago, Naam kaeng said: Jösses vad jag lyssnade till dem förut.....när det begav sig..... Googlade mig till nu att det kallas Ska eller 2-tone....... Samma här, det var våra idoler. Sen fanns det ju en massa liknande band som bad manners tex. Men ingen kom i närheten tyckte vi. Det tog tid innan jag lärde mig att älska Madness dock. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 17, 2020 Dela Inlagd December 17, 2020 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd December 17, 2020 Dela Inlagd December 17, 2020 2 timmar sedan, skrev Naam kaeng: Vissa likheter med Madness.... Klassiker som passar ganska bra i dessa tider om än något sönderspelad. En annan favorit med bandet som av förståeliga skäl inte hörts lika många gånger är "The Boiler". En Kuslig och suggestiv låt vars händelseförlopp inte är så trevligt(handlar om en våldtäkt) men vilken låt alltså och vilken insats bakom micken av Rhoda Dakar(har även gjort den live😮) och vilket orgelspel! "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd December 18, 2020 Dela Inlagd December 18, 2020 On 2020-12-12 at 16:59, skrev Naam kaeng: Polarn är helt totalförtjust i Jakob Hellman. (Han är född samma år som han) Han som gjorde en skiva 1989 som blev väldigt populär. (Hellman alltså, inte kompisen) Sedan i princip inget .... förrän nu då det kommer två nya låtar. Han har ju även nyligen medverkat i TV. Går igenom hans låtar och jag kan dock inte ryckas med lika häftigt som polarn..... https://sv.wikipedia.org/wiki/Jakob_Hellman På sin tid en fantastisk skiva som håller än idag. Han fick en Grammy som årets nykomling. I sitt tacktal sa han ”nästa år får jag väl priset som årets föredetting”. Sällan har någon haft mer rätt! 😀 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd December 18, 2020 Dela Inlagd December 18, 2020 12 timmar sedan, skrev Naam kaeng: Vissa likheter med Madness.... 11 timmar sedan, skrev Mr atm: Bra ska-band fast inte riktigt lika bra som genierna. https://m.youtube.com/watch?v=s359OsWRBLM Båda bra skaband, här lite baktakt med mer ös! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 18, 2020 Dela Inlagd December 18, 2020 John Patrick Mason: "The Rock has become a tourist attraction?" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 19, 2020 Dela Inlagd December 19, 2020 Nu du @Enis blir det gammal kult filmmusik minsann. -"Call me Snake!" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 19, 2020 Dela Inlagd December 19, 2020 On 2020-12-18 at 17:21, skrev Naam kaeng: John Patrick Mason: "The Rock has become a tourist attraction?" RIP mr Bond 007! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 19, 2020 Dela Inlagd December 19, 2020 Den här lill tjejen är för go! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd December 19, 2020 Dela Inlagd December 19, 2020 Lite Iron Maiden är aldrig fel så här på lördagskvällen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd December 24, 2020 Dela Inlagd December 24, 2020 Någon skum sampling av Pink Floyd, jäkligt häftigt med bra hörlurar! There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd December 25, 2020 Dela Inlagd December 25, 2020 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd December 25, 2020 Dela Inlagd December 25, 2020 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 26, 2020 Dela Inlagd December 26, 2020 On 2020-12-25 at 00:46, skrev Stefan: Någon skum sampling av Pink Floyd, jäkligt häftigt med bra hörlurar! Inte så imponerad av dessa så kallade nya dimensioner ljudlandskapet att hålla på att dra fadern från höger till vänster till höger osv imponerat inte på mig Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu